کاربرد و مزایا سقف کاذب شفاف

خرید سقف کاذب شفاف
با گذشت زمان انواعی از سقف های کاذب به نام سقف کاذب شفاف تولید شدند. استفاده از این تجهیزات امروزه بسیار رایج می باشد و کاربرد های فراوانی دارد. برای آشنایی با سقف های کاذب شفاف و مزایای آن همراه ما باشید. ما با در اختیار گذاشتن این اطلاعات سعی داریم شما را در مراحل خرید یاری کنیم.
زیرا انتخاب و خرید درست در خصوص تجهیزات دکوراسیون داخلی فقط با آگاهی اتفاق می‌ افتد. دقت کنید که این تجهیزات مانند سقف کناف و دیوار کناف را نمی‌ توان به راحتی تغییر داد. پس اطمینان از جنس و کیفیت آن بسیار مهم و حایز اهمیت است.

سقف کاذب شفاف چه کاربردی دارد؟

تمام سقف های کاذب به عنوان سقف دوم استفاده می شوند و روی سقف اصلی قرار می گیرند. این تجهیزات باعث می شوند تا ارتفاع سقف کاهش پیدا کند، بنابراین اگر ارتفاع سقف منزل شما زیاد است، پیشنهاد می کنیم حتما از این تجهیزات استفاده کنید. سقف کاذب شفاف با قرار گرفتن روی سقف اصلی، آن را به صورت کامل پوشش می دهند و تمام عیب و نقص های سقف را می پوشانند.
این تجهیزات انواع مختلفی دارند و برای دکوراسیون منزل خود می توانید از آن ها استفاده کنید. از دیگر کاربرد های این تجهیزات می توان به نورپردازی آن اشاره کرد. سقف های کاذب شفاف قابلیت‌ نورپردازی دارند، شما می توانید با نصب کردن این تجهیزات نورپردازی زیبایی را در محیط ایجاد کنید.‌ این تجهیزات روشنایی محیط را چندین برابر می کنند و باعث می شوند تا محیط بزرگ تر دیده شود. لذا شما می توانید سقف کاذب شفاف را در آشپزخانه نصب کنید و از زیبایی آن بر ببرید.
قیمت سقف کاذب شفاف

مزایای سقف کاذب شفاف

از مزایای سقف کاذب شفاف باید بدانید که این تجهیزات عایق رطوبتی است، بنابراین هنگام برخورد آب با آنها آسیب نمی‌ بینند و خراب نمی شوند. آب و رطوبت نمی تواند به این تجهیزات نفوذ کند، از این رو شما می توانید این تجهیزات را در مکان های مرطوب مانند سرویس بهداشتی و حمام استفاده کنید.
سقف های کاذب شفاف کاربرد زیادی در استخر دارند و در بسیاری از استخر ها از این تجهیزات استفاده می شود.
شما می توانید با خرید سقف کناف این تجهیزات از وارد شدن گرد و غبار به آب جلوگیری کنید و آب استخر را تمیز نگه دارید. سقف های کاذب شفاف علاوه بر استخر، در مکان های مختلفی کاربرد دارند به طور مثال شما می توانید این تجهیزات را در سقف پار، لابی ساختمان ها، لابی مجتمع های تجاری و مسکونی، گلخانه و…. نصب و از آن استفاده کنید.

ویژگی سقف کاذب شفاف

در ادامه مطلب قصد داریم شما را با ویژگی سقف های کاذب شفاف آشنا کنیم، برای اطلاع از مزایای این تجهیزات همراه ما باشید.

قابلیت شست و شو: سقفهای کاذب شفاف قابلیت شست و شو دارند، شما می توانید به راحتی این تجهیزات را تمیز کنید و گرد و غبار را از آن پاک کنید.

تنوع بالا: همانطور که گفتیم سقف های کاذب شفاف، تنوع بسیار بالایی دارند. این تجهیزات در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند.

مقاومت در برابر شوینده: این تجهیزات مقاومت بسیار بالایی در برابر شوینده های شیمیایی دارند، بنابراین شما می توانید برای شست و شوی این تجهیزات از شوینده های مختلف استفاده کنید.

مقاومت بالا در برابر ضربه: سقف کاذب شفاف بر خلاف شیشه مقاومت بالایی، دربرابر ضربه دارد. این تجهیزات از استحکام بالایی برخوردار هستند به همین دلیل ضربه نمی تواند به این تجهیزات آسیب وارد کند. این ویژگی باعث می شود تا این تجهیزات طول عمر بالایی داشته باشند و بتوانید در سال های طولانی از آن استفاده کنید.

سبک بودن: جالب است بدانید سقف های کاذب شفاف بر خلاف ظاهر خود، بسیار سبک هستند. شما می توانید به راحتی این تجهیزات را هنگام نصب کردن جا به جا کنید و آن را روی سقف قرار دهید. این ویژگی باعث می شود تا مقاومت ساختمان و سازه در برابر زلزله و زمین لرزه ثابت بماند. با نصب کردن سقف های کاذب شفاف می توانید آسیب های ناشی از زلزله را کاهش دهید.

 

انواع سقف کاذب شفاف

نحوه اجرای سقف کاذب شفاف

برای نصب کردن این تجهیزات لازم است، ابتدا سقف کاذب و تجهیزات آن را کاملا تمیز کنید طوری تمام گرد و غبار ها از بین برود. در مرحله بعد باید سقف را اندازه بگیرید تا هنگام نصب کردن، کار شما آسان تر شود. برای نصب کردن سقف کاذب شفاف پیشنهاد می کنیم هرگز خودتان دست به کار نشوید و برای نصب کردن این تجهیزات از نصابان حرفه ای کمک بگیرید.
نصب کردن تجهیزات کناف به مهارت و تجربه بالایی نیاز دارد. کوچک ترین خطا هنگام نصب کردن این تجهیزات منجرب به آسیب دیدن سقف و محصولات کناف می شود، به همین دلیل شما مجبور هستید تا دوباره تمام آن تجهیزات را تهیه کنید. این کار باعث می شود تا مصالح کناف هدر برود و حجم زباله ها افزایش پیدا کند. سایت کناف آوگون دارای کناف کاران و نصابان حرفه ای می باشد، برای نصب کردن انواع تجهیزات کناف پیشنهاد می کنیم از نصابان کناف آوگون کمک بگیرید.

نصابان تجربه بالایی در نصب این محصولات دارند و می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن تجهیزات کناف شما را نصب کنند. پس از نصب کردن این تجهیزات می توانید به راحتی از محیط استفاده کنید.

جمع بندی سقف کاذب شفاف

همانطور که می دانید و پیش تر نیز اشاره شد، سقف های کناف مزایای و کاربرد های بسیار زیادی دارند و شما می توانید آن ها را در مکان های مختلف نصب کنید. امروزه تعداد از افراد سودجو، محصول تقلبی و بی کیفیت را به نام محصول اورجینال و با کیفیت می فروشند و از فروش آن سود بسیار زیادی دریافت می کنند. به همین دلیل پیدا کردن سقف کاذب شفاف اصلی و با قیمت مناسب بسیار دشوار می باشد.
سایت کناف آوگون عرضه کننده و فروشنده انواع تجهیزات کناف و سقف های کاذب می باشد. این سایت سال هاست که به صورت تخصصی در حوزه فروش محصولات کناف و سقف های کاذب فعالیت می کنند. به همین دلیل شما می توانید سقف های کاذب شفاف با بهترین قیمت را از این سایت تهیه کنید.
سایت کناف آوگون تنوع بسیار زیادی در محصولات خود دارد و شما می توانید به راحتی در منزل خود با استفاده از یک گوشی هوشمند یا لپ تاب محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در کمترین زمان نصابان ما برای اجرای سقف و دیوار کناف در خدمت شما خواهند بود. شما می توانید با مراجعه کردن به این انواع تجهیزات کناف مانند باکس کناف، سقف کاذب خود ایستا، سقف ضد آتش و… را مشاهده کنید و از قیمت آن مطلع شوید.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست