معرفی و نصب سقف کناف مستطیل

قیمت سقف کناف مستطیل
سقف کناف از پر فروش‌ترین تجهیزات کناف می باشند. استفاده از این تجهیزات بسیار رایج است و شما می توانید آن ها را در مکان های مختلفی مشاهده کنید. این تجهیزات در انواع گوناگونی تولید می شوند تا بتوانند علاوه بر زیبایی بخشیدن سلایق و نیاز های سازه های مختلف را بر آورده کنند. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با سقف کناف مستطیل، یا همان سقف کناف ساده آشنا کنیم که از پر فروش ترین سقف های کناف است و در بسیاری از سازه های امروزی دیده می شود. برای آشنایی و استعلام قیمت این تجهیزات همراه ما باشید.

سقف کناف مستطیل چیست؟

همانطور که گفتیم سقفهای مستطیل کناف طرفداران بسیار زیادی دارند و پر فروش می‌ باشد. جنس این تجهیزات از کناف است و نصب کردن آن ها بسیار مفید و کاربردی می باشد. کاربرد سقف های مستطیل کناف بسیار زیاد است و شما می توانید آن ها را در مکان های مختلفی نصب کنید. به طور مثال شما می توانید، سقفهای مستطیل کناف را در مکان هایی مانند: هتل ها، تالار ها، سالن انتظار، اتاق خواب، سالن پذیرایی، رستوران ها و….. مشاهده کنید.
این تجهیزات توانایی نورپردازی دارند، که یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت آن ها می باشد. شما می توانید به راحتی لوازم های روشنایی، مانند: انواع چراغ ها، انواع ریسه های نور مخفی، انواع لامپ ها و…. را در آن ها نصب کنید. با خرید سقف های کناف می توانید محیط را روشن تر کنید، که باعث می شود سازه بزرگ تر از اندازه معمولی خود، به نظر بیاید‌. جالب است بدانید نورپردازی با کیفیت و روشنایی تاثیر بسیار زیادی در روحیه ی انسان دارد.
یکی از مزایای سقف های مستطیل کناف، حفظ کردن دمای سازه می باشد. این تجهیزات از ورود سرما و گرما به سازه، جلوگیری می کنند و باعث می شوند دمای درونی سازه ثابت بماند‌. سقف های مستطیل کناف، ظاهر بسیار مدرنی به منزل می دهند به همین دلیل پیشنهاد می کنیم اگر طرفدار سبک‌ های مدرن هستید، حتماً از این تجهیزات استفاده کنید. محصولات کناف‌‌ مانند انواع سقف های کناف‌‌، بسیار سبک هستند و نصب کردن آن ها آسان می باشد. سقف های کناف‌‌ انواع مختلفی دارند و طرح های مختلفی موجود می باشند، شما می توانید با توجه به سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید و سفارش دهید.

آموزش نصب سقف کناف مستطیل
آموزش نصب سقف کناف مستطیل

اکنون قصد داریم شیوه ی نصب کردن، سقف کناف مستطیل را در چهار مرحله به شما آموزش دهیم، بنابراین در ادامه ی مطلب همراه ما باشید. یکی از مهمترین اجزای سقف های کناف مستطیل تایل های می باشند‌، نصاب باید در مرحله اول نحوه‌ ی چیدمان و قرار گیری، تایل ها را مشخص کند. برای این کار پیشنهاد می کنیم از طراحان سقف کناف و افرادی که در نصب کناف تجربه دارند کمک بگیرید. پیش از ادامه ی مطلب از شما دعوت می کنیم تا از نمونه کار اجرای کناف توسط تیم حرفه ای ما دیدن نمایید. مهم نیست در کجای ایران باشید کافی است با ما تماس بگیرید تا بهترین ها را با شما اشنا کنیم.
این افراد می توانند شیوه چیدمان تایل ها را، برای شما روی نقشه طراحی کنند که باعث راحتی شما می شود. در مرحله بعدی باید مکان تایل ها و ارتفاع سقف کناف را مشخص کنید، پیشنهاد می کنیم این کار را با توجه به فرم سقف و طرح آن انجام دهید‌. ارتفاع سقف های کناف، معمولاً ده تا پانزده سانتی پایین تر از سقف اصلی سازه می باشد. اگر ارتفاع سازه شما زیاد است پیشنهاد می کنیم، ارتفاع سقف کناف مستطیل را افزایش دهید و آن را پایین تر از حد معمول خود نصب کنید‌‌. با این کار شما می توانید تغییر بزرگی در دکوراسیون سازه ایجاد کنید و یکی از نقص های آن را از بین ببرید.

نصب نبشی های کناف

بعد از کشیدن و طراحی کردن نقشه ی سقف کناف مستطیل، باید تجهیزاتی به نام نبشی ها را نصب کنیم. برای نصب کردن نبشی ها باید آن ها را، دور تا دور مکان انتخاب شده بر روی سقف، به عنوان سازه باربر نصب کنیم. برای اجرای نبشی های سقف کناف، باید به نقشه ی طراحی شده در مرحله اول مراجعه کنید. سپس بعد از مراجعه کردن به نقشه باید، مکان قرار گیری نبشی ها را با توجه به ارتفاع تعیین شده، بر روی سقف و دیوار های اصلی علامت بزنیم.
دستگاهی به نام تراز وجود دارد که پیشنهاد می کنیم، برای نصب دقیق نبشی های سقف کناف مستطیل از آن استفاده کنید. با استفاده از این دستگاه می تواند تجهیزات به کار رفته در کناف را، با دقت بیشتری نصب کنید. پیشنهاد می کنیم از دستگاه تراز، در تمامی مراحل نصب سقف کناف استفاده کنید.

خرید سقف کناف مستطیل
مراحل نصب تجهیزات کناف

پس از اتمام مرحله دوم، نصب تجهیزات کناف، شما باید سازه های عمودی سقف کناف و آویز های آن را نصب کنید. در این مرحله باید سازه های سپری را، با توجه به نقشه، به صورت کاملاً عمودی بر روی نبشی ها نصب کنید. در این مرحله دقت کنید که بین سازه های عمودی و آویز ها فاصله ای قرار دهید. سازه های عمودی در نصب سقف کاذب، نقش تحمل بار را دارند به همین علت باید آن ها را، با دقت زیادی نصب کنید.
مرحله چهارممرحله چهارم و آخرین مرحله ی نصب سقف کناف مستطیل، نصب کردن تایل ها می باشد. در این مرحله شما باید تایل ها را تک‌ تک روی آویز ها نصب کنید‌.

خرید سقف کناف مستطیل با کیفیت

همانطور که گفتیم امروزه سقف های کناف مستطیلی یکی از پر فروش‌ترین، محصولات کناف هستند. این سقف ظاهر بسیار شیک و متفاوتی نسبت به سایر سقف های کناف دارند.‌
با استفاده از این تجهیزات می توانید دکوراسیون سازه خود را تغییر دهید. جنس محصولات کناف، تاثیر زیادی در طول عمر و عملکرد آن ها دارد، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم هنگام خرید این تجهیزات حتماً به جنس آن ها دقت کنید.
شرکت کناف‌‌ آوگون تولید کننده ی انواع تجهیزات کناف با کیفیت می باشد. این کمپانی بالای پانزده سال سابقه در تولید محصولات کناف دارد و مشتریان بسیار زیادی در ایران و کشور های حاشیه دارد‌. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای خرید سقف های مستطیل کناف با کیفیت، به سایت کناف آوگون مراجعه کنید‌. شما می توانید با مراجعه کردن به سایت کناف آوگون انواع محصولات کناف، مانند: سقف کناف گرد، سقف کاذب استخر، عایق رطوبتی کناف‌، سقف کاذب لوور، سقف کاذب خود ایستا و.. را مشاهده کنید و از قیمت آن ها مطلع شوید. محصولات مورد نیاز شما، پس از ثبت سفارش در سایت، در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال می شوند و می توانید آن ها را درب منزل خود تحویل بگیرید‌.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست