ترمیم کناف آسیب دیده

قیمت ترمیم کناف آسیب دیده
آیا به دنبال راهی برای ترمیم کناف آسیب دیده ی ساختمان خود هستید؟ پس با ما همراه شوید. امروزه تجهیزات کناف و دیگر تجهیزات آن یکی از پرکاربردترین تجهیزات ساختمانی می باشند. استفاده از این تجهیزات مزایای بسیار زیادی نسبت به گچ دارد، به همین علت امروزه استفاده از این تجهیزات بسیار رایج است. به طوری که کمتر ساختمانی را می توان یافت که امروزه از سقف کناف و دیوار کناف در آن استفاده نشده باشد.
البته استفاده از این تجهبزات می تواند اهداف مختلفی من جمله دکوراسیون و تقویت سازه داشته باشد. تجهیزات کناف هنگام برخورد با ضربه های سنگین، آسیب می بینند ‌و خراب می شوند. در این مقاله داریم شما را با نحوه ی ترمیم کناف آسیب دیده و دلایل نصب کردن تجهیزات کناف آشنا کنیم، 

آشنایی با مراحل ترمیم کناف آسیب دیده

همانطور که گفتیم خرید سقف کناف و نصب ان در سازه ها، مزایا و کاربرد های مختلفی دارند. لذا شما می توانید آن ها را در مکان های مختلف مانند: سقف منزل، محل کار، دیوار و… نصب کنید. اگر سطح این تجهیزات پر اثر برخورد با جسم سنگین و ضربه آسیب ببیند، ظاهر بسیار بدی به محیط می دهند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که حتما برای ترمیم کناف آسیب دیده اقدام کنید. متاسفانه ‌ترمیم کناف آسیب دیده و دیگر تجهیزات آن بسیار بسیار دشوار است و به مهارت خاصی نیاز دارد.
در بعضی موارد شدت آسیب و ضربه به قدری زیاد است، که شما مجبور هستید تا برای دسترسی به تجهیزات پشت سقف کناف یا دیوار کاذب کناف، بخشی از تجهیزات کناف را برش دهید تا بتوانید کناف آسیب دیده را ترمیم کنید. برای ترمیم کناف آسیب دیده روش های مختلفی استفاده می شود که در ادامه شما را با آن ها آشنا خواهیم کردیم.

روش های ترمیم کناف آسیب دیده

روش های ترمیم کناف آسیب دیده به چهار صورت انجام می گیرد. نام این روش ها کناف کاری در دیوار های کاذب پوششی، کناف کاری در دیوار های کاذب جدا کننده، نصب کناف مشبک در سقف های کاذب و نصب کناف یکپارچه در سقف های کاذب می باشد.
مراحل ترمیم کناف آسیب دیده

آموزش نحوه ی ترمیم کناف آسیب دیده

برای یادگیری روش ترمیم کناف آسیب دیده همراه ما باشید، این روش در چند مرحله مختلف صورت می گیرد که آن ها را برایتان شرح می دهیم. در مرحله ی اول، یک قطعه مربع یا مستطیل شکل که بزرگترین از محل آسیب دیده است را برش می دهیم.  سپس از بر روی نقطه ی آسیب دیده قرار می دهیم و دور آن را با استفاده از مداد خط می کشیم. پس از خط کشی کردن با استفاده از یک اره یا سوهان، قطعه آسیب دیده کناف را که به شکل مربع یا مستطیل است را می بریم.

بعد از انجام این مراحل به یک یا دو قطعه چوب یا کناف نیاز دارید. قطعه های چوب یا کناف را درون محلی که برش دادید قرار دهید. سپس دور تا دور محل آن قطعه را با نوار‌ درزگیری کناف و روی آن را با یک لایه نازک کناف بپوشانید. پس از انجام مراحل قبلی، باید روی قطعه را با یک لایه ی مسطح از بتونه کناف بپوشانید.  سپس از خشک شدن بتونه کناف روی آن سمباده بکشید تا به طور کامل یک دست و صاف شود. پس از کشیدن سمباده می توانید محل ترمیم شده رنگ آمیزی کنید. پیشنهاد می کنیم هرگز برای ترمیم کناف آسیب دیده خودتان وارد عمل نشوید. این کار به ظرافت و مهارت خاصی نیاز دارد. شما می توانید برای استعلام قیمت و هزینه ترمیم کناف با مشاورین ما تماس بگیرید.

چند دلیل برای نصب کردن تجهیزات کناف

اگر هنوز برای خرید و نصب تجهیزات کناف مردد هستید در این قسمت تنها چند مورد از مزایای این تجهیزات را با شما در میان می گذاریم. تجهیزات کناف وزن بسیار پایین و سبکی دارند، به همین دلیل شما می توانید به راحتی هنگام نصب این تجهیزات آن ها را جا به جا کنید و در مکان مورد نظر خود نصب کنید. جالب است بدانید که، پس از نصب کردن تجهیزات کناف، وزن اصلی ساختمان تغییر نمی کند. که این ویژگی سبب می شود تا ساختمان مقاومت خود را برابر زلزه و زمین لرزه حفظ کند. افزایش مقاومت در برابر زلزله یکی از مهمترین دلایل برای نصب کردن و ترمیم کناف آسیب دیده می باشد.

تجهیزات کناف بهترین عایق رطوبتی

سقف کاذب کناف و دیوار های کاذب عایق رطوبتی هستند. این تجهیزات بر خلاف گچ هنگام برخورد با آب آسیب نمی بینند لذا ترمیم تجهیزات کناف به مراتب کم هزینه تر است. آب و رطوبت نمی تواند به این تجهیزات نفوذ کنند به همین شما می توانید آن ها را در مکان های مرطوب مانند: استخر، حمام، سرویس بهداشتی و… نصب کنید.
تمامی محصولات کناف عایق صوتی هستند که ابن ویژگی یکی از مهمترین دلایل نصب و ترمیم کناف آسیب دیده می باشد. شما می توانید این تجهیزات کاذب را به راحتی ترمیم کنید و در صورت آسیب دیدن، با کمترین قیمت تعمیر نمایید.. این تجهیزات مقاومت بسیار بالایی در برابر صوت دارند و با نصب کردن آن ها می توانید آرامش بیشتری را هنگام استراحت کردن، حس کنید. از محصولات کناف در مکان های شلوغ مانند: هتل ها، تالار ها، سالن های اجرای موسیقی و… بسیار استفاده می شود.
هزینه ی ترمیم کناف آسیب دیده

خرید و ترمیم تجهیزات کناف با بهترین قیمت

همانطور که می دانید نصب کردن تجهیزات کناف مزایای بسیار زیادی دارد. این محصولات توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند، جنس این تجهیزات در عملکرد آن ها تاثیر بسیار زیادی به همین علت پیشنهاد می کنیم هنگام خرید این تجهیزات از بهترین جنس آن استفاده کنید. بهتر است پیش از خرید سقف کناف در مورد شرکت تولید کننده تحقیق کنید و از کیفیت محصولات آن مطمعن شوید. زیرا بسیاری از فروشندگان محصولات کناف را چندین برابر قیمت اصلی خود به مشتریان می فروشند. 
شرکت کناف آوگون تولید کننده انواع تجهیزات می باشد، این کمپانی ایرانی است و بیش از پانزده سال سابقه در زمینه تولید، فروش و نصب تجهیزات کناف دارد. جالب است بدانید که شرکت کناف آوگون تنها در حوزه فروش کناف به صورت تخصصی فعالیت می کند. به همین علت محصولات آن کیفیت بسیار بالایی دارند و دارای تمامی استاندارد های جهانی می باشند.

جمع بندی ترمیم کناف آسیب دیده

این شرکت محصولات خود را به صورت حضوری و اینترنتی به مشتریان خود عرضه می کند، این کمپانی مشتریان بسیار زیادی دارد و قیمت تجهیزات آن کاملا مناسب می باشد‌‌. شما می توانید برای خرید حضوری از شرکت کناف آوگون به نمایندگی های آن مراجعه کنید و برای خرید اینترنتی به سایت کناف آوگون مراجعه کنید. سایت کناف آوگون دارای تمامی محصولات شرکت کناف است. شما می توانید با مراجعه کردن به این سایت انواع تجهیزات کناف مانند عایق رطوبتی کناف، سقف کاذب خود ایستا، باکس کناف، سقف کاذب مغازه و…. را مشاهده کنید و از قیمت آنها مطلع شوید.
شرکت کناف آوگون محصولات خود را به سراسر ایران و کشور های حاشیه ارسال می کند، همچنین این شرکت دارای کناف کاران و نصابان حرفه ای کناف است که می توانید برای نصب و ترمیم کناف آسیب دیده از آن ها کمک بگیرید. نصابان حرفه ای کناف آوگون مهارت بالایی در نصب تجهیزات کناف دارند و می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت، تجهیزات کناف شما را نصب و ترمیم کنند.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست