فاکتورهای شناخت کناف با کیفیت

فاکتورهای شناخت کناف با کیفیت
تجهیزات کناف نوعی مصالح ساختمانی هستند که امروزه استفاده از آن ها بسیار رایج می باشد. این تجهیزات مزایای بسیاز زیادی نسبت به گچ دارند و کاربرد های مختلفی نیز دارند. در ادامه مطلب قصد داریم شما را با ویژگی های کناف با کیفیت، و انواع تجهیزات کناف‌‌ آشنا کنیم، بنابراین برای آشنایی با تجهیزات کناف همراه ما باشید‌.

مهم ترین ویژگی های کناف با کیفیت

فاکتور های بسیاری برای شناخت و تشخیص کناف با کیفیت و خرید آن وجود دارد. سقف کناف و دیوار کناف انواع مختلفی دارند و در تنوع بسیاری تولید می شوند. امروزه این تجهیزات به حدی زیاد شده اند که شناسایی کیفیت بالای آن ها بسیار دشوار است. کناف آوگون در خدمت شماست تا فاکتور های مهم در شناخت کناف با کیفیت را بشناسید. همین حالا می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید تا در خرید سقف کناف شما را یاری کنیم.
مهم ترین ویژگی های کناف با کیفیت

عایق صوتی

یکی از مهمترین ویژگی های کناف با کیفیت، عایق صوتی می باشد. تجهیزات کناف در برابر صوت و امواج صوتی مقاومت بسیار بالایی دارند. به همین دلیل صدا نمی تواند از این تجهیزات وارد یا خارج شود. با نصب تجهیزات کناف می توانید آرامش بیشتری را هنگام استراحت کردن تجربه کنید. نصب کردن این تجهیزات در هتل ها و ساختمان های مسکونی بسیار مفید است. در نتیجه حتما در خرید دیوار کناف و سقف کناف به این موضوع دقت نمایید. 

قابلیت نورپردازی

جالب است بدانید که تمامی تجهیزات کناف قابلیت نورپردازی دارند. با نصب کردن محصولات کناف می توانید روشنایی با کیفیتی را تجربه کنید. برای خرید انواع تجهیزات کناف مانند باکس کناف، سقف کاذب خود ایستا، سقف آسمان مجازی و… به سایت کناف آوگون مراجعه کنید.

انواع مختلف کناف را بشناسید 

در ادامه مطلب می خواهیم شما را با چند نوع تجهیزات کناف با کیفیت آشنا کنیم بنابراین همراه ما باشید.
سقف های کاذب طرح دار پرفروش ترین تجهیزات کناف هستند. این تجهیزات کاربرد های بسیار زیادی دارند، تنوع این محصول بسیار بالا می باشد و می توانید مطابق سلیقه خودتان، سقف کاذب طرح دار را سفارش دهید. جالب است بدانید حتی شما می توانید طرحی را که توسط خودتان طراحی شده است را سفارش دهید و به روی این تجهیزات اجرا کنید‌. سقف های کاذب طرح دار زیبایی محیط را چندین برابر می کنند،
اگر از دکوراسیون منزل و.. خود خسته شده اید پیشنهاد می کنیم حتما به نصب کردن این تجهیزات بیاندیشید. سقف های کاذب طرح دار کاربرد بسیار زیادی دارند، شما می توانید این تجهیزات را در مکان های مختلف مانند سالن پذیرایی، تالار ها، اتاق ها، مجتمع های مسکونی، مجتمع های تجاری، فروشگاه ها و… نصب کنید و دکوراسیون محیط را تغییر بدهید. این تجهیزات قابلیت نورپردازی دارند و می توانند نورپردازی زیبایی را اجرا کنند.

باکس کناف

باکس کناف یکی دیگر از پرفروش ترین محصولات کناف است. این تجهیزات در ابعاد مختلف و اشکال هندسی متفاوتی مانند: بیضی، دایره، مربع، مستطیل، مثلث و…. تولید می شوند‌. باکس کناف قابلیت نورپردازی دارند و شما می توانید با نصب کردن محصولات روشنایی بر روی آن ها، نورپردازی زیبایی را ایجاد کنید. این تجهیزات در دو نوع مختلف تک پله و دو پله تقسیم می شوند.

اگر ارتفاع سقف محیط از زمین بسیار زیاد است، پیشنهاد می کنیم از باکس های کناف دو پله ای استفاده کنید‌. باکس های کناف دو پله ای باعث می شوند تا ارتفاع سقف کاهش پیدا کند، و محیط بسیار زیباتر دیده شود. اما اگر ارتفاع سقف از زمین معمولی است، از باکس های کناف تک پله ای استفاده کنید‌.

عایق رطوبتی کناف

این تجهیزات کناف بسیار محبوب و کاربردی می باشند. در زمان های گذشته برای عایق کردن پشت بام در برابر رطوبت از ایزوگام و قیر استفاده می کردند. استفاده کردن از ایزوگام و قیر بسیار دشوار می باشد. علاوه بر آن، نصب کردن این تجهیزات بسیار گران می باشد. با گذر زمان نوع جدیدی از عایق های رطوبتی، به نام عایق های رطوبتی کناف تولید شدند.
این تجهیزات مزایای بسیار زیادی نسبت به قیر و گونی دارند و همچنین مقاومت آن ها غیر قابل مقایسه می باشد. شما می توانید از عایق های رطوبتی کناف، برای عایق کردن حمام، سرویس بهداشتی، پشت بام و…. استفاده کنید.
 ویژگی های کناف با کیفیت

نکات نصب کناف

همانطور که می دانید یکی از مهمترین مزایای نصب کردن کناف با کیفیت، نصب آسان و سریع آن می باشد. تجهیزات کناف به سرعت و به آسانی نصب می شوند. اما جالب است بدانید که نصب کردن کناف با کیفیت به مهارت و تجربه بالایی نیاز دارد‌‌. کوچک ترین خطا هنگام نصب کردن این تجهیزات منجر به خراب شدن آن ها می شود، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تحت هیچ شرایطی خودتان برای نصب تجهیزات کناف دست به کار نشوید و از کناف کاران حرفه ای کمک بگیرید.
کناف کاران حرفه و نصابان حرفه ای کناف تجربه بالایی در نصب کردن این تجهیزات دارند. این افراد می توانند به سرعت و در کوتاه ترین زمان ممکن، انواع مختلف تجهیزات کناف را با بهترین کیفیت نصب کنند‌. امروزه پیدا کردن نصابان حرفه ای کناف بسیار دشوار می باشد، برای پیدا کردن بهترین نصابان کناف به سایت کناف آوگون مراجعه کنید. سایت کناف آوگون دارای کناف‌‌ کاران حرفه ای در سراسر ایران می باشد، و شما می توانید با مراجعه کردن به این‌ سایت از کناف کاران حرفه ای کناف‌‌ آوگون کمک بگیرید.

بهترین مجری انواع کناف

همانطور که گفتیم کناف با کیفیت مزایای بسیار زیادی دارد و از آن در مکان های مختلفی استفاده می شود. محصولات کناف انواع مختلفی دارند و در سراسر جهان توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. جنس تجهیزات کناف در عملکرد آن ها نقش بسیار مهمی دارد، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم، هنگام خرید سقف و دیوار کناف به جنس آن و کیفیت آن توجه کنید.
شرکت کناف آوگون یک کمپانی ایرانی می باشد که در زمینه تولید، فروش حضوری و غیر حضوری، توزیع و نصب انواع مختلف محصولات کناف فعالیت می کند.‌ جالب است بدانید این شرکت دارای پانزده سال سابقه در حوزه کناف دارد و فقط در این حوزه‌‌ به صورت تخصصی عمل می کند. محصولات شرکت کناف آوگون دارای تمامی استاندارد های جهانی می باشند به همین دلیل، شما می توانید کناف با کیفیت را از این شرکت تهیه کنید. جالب است بدانید که این شرکت بالای بیست و پنج تیم اجرایی دارد و برای هر کدام یک از آن ها، ناظر تعیین شده است. ناظر هر کدام از تیم های اجرایی یک مهندس معماری می باشد، و کارهای تیم را بررسی می کند تا از بروز کوچک ترین خطا جلوگیری شود. شما می توانید برای خرید کناف با کیفیت در ایران و کشور های حاشیه به سایت کناف آوگون مراجعه کنید و محصولات کناف مورد نیاز خود را سفارش دهید و نصب کنید.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست