آشنایی با جدیدترین طرح های کناف

خرید جدیدترین طرح های کناف
محصولات کناف یکی از پر فروش ترین مصالح های ساختمانی هستند. این تجهیزات مزایای و کاربرد های بسیار زیادی دارند و از آن ها در مکان های مختلفی استفاده می شود.‌ محصولات کناف تنوع بسیار بالایی دارند و امروزه استفاده از آن ها رایج است. تنوع و خلاقیت همواره نقش مهمی را در زندگی انسان دارند.
تغییر دکوراسیون منزل نیز یکی از همین نیازها است. اگر توجه کنید هر ساله مد های مختلفی در تمام صنایع اعم از پارچه، لباس و اکسسوری های منزل و دکوراسیون ایجاد می شود. سقف کاذب نیز از این مساله مستثنی نیست. در این مقاله قصد داریم شما را با جدیدترین طرح های کناف و ویژگی عای آن آشنا کنیم بنابراین همراه ما باشید‌.

جدیدترین طرح های کناف

اگر چه نجهیزات سقف و دیوار کناف عمر بسیاری ندارتد، اما در همین مدت کوتاه سهم بزرگی را در بازار دکوراسیون از ان خود کرده اند. این تجهیزات تا به کنون در انواع مختلفی تولید شده اند. هر کدام از محصولات کناف ویژگی های منحصر به فردی دارند که سبب تفاوت آن ها شده است، شما می توانید جدیدترین طرح های کناف را در سایت کناف آوگون مراجعه کنید.

شرکت کناف آوگون یک کمپانی ایرانی است که در زمینه تولید، نصب و فروش تجهیزات کناف فعالیت می کند. کمپانی کناف آوگون بالای پانزده سال سابقه در زمینه کناف دارد و تنها به صورت تخصصی در حوزه فعال می باشند، به همین دلیل محصولات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. شرکت کناف آوگون مشتریان بسیاری زیادی دارد و محصولات خود را به سراسر ایران و کشور های حاشیه ارسال می کند. با مراجعه کردن به سایت کناف آوگون می توانید برای خرید انواع سقف کناف و آشنایی با جدیدترین طرح های کناف مانند سقف کاذب لوور، سقف کاذب آسمان مجازی، سقف کاذب معرق و…. را اقدام کنید و از قیمت آن ها مطلع شوید.

آشنایی با ویژگی جدیدترین طرح های کناف

همانطور که گفتیم نصب کردن جدیدترین طرح های کناف امروزه در سازه های مسکونی و تجاری بسیار رواج دارند و بسیار محبوب هستند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های این محصول آشنا کنیم بنابراین با همراه شوید. جدیدترین طرح های کناف مانند سقف های کاذب معرق، قابلیت نورپردازی دارند‌. پس از نصب کردن این تجهیزات می توانید از انواع لامپ، و ریسه ی نوری استفاده کنید و روی محصولات کناف نصب کنید.
شما می توانید محصولات کناف را برای نورپردازی در مکان های مختلفی مانند اتاق پذیرایی، اتاق خواب، سالن های زیبایی، تالار ها، مجتمع های مسکونی، مجتمع های تجاری، پاساژ ها و ….. نصب کنید.
محصولات کناف نورپردازی بسیار زیبایی را در محیط ایجاد می کنند و باعث خیرگی نمی شوند، این ویژگی باعث می شوند تا این به چشم شما آسیب وارد نکند. علاوه بر این محصولات کناف مانند دیوار کاذب کناف، به همراه نورپردازی خود، محیط را روشن تر می کنند و روشنایی آن افزایش پیدا می کند. جالب است بدانید روشنایی باعث می شود تا محیط بزرگ تر از اندازه طبیعی خود به چشم بیاید. روشنایی درست و با کیفیت تاثیر بسیار زیادی در زندگی انسان و روحیه ی آن دارد. محیط های کم نور و تاریک، امید به زندگی و روحیه انسان را کاهش می دهند و در طولانی مدت، منجر به خستگی، افسردگی و نا امیدی می شوند. اما محیط های پر نور روحیه و امید انسان را افزایش می دهند.

آشنایی با ویژگی های جدیدترین طرح های کناف
مقاومت در برابر صوت

تجهیزات سقف و دیوار کناف مقاومت بسیار بالایی در برابر امواج صوتی دارند. این محصولات عایق صوتی می باشند و با نصب کردن آن ها می توانید آرامش بیشتری را هنگام استراحت کردن، تجربه کنید‌. اگر در خانواده پر جمعیتی زندگی می کنید و یا کودکان زیادی دارید، پیشنهاد می کنیم حتما تجهیزات کناف را نصب کنید. جدیدترین طرح های کناف و دیوار های کناف از ورود صدا و خروج آن از محیط جلوگیری می کنند و در برابر صوت عایق هستند. این تجهیزات در مکان های مختلفی مانند هتل ها، تالار ها، سالن های کنسرت، مجتمع های مسکونی بزرگ، مجتمع های تجاری، ادارات و حتی استخر ها کاربرد دارند و بسیار پر فروش هستند‌.

مقاومت در مقابل زلزله و زمین لرزه

کیفیت سقف های کاذب کناف روز به روز بیشتر می شوند. این افزایش کیفیت را می توان تاثیر بازار و رقابت دانست. جدیدترین طرح های کناف و دیگر طرح های بسیار مقاوم هستند و از استحکام بالایی برخودار می باشند.
این تجهیزات مقاومت بسیار بالایی در برابر زلزله و زمین لرزه دارند. زلزله و زمین لرزه نمی تواند به این تجهیزات آسیب وارد کند، به همین دلیل با نصب کردن محصولات می توانید آوار های ناشی از زلزله را کاهش دهید. محصولات کناف وزن بسیار پایینی دارند و سبک می باشند، پس از نصب سقف کناف وزن اصلی سازه ثابت می ماند و تغییر نمی کند. ثابت ماندن وزن سازه باعث می شود تا مقاومت آن در برابر سازه ثابت بماند و کاهش پیدا نکند.

عایق رطوبتی سقف کاذب کناف

سقف های کاذب کناف و دیگر تجهیزات آن عایق رطوبتی هستند، که یکی از مهمترین ویژگی های آن ها محسوب می شود. این تجهیزات مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند و با برخورد آب و رطوبت آسیب نمی بینند. محصولات کناف بر خلاف گچ هنگام برخورد با کپک نمی زنند و خرد نمی شوند، که این عامل باعث برتری محصولات کناف از گچ شده است. استفاده از تجهیزات سقف کاذب کناف امروزه بسیار رایج می باشد و جزو پرفروش ترین مصالح های ساختمانی به حساب می آید.

 قیمت جدیدترین طرح های کناف

مقاومت در برابر آتش سوزی

از دیگر ویژگی جدیدترین طرح های کناف، می توان به مقاومت آنها در برابر آتش سوزی و حریق اشاره کرد. محصولات کناف در برابر حریق عایق می باشند و می توانند مدت زمان آتش سوزی را کاهش دهند. با نصب کردن محصولات کناف می توانید ایمنی سازه در برابر حریق افزایش دهید، و هم چنین آتش را به سرعت مهار کنید. این تجهیزات از انتشار آتش جلوگیری می کنند و در نهایت آوار و صدمات ناشی از آتش سوزی کاهش پیدا می کند.
آتش سوزی در مکان هایی مانند؛ گیم نت ها، شهربازی های سرپوشیده، بانک ها، مجتمع های مسکونی بزرگ و… بسیار خطرناک می باشد‌.‌ در این مکان ها سیم و کابل های زیادی وجود دارند که می توانند عامل بزرگی برای آتش سوزی باشند، برای جلوگیری از اتش سوزی در مکان های گفته شده‌ پیشنهاد می کنیم حتما از تجهیزات سقف کناف استفاده کنید.

جمع بندی

همانطور که گفتیم تجهیزات کناف‌‌ ویژگی های بسیار زیادی دارند، که منجر به فروش بالای آنها شده است. شما می توانید با مراجعه کردن به سایت کناف آوگون انواع محصولات کناف را مشاهده کنید. همچنین برای نصب جدیدترین طرح های کناف، می توانید به این سایت مراجعه کنید. نصابان کناف آوگون، مهارت و تجربه بالایی در نصب کردن این تجهیزات دارند. این افراد می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات کناف را به بهترین شکل ممکن نصب کنند. بنابراین برای پیداکردن کردن بهترین نصاب کناف به این سایت مراجعه کنید.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست