انواع دیوار های پوششی کناف

دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند و هر یک از آن ها ویژگی خاصی دارند که باعث ایجاد تفاوت در آن ها شده است. استفاده از این تجهیزات امروزه بسیار رایج می باشد و شما می توانید آن ها را در مکان های مختلفی مشاهده کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از انواع دیوار های کناف به نام دیوار های پوششی کناف آشنا کنیم و کاربرد و مزایای نصب‌ کردن آن ها را توضیح دهیم. بنابراین برای آشنایی با این تجهیزات در ادامه مطلب همراه ما باشید‌.

دیوار پوششی کناف چیست ؟

همانطور که گفتیم دیوار های پوششی کناف، یکی از انواع دیوار های کناف هستند که در دو نوع دیوار پوششی با سازه کناف، و دیوار پوششی بدون سازه کناف تولید می شوند و نصب می گردند. غالباً از این تجهیزات برای بازسازی کردن دیوار های قدیمی سازه و پوشش دهی دیوار های سازه استفاده می شود. در ساختار دیوار های کناف پوششی، از پانل ها و صفحات مختلفی استفاده شده است، که هر کدام از آن ها تاثیر خاص و ویژه ای بر عملکرد این تجهیزات می گذارند.

صفحات روکش دار گچی یکی از انواع صفحاتی هستند که برای ساخت این تجهیزات استفاده می شوند. برای نصب کردن صفحات روکش دار گچی روی دیوار، باید ابتدا زیرسازی فلزی را روی دیوار انجام دهید. جالب است بدانید که از دیوار های پوششی کناف برای از بین بردن ناهمواری های دیوار های اصلی سازه و یکدست کردن آن ها استفاده می شود‌.

دیوار های پوششی کناف

آشنایی با کاربرد های دیوار پوششی کناف

دیوار های پوششی کناف کاربرد های متفاوتی دارند و می توانید از آن ها در مکان های مختلفی استفاده کنید.مهمترین کاربرد دیوار های کناف پارتیشن بندی است. شما می توانید با نصب کردن این تجهیزات بخش های مختلف سازه را از یک دیگر جدا کنید. به طور مثال برای جدا کردن اتاق از یکدیگر، از دیوار های کناف می توان استفاده کرد.

ترمیم دیوار های قدیمی

همانطور که گفتیم از دیوار های پوششی کناف برای ترمیم و بازسازی دیوار های قدیمی، نیز استفاده می کنند‌‌. این تجهیزات می توانند به طور کامل دیوار های سازه را پوشش دهند و روی آن ها نصب‌ شوند‌. نصب دیوار های کناف پوششی، بر روی دیوار های قدیمی سازه، باعث می شود تا عیب و نقص های دیوار اصلی پوشانده شود. علاوه بر این مقاومت دیوار های سازه افزایش پیدا کند.

عایق کردن سازه در برابر حرارت

همانطور که می دانید دیوار های پوششی کناف از صفحات و پانل های مختلفی تشکیل شده اند. در ساختار دیوار های کناف پوششی، از صفحات و پانل هایی که در برابر حرارت مقاوم هستند، استفاده شده است. به همین دلیل این تجهیزات مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند. لذا به هنگام آتش سوزی، آتش نمی گیرند. با نصب‌ انواع سقف کناف و دیوار های کناف پوششی می توانید مقاومت سازه را در برابر حرارت و آتش سوزی افزایش دهید و باعث افزایش ایمنی، سازه شوید.

دیوار های کناف پوششی می توانند مدت زمان آتش سوزی را کاهش دهند و آتش را در مدت زمان کوتاهی، مهار کنند. بنابراین با نصب کردندیوار های پوششی کناف می توانید‌ آوار های ناشی از آتش سوزی را کاهش دهید و امنیت سازه را افزایش دهید. استفاده از دیواره های کناف پوششی در مکان هایی مانند شهربازی ها، گیم نت ها، ادرات، بانک ها و….. بسیار مفید و کاربردی می باشد. زیرا خطر آتش سوزی در این مکان ها بالا است، و آتش سوزی در این مکان ها می‌ تواند صدمات زیادی داشته باشد. به همین دلیل با نصب کردن/دیوار های پوششی کناف، در بانک ها و…… می توانید آسیب ها و خطرات ناشی از آتش سوزی را کاهش دهید.

عایق کردن سازه در برابر صوت

در ساختار دیوار های پوششی کناف از پانل های مقاوم در برابر صوت استفاده شده است، به همین دلیل این تجهیزات نیز عایق صوتی می باشد. دیوار های کناف پوششی کاربرد بسیار زیادی در مکان های پرجمعیت و شلوغ دارند. از این تجهیزات برای عایق کردن دیوار های بین دو اتاق، دیوار های خارجی ساختمان، دیوار های مشترک سازه و….. استفاده می شود.‌

خرید و نصب دیوار های پوششی کناف در مکان هایی مانند هتل ها، مجتمع های مسکونی، دفاتر دولتی، اتاق های مشاوره، آموزشگاه های موسیقی، استودیو های ضبط صدا و……. بسیار رایج می باشد و کاربرد بسیار زیادی دارند. این تجهیزات از عبور امواج صوتی و آلودگی های صوتی، جلوگیری می کنند به همین علت با نصب کردن آن ها می توانید، آرامش بیشتری را هنگام استراحت کردن تجربه کنید.

از طرفی با رشد فرهنگ شهر نشینی و افزایش سازه های برج و مجتمع های مسکونی، بسیاری از افراد تصمیم می گیرند که با هدف کاهش هزینه های خود، یکی از اتاق های منزلشان را به اتاق کار خود بدل کنند. در این شرایط نیز دیوار های پوششی می تواند به شما کمک کند. کافی است تا یک بار از دیوار کناف با هدف عایق صوتی استفاده نمایید.

دیوار های پوششی کناف

چگونه دیوار های کناف پوششی را نصب کنیم؟

این دیوار ها از تجهیزات مختلفی مانند پنل های صوتی، پنل های حرارتی، صفحات گچی و…. تشکیل شده اند، که هر کدام از آن ها به ترتیب خاصی نصب می شوند و در مکان خود قرار می گیرند. بنابراین هر کسی نمی تواند از عهده نصب کردن این تجهیزات بر بیاید برای نصب دیوار های کناف پوششی باید از نصابان حرفه ای کناف کمک بگیرید.‌ کناف کاران و نصابان حرفه ای کناف با انواع محصولات کناف آشنا هستند و می توانند با توجه‌ به نوع محصول و محیط بهترین روش را برای نصب کردن دیوار های کناف پوششی انتخاب کنند. پیشنهاد می کنیم برای خرید و نصب دیوار های کناف پوششی و دیگر تجهیزات کناف از مشاوره و تخصص نصابان حرفه ای کناف آوگون، کمک بگیرید. این افراد تجربه بالایی در نصب کردن تجهیزات کناف‌‌ دارند، و می توانند آنها را با بهترین کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن نصب کنند.

قیمت دیوار های پوششی کناف

در این زمینه نمی توان هزینه ای قطعی را اعلام کرد. زیرا قیمت دیوار های کناف پوششی و دیگر تجهیزات کناف به عواملی مانند، ابعاد و اندازه آن بستگی دارد. صنعت کناف امروزه بسیار گسترش یافته است و شرکت های مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند. شرکت کناف‌‌ آوگون یکی از بهترین و محبوبترین شرکت های فعال در حوزه ی کناف می باشد.

این کمپانی بالای شانزده سال سابقه در زمینه کناف دارد و از بهترین دستگاه ها و پرسنل برای تولید محصولات کناف استفاده می کند. برای اطلاع از قیمت انواع محصولات کناف و ویژگی‌ های آن ها، می توانید به سایت کناف آوگون مراجعه کنید. شما می توانید‌ با مراجعه به سایت کناف آوگون، انواع محصولات کناف را، مانند انواع دیوار کناف، درای وال کناف، باکس کناف، سقف کاذب معرق و…. را مشاهده کنید و سفارش دهید.

سئو سایت

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست