اصول نصب پرده زیر سقف کاذب

نکات نصب پرده زیر سقف کاذب
امروزه نصب سقف های کاذب بسیار رایج می باشد. این تجهیزات تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل می گذارند. برای زیباتر کردن دکوراسیون شما می توانید با توجه به سلیقه خود از پرده کمک بگیرید. در ادامه مطب نکاتی در مورد نصب پرده زیر سقف کاذب به شما توضیح می دهیم، پس همراه ما باشید.

نکات مهم و کاربردی نصب پرده زیر سقف کاذب

اکنون در ادامه مطلب قصد داریم اصول نصب پرده زیر سقف کاذب و نکات مهم آن را برایتان شرح دهیم و نکات مهم آن را برایتان بازگو کنیم. اگرچه پیشنهاد ما کمک گرفتن از شخصی کاربلد و ماهر در هر زمینه است اما داشتن اطلاعات کافی می تواند شما را در این زمینه یاری کند. پس همراه ما باشید.

حتما هنگام نصب پرده زیر سقف کاذب، پرده را به سقف کاذب نزدیک کنید به صورتی که فاصله بین آن ها بسیار کم شود. برای انجام این کار پیشنهاد می کنیم پرده را، در امتداد گچ بری سقف کاذب نصب کنید.معمولا افراد برای نصب پرده زیر سقف کاذب؛ پرده را با فاصله ی کمی بالای پنجره نصب می کنند. این روش باعث می شود که ارتفاع سقف خانه ی شما بلندتر دیده شود.

با انواع طرح های سقف کاذب آشنا شوید

برای نصب کناف در کرج همین حالا تماس بگیرید!

نکاتی که قبل از خرید سقف کناف باید بدانید

سقف کاذب ارزان

 

اگر ارتفاع سقف منزل شما زیاد است، پیشنهاد می کنیم که حتما پرده را در امتداد گچ بری سقف کاذب نصب کنید .هنگام نصب پرده زیر سقف کاذب توجه کنید که حتما باید عرض پرده شما از عرض چهار چوب بیشتر باشد. همانطور که می دانید نور پس از برخورد به اجسام، توسط اجسام باز تاب می شوند و با بازگشتن به محیط باعث روشنایی فضا می شوند. برای خرید انواع سقف کناف با مشاورین ما تماس بگیرید.

توجه به عرض پرده

اگر هنگام نصب پرده زیر سقف کاذب، عرض پرده از عرض چهارچوب بیشتر باشد؛ آنگاه بازتاب نور به محیط افزایش پیدا می کند. این موضوع باعث می شود تا محیط روشن تری داشته باشید. روشنایی تاثیر زیادی بر اخلاق و رفتار انسان می گذارد. محیط های کم نور و تاریک باعث افسردگی، کناره گیری و.. می شوند. اما محیط های روشن امید و نشاط را افزایش می دهید و باعث می شوند تا انرژی بیشتری برای انجام دادن فعالیت های خود داشته باشید. 
محیط های تاریک بر عکس این موضوع عمل می کنند، انرژی شما را کاهش می دهند بنابراین دیگری میلی به انجام فعالیت های روزانه خود نخواهید داشت. جالب است بدانید روشنایی محیط باعث خطای دید می شود. هر گاه نورپردازی و روشنایی در یک محیط بیشتر باشد؛ آن محیط بزرگ به نظر می آید‌. بنابراین شما می توانید با رعایت کردن نکات بالا در موضوع نصب پرده زیر سقف کاذب، تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی بگذارید.

ارتفاع مناسب برای نصب پرده زیر سقف کاذب

نکاتی در ارتباط با ارتفاع پرده برای نصب پرده زیر سقف کاذب ارتفاع پرده تاثیر بسیار زیادی در مدل دکوراسیون منزل می گذارد. اگر دکوراسیون منزل شما رسمی است، پیشنهاد می کنیم ارتفاع پرده به صورتی باشد که روی زمین قرار بگیرد و بتواند به طور کامل زمین را لمس کند‌. اگر دکوراسیون منزل شما صمیمی و راحت است، پیشنهاد می کنیم‌ هنگام نصب پرده زیر سقف کاذب ، بین زمین و پرده نزدیک به سی یا چهل سانتی متر فاصله وجود داشته باشد‌. این روش باعث می شود محیط صمیمی و راحتی داشته باشید. برای دیدن انواع نمونه کارهای اجرا شده توسط تیم ماهر آوگون کلیک کنید.

مزایا نصب سقف کاذب

خرید سقف کاذب و نصب آن در منازل شما مزایای بسیار زیادی دارد که سعی داریم در این قسمت شما را با آن ها آشنا کنیم.
از مهم ترین و کلیدی ترین مزایای سقف کاذب می توان، به ویژگی عایق صوتی آن اشاره کرد‌. این تجهیزات در مقابل سر و صدا، و صوت مانند یک عایق عمل می کنند. تمام تجهیزات کناف است قابلیت عایق صوتی را دارند.
به همین دلیل در مکان های شلوغ، پر سر و صدا و اماکن عمومی این محصول نصب می شود. تجهیزات کناف پس از نصب کردن از پخش شدن صدا و صوت به بیرون جلوگیری می کنند و همچنین از ورود صدای دیگران به منزل جلوگیری می کند. با نصب این تجهیزات شما آرامش بیشتری خواهید داشت و می توانید در سکوت به استراحت خود ادامه دهید.

سبک بودن تجهیزات کاذب

تمام تجهیزات کناف وزن بسیار پایینی دارند و سبک می باشند. سبک بودن این تجهیزات باعث می شود تا حمل و نقل آن ها در محیط و وسایل نقلیه بسیار آسوده شود.با نصب کردن این تجهیزات وزن سازه و ساختمان تغییر نمی کند. سبک بودن سقف کاذب و دیوار کناف باعث می شود تا، مقاومت ساختمان در برابر زلزله و زمین لرزه ثابت بماند و تغییر نکند.
اصول نصب پرده زیر سقف کاذب

چگونه سقف کاذب را نصب کنیم؟

سقف کاذب از تجهیزات پرفروش کناف می باشد. این محصول تنوع بسیار بالایی دارد. به همین دلیل شما می توانید آن را در مکان های مختلف مانند تالار، سالن اجرای کنسرت و تئاتر، سالن پذیرایی، اتاق خواب، مجتمع های تجاری و تفریحی و…. نصب کنید‌. نصب کردن این تجهیزات بسیار آسان و سریع می باشد اما به مهارت خاصی نیاز دارد.
پیشنهاد می کنیم هیچگاه خودتان برای نصب کردن تجهیزات کناف وارد عمل نشوید‌. زیرا کوچکترین خطا هنگام نصب این محصولات باعث خراب شدن تمام محصول می شود و دیگر قابل نصب نخواهد بود. برای نصب سقف کناف حتما از نصابان حرفه ای کناف کمک بگیرید. نصابان حرفه ای کناف تجربه بالایی در اجرای این محصول دارند و به سرعت می توانند آن ها را در منزل اجرا کنند. شما می توانید با مراجعه کردن به سایت کناف اوگون از نصابان حرفه ای کناف برای نصب محصولات خود کمک بگیرید.

بهترین سقف کاذب را از کجا تهیه کنیم؟

سقف کاذب کناف یکی از محصولات کناف می باشد که کاربرد های فراوانی دارد به طور مثال، شما می توانید از این محصول برای تغییر دکوراسیون خانه خود استفاده کنید. از دیگر کاربردهای سقف کاذب می توان به نورپردازی آن اشاره کرد‌‌. سقف های کاذب کناف در طرح های مختلف با جنس های متفاوت به بازار عرضه می شوند.
جنس این تجهیزات در عملکرد آن ها تاثیر بسیار زیادی دارد به همین دلیل هنگام خرید این محصول حتما به جنس آن دقت کنید. سایت کناف اوگون فروشنده و عرضه کننده انواع محصولات کناف می باشد. این سایت به صورت تخصصی در زمینه فروش تجهیزات کناف، فعالیت می کند از این رو محصولات این سایت از کیفیت بالایی بر خوردارند‌.
سایت کناف اوگون تنوع بالایی در محصولات خود دارد به همین دلیل شما می توانید محصول مورد نیاز خود را به راحتی از این سایت تهیه کنید. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات کناف مانند سقف کاذب خود ایستا، باکس کناف، سقف کناف طرح دار، سقف کاذب ضد آتش و….. به سایت کناف اوگون مراجعه کنید.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست