آشنایی با انواع درای وال کناف

درای وال کناف

محصولات کناف یکی از پرفروش مصالح های ساختمانی هستند و امروزه استفاده از آن ها رایج می باشد. این تجهیزات انواع مختلفی دارند و در مکان های متفاوتی از آن ها استفاده می شود. یکی از انواع محصولات کناف درای وال کناف، است که نام دیگر آن ها دیوار های خشک کناف می باشد. در مقاله می خواهیم این تجهیزات را معرفی کنیم، پس همراه ما باشید.

درای وال کناف چیست؟

اگر قصد خرید انواع دیوار کناف دارید، حتما باید با درای وال کناف نیز آشنا گردید. دیوار های خشک کناف نوعی دیوار غیر باربر محسوب می شوند، و با استفاده از آن ها می توانید فضاهای سازه را جدا کنید. همچنین با استفاده از دیوار های خشک کننده کناف می توان طرح های زیبایی روی دیوار و سقف سازه ایجاد کنید. دیوار های خشک کننده کناف مانند، سقف کناف آماده هستند و سطح یکسان و همواری دارند. دیوار های خشک کننده کناف یکی از بهترین انتخاب ها برای ایجاد نورپردازی در سازه می باشند.

درای وال کناف

آشنایی با انواع درای وال های کناف

همانطور که گفتیم دیوار های خشک کناف یکی از انواع محصولات کناف می باشند.‌ درای وال های کناف انواع مختلفی دارند و هر یک از آن ها ویژگی خاصی دارند که باعث تفاوت آن ها شده است.

  1. دیوار خشک پنل گچی کناف: دیوار های خشک کننده پنل گچی، رایج ترین‌ انواع دیوار های خشک کننده کناف هستند و امروز در مکان های مختلفی از آن ها استفاده می شود‌. دیوار های خشک کننده پنل گچی، ساده ترین انواع این تجهیزات هستند و شما می توانید آن ها را در پارکینگ، یا منزل خود نصب کنید و زیبایی آن را افزایش دهید‌.
  2.  دیوار خشک کننده عایق رطوبتی: درای وال های عایق رطوبتی کناف، همانطور که اسمشان پیداست مقاومت بسیار زیادی در برابر رطوبت دارند و عایق رطوبتی می باشند. از دیوار های خشک کننده عایق رطوبتی در مکان هایی که میزان رطوبت بالاست استفاده می کنند. به طور مثال این تجهیزات در مکان هایی مانند: حمام، سرویس بهداشتی، استخر، آشپزخانه و… نصب می شوند. این تجهیزات بسیار خاص هستند و هنگام برخورد با آب آسیب نمی بینند و بر خلاف گچ کپک نمی زنند. شما می توانید از دیوار های خشک کننده عایق رطوبتی کناف، بدون بروز هیچ‌ گونه ایرادی در مکان های خشک نیز استفاده کنید، و مقاومت آن را در برابر رطوبت افزایش دهید.

دیوار خشک کننده ضد حریق درای

وال های عایق حریق، از از مقاومت بالایی در برابر حریق و آتش سوزی برخوردار هستند. در ساختار دیوار های خشک کننده عایق حرارتی، از پنل هایی استفاده شده است که از جنس الیاف و شیشه هستند. این تجهیزات به راحتی دچار آتش سوزی نمی شوند و می توانند تا سه ساعت در برابر آتش سوزی مقاومت کنند. با نصب کردن درای وال های عایق حرارتی کناف‌‌، می توانید مقاومت سازه را پر برابر حرارت و آتش سوزی افزایش دهید.‌ و همچنین با افزایش ایمنی در مقابل آتش سوزی، آوار ها و ضرر های ناشی از آتش سوزی را کاهش دهید. همین حالا برای خرید انواع دیوار کناف با بهترین قیمت با ما در کناف اوگون همراه باشید.

دیوار خشک کننده سمنت کناف

این نوع از درای وال های کناف، وزن کمی دارند و بسیار سبک می باشند.‌ از دیوار های خشک کننده سمنت برای پوشش دیوار های داخلی و خارجی سازه استفاده می شود. شما با استفاده از آن ها می توانید مقاومت سازه را افزایش دهید. برای ساخت‌ درای وال های سمنت از تجهیزات خاصی مانند، پنل های سیمانی و آکوا پنل ها استفاده می شود.

کاربرد درای وال های کناف

دیوار های خشک کناف بسیار مقاوم و مستحکم می باشند. این تجهیزات به راحتی آسیب نمی بینند و کاربرد های مختلفی دارند که اکنون آن ها را برایتان شرح می دهیم.

  • پارتیشن بندی سازه
یکی از مهمترین کاربرد های دیوار های خشک کننده کناف، جداسازی و پارتیشن بندی می باشد. شما می توانید با استفاده از این تجهیزات محیط را به چندین قسمت در ابعاد مختلف، تقسیم کنید و بخش های مختلفی در یک محیط به وجود بیاورید.
  • پوشش دیوار های داخلی و خارجی سازه

از دیگر کاربرد های دیوار های خشک کننده کناف می توان به پوشش دیوار های داخلی و خارجی اشاره کرد. شما می توانید این تجهیزات را روی دیوار های اصلی نصب کنید، و با استفاده از آن ها عیب و نقص های دیوار اصلی را پوشش دهید. با نصب کردن دیوار های خشک کننده کناف می توانید دیوار های یک دست و یکسان را، در محیط ایجاد کنید.

نصب درای وال های کناف

این تجهیزات بسیار‌ حساس هستند و نصب‌ کردن آن ها به تجهیزات و مهارت بالایی نیاز دارد. بنابراین برای نصب‌ کردن درای وال پیشنهاد می کنیم از نصابان حرفه ای کناف آوگون، کمک بگیرید. این افراد با تمامی محصولات کناف و روش های نصب آن ها آشنا هستند به همین علت می توانند انواع تجهیزات کناف‌‌ را به سرعت، با بالاترین کیفیت نصب کنند‌. برای برقراری ارتباط با نصابان حرفه ای کناف به سایت کناف آوگون، یا نمایندگی های کناف‌‌ آوگون مراجعه کنید.

درای وال کناف

خرید بهترین درای وال کناف

همانطور که گفتیم استفاده از درای وال های کناف و نصب کردن آن ها مزایای بسیار زیادی دارد. این تجهیزات توسط شرکت های مختلفی در سراسر جهان تولید می شوند و مصالح به کار رفته در هر کدام متفاوت است. برای خرید این تجهیزات پیشنهاد می کنیم از بهترین نوع آن استفاده کنید. زیرا جنس و کیفیت این تجهیزات تاثیر زیادی در طول عمر آن ها دارد. شرکت کناف آوگون بهترین شرکت ایرانی تولید کننده انواع محصولات کناف است.

شرکت کناف‌‌ آوگون بیش شانزده سال سابقه‌ در زمینه تولید، فروش، نصب و ارسال محصولات کناف دارد. محصولات این شرکت از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و طول عمر بالایی دارند. شرکت کناف آوگون در بین مردم محبوب است و مشتریان زیادی دارد، این شرکت محصولات خود را به ایران و کشور های حاشیه ایران نیز ارسال می کند. برای خرید بهترین درای وال پیشنهاد می کنیم از درای وال شرکت کناف آوگون استفاده کنید. شرکت کناف آوگون محصولات خود را به صورت حضوری در نمایندگی های خود، و به صورت غیر حضوری در سایت کناف آوگون به مشتریان خود ارائه می دهد.‌ شما کی توانید با مراجعه کردن به سایت کناف آوگون انواع محصولات را مانند دیوار های کناف‌، سقف کاذب خود ایستا، سقف کاذب معرق، سقف کاذب مغازه، عایق رطوبتی کناف و…. را مشاهده کنید و از قیمت آن ها مطلع شوید.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست