استفاده از سقف کاذب معرق

خرید سقف کاذب معرق
تجهیزات کناف و سقف های کاذب کناف انواع مختلفی دارند. استفاده کردن از این تجهیزات امروزه بسیار رایج می باشد و فروش بسیار بالایی دارند.‌ یکی از انواع تجهیزات کناف، سقف کاذب معرق هستند که بسیار زیبا و پر کاربرد می باشند در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با این تجهیزات و مزایا، کاربرد های آن آشنا کنیم. پس برای آشنایی با این محصول همراه ما باشید.

آشنایی با سقف کاذب معرق

سقف های کاذب معرق و دیوار کناف یکی از بهترین و پرکاربرد ترین تجهیزات کناف می باشند. جنس این سقف ها از پی وی سی می باشد و انعطاف پذیری بالایی دارند. سقف های معرق در اندازه های شصت در شصت تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. برای ساخت این تجهیزات از دستگاه های CNC استفاده می کنند و با استفاده از آن، طرح های متفاوت و زیبایی را ایجاد می کنند.
این تجهیزات طرح های بسیار متنوعی دارند و از آن می توانید برای دکوراسیون خانه، محیط کار، شرکت، سالن پذیرایی، تالار و…. استفاده کنید. سقف های کاذب معرق طرح های ظریف و پیچیده ای دارند، به همین دلیل آن ها را سقف معرق می نامند. جالب است بدانید شما می توانید، حتی طرح دلخواه و مورد نظر خود را بر روی این تجهیزات اجرا و آن را نصب کنید.
قیمت سقف کاذب معرق
اگر از دکوراسیون منزل خود خسته شده اید، پیشنهاد می کنیم، حتما از سقف های کاذب استفاده کنید. سقف کاذب معرق در دو نوع پی وی سی و ام دی اف تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند‌. تجهیزات ام دی اف از جنس چوب هستند، پی وی سی بهتر از چوب می باشد، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از سقف های معرق پی وی سی استفاده کنید. تجهیزات پی وی سی برخلاف چوب مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارند و خراب نمی شوند. برای خرید سقف کاذب معرق به سایت کناف آوگون مراجعه کنید، همچنین شما می توانید در این سایت انواع تجهیزات کناف مانند&& باکس کناف، سقف کناف طرح دار، سقف ضد آتش و… را مشاهده کنید.

پنج مورد مزایای نصب کردن سقف کاذب معرق

نورپردازی از مهم‌ترین مزایای نصب کردن سقف کاذب معرق می توان به نورپردازی آن اشاره کرد. این تجهیزات قابلیت نورپردازی دارند و با استفاده از این تجهیزات می توانید روشنایی منزل خود را چندین برابر کنید. جالب است بدانید میزان روشنایی منزل و نورپردازی تاثیر زیادی در سبک زندگی و رفتار انسان دارد.
محیط های تیره و کم نور باعث ایجاد حس افسردگی و بی حوصلگی در انسان می باشد، همچنین امید انسان را کاهش می دهد و تاثیر منفی بر روی روح‌ انسان می گذراد. اما محیط و فضای روشن باعث افزایش انرژی، امید در انسان می شوند. نورپردازی با کیفیت و روشنایی مناسب تاثیر مثبت بر روحیات انسان خواهد گذاشت.

فروش سقف کاذب معرق

مقاومت در برابر زلزله و زمین لرزه

سقف کاذب معرق و دیگر تجهیزات کناف بسیار سبک می باشند. سبک بودن این تجهیزات باعث می شود تا پس از نصب کردن، وزن اصلی ساختمان تغییر نکند. ثابت ماندن وزن ساختمان منجر به می شود تا مقاومت سازه و ساختمان در برابر زلزله و زمین لرزه تغییر نکند. استفاده از سقف های کاذب معرق باعث می شود تا مقاومت سازه افزایش پیدا کند و آوار های ناشی از از زمین لرزه و زلزله کاهش پیدا کند.

عایق صوتی سقف کاذب معرق 

از بهترین ویژگی های سقف های کاذب معرق می توان عایق صوتی آن اشاره کرد. این تجهیزات از ورود سر و صدا و پخش شدن آن جلوگیری می کنند. سقف های کاذب معرق بسیار پر کاربرد هستند و از آن ها برای عایق کردن اتاق های هتل، مجتمع های مسکونی بزرگ، مجتمع های تجاری، سالن های اجرای کنسرت و تئاتر و…. استفاده می کنند.

عایق رطوبتی سقف کاذب معرق

تجهیزات کناف عایق رطوبتی هستند، این سقف ها مقاومت بسیاری بالایی در برابر آب و رطوبت دارند. سقف های کاذب معرق برخلاف گچ هنگام برخورد با آب آسیب نمی بینند و کپک نمی زند. رطوبت نمی تواند به این تجهیزات آسیب وارد کند.

سقف کاذب معرق را چگونه نصب کنیم؟

سقف های کاذب معرق و دیگر تجهیزات کناف به سرعت نصب می شوند و می توانید از محیط استفاده کنید. برای نصب کردن انواع مختلف تجهیزات کناف، پیشنهاد می کنیم هیچ وقت خودتان دست به کار نشوید، زیرا کوچکترین خطا در نصب این تجهیزات منجرب به خراب شدن کل محصول می شود.

برای نصب کردن سقف های کاذب معرق از نصابان حرفه ای کمک بگیرید. شما می توانید برای پیدا کردن کناف کاران حرفه ای به سایت کناف آوگون مراجعه کنید.

خرید سقف کاذب معرق با بهترین کیفیت

همانطور که می دانید سقف کاذب معرق و دیگر تجهیزات کناف مزایا و کاربرد های بسیار زیادی دارند. محصولات کناف توسط شرکت های مختلف با جنس های متفاوتی تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. جنس این تجهیزات در عملکرد و طول عمر آنها تاثیر بسیار زیادی دارد، از این رو پیشنهاد می کنیم اگر قصد نصب کردن تجهیزات کناف را دارید، از بهترین جنس آن استفاده کنید. امروزه پیدا کردن و خرید بهترین سقف کاذب معرق بسیار دشوار می باشد.
زیرا تعدادی از افراد سودجو و کلاهبردار محصولات تقلبی و‌ بی کیفیت را با نام محصول اورجینال و با کیفیت می فروشند.
نصب سقف کاذب معرق
این افراد کلاهبردار محصولات کناف بی کیفیت را چندین برابر قیمت اصلی خود می فروشند و سود بسیار زیادی از فروش آن دریافت می کنند. شما می توانید برای خرید بهترین سقف های کاذب کناف و دیگر تجهیزات کناف به سایت کناف آوگون مراجعه کنید‌. سایت کناف آوگون تولید کننده و فروشنده انواع تجهیزات کناف می باشد. محصولات این سایت از تنوع بسیار بالای برخوردار هستند و شما می توانید با مراجعه کردن به این سایت انواع مختلف محصولات کناف را مشاهده کنید و از قیمت آن مطلع شوید.

جمع بندی خرید سقف کاذب معرق

امروزه به دلیل افزایش مشغله های کاری و زندگی زمان بسیار محدود است و بسیاری از افراد نمی توانند زمان مناسب برای خرید تجهیزات کناف را پیدا کنند. شما می توانید در خانه یا محل کار خود به راحتی با استفاده از یک گوشی هوشمند یا کامپیوتر، به سایت کناف آوگون مراجعه کنید و پس از سفارش محصول مورد نیاز خود آن را به راحتی درب منزل خود تهیه کنید.
شرکت و سایت کناف آوگون بیش از پانزده سال است که تنها در زمینه تولید و فروش تجهیزات کناف فعالیت می کند به همین دلیل محصولات این سایت از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست