استفاده از کناف برای دکوراسیون کافی شاپ

استفاده از کناف برای دکوراسیون کافی شاپ

امروزه کافی شاپ ها یکی از مکان های پر رفت و آمد، محبوب می باشند. کافی شاپ ها دکوراسیون های متفاوتی دارند و دکوراسیون داخلی این مکان ها تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتری دارد. یکی از تجهیزات مناسب برای دکوراسیون کافی شاپ، تجهیزات کناف می باشد‌. محصولات کناف انواع مختلفی دارند و از آن ها می توانید در مکان های مختلفی استفاده کنید و به فضای خود جلوه ی خاصی ببخشید. 

انواع تجهیزات کناف مناسب برای دکوراسیون کافی شاپ

اکنون قصد داریم شما را با انواع تجهیزات کناف دکوراسیون کافی شاپ، آشنا کنیم. برای آشنایی با انوع این تجهیزات همراه ما باشید. به طور کلی این تجهیزات جنبه تزئینی و دکوراسیونی دارند اما با نصب و خرید سقف کناف می توانید مزایای بسیاری را از نظر استحکام به ساختمان خود بیافزایید و طول عمر مفید سازه را افزایش دهید.
استفاده از کناف برای دکوراسیون کافی شاپ

سقف کاذب لوور

سقف های کاذب لوور یکی از انواع سقف های کاذب نواری می باشند. این تجهیزات کاربرد بسیار زیادی دارند اما بیشتر از آن ها برای دکوراسیون کافی شاپ ها و مکان های عمومی استفاده می شود. سقف های کاذب لوور دارای دو نوع چوبی و آلومینیومی می باشند که هر کدام از آن ها کاربرد متفاوتی دارند. همین حالا از نمونه کار های اجرا شده توسط کناف کاران آوگون دیدن نمایید. 
جالب است بدانید که سقف های کاذب لوور انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند، به همین شما می تواند طرح های مختلفی را با آن ها ایجاد کنید. سقف های لوور غالبا در طرح های قوسی، متحرک‌، ترکیبی و… نصب می شوند و این طرحها امروزه بسیار پرطرفدار هستند. این تجهیزات قابلیت نورپردازی دارند و می توانید با نصب کردن آن ها روشنایی محیط را چندین برابر کنید.
روشنایی و نحوه‌ ی نورپردازی محیط تاثیر بسیار زیادی در روحیه انسان و جذب مشتری می گذارد. سقف های کاذب لوور آلومینیومی، توسط تیغه های آلومینیومی ساخته شده اند، این تجهیزات قابلیت شست و شو دارند و مقابل آب و رطوبت بسیار مقاوم‌ هستند. سقف های کاذب لوور چوبی، محیطی گرم و دلنشین را به وجود می آورند و پیشنهاد بسیار خوبی برای دکوراسیون کافی شاپ می باشد.

ویژگی باکس کناف

یکی دیگر از تجهیزات کناف مناسب برای دکوراسیون کافی شاپ، باکس های کناف می باشند. باکس های کناف در اشکال هندسی مختلف مانند مکعب، دایره، بیضی، مثلث و… تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. همچنین شما می توانید طرح مورد علاقه خود را سفارش دهید و در کافی شاپ خود نصب کنید. انواع باکس های کناف توانایی نورپردازی دارند که تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی کافی شاپ، خواهد داشت.
باکس های کناف در دو نوع تک پله و دو پله تولید می شوند. از این تجهیزات می توانید برای پوشاندن عیب و نقص های سقف استفاده کنید. جالب است بدانید که باکس های کناف دوپله می توانند ارتفاع سقف را کاهش بدهند. بنابراین پیشنهاد می کنیم اگر ارتفاع سقف کافی شاپ شما بلند است، از باکس های کناف دو پله برای رفع این نقص استفاده کنید.

نورپردازی در انواع باکس کناف

برای نورپردازی باکس های کناف و سقف های کاذب پیشنهاد می کنیم از ریسه های نور مخفی استفاده کنید. این تجهیزات تنوع بسیار بالایی دارند و می توانند طیف مختلفی از رنگ ها را نورپردازی کنند. برای نورپردازی کافی پیشنهاد می کنیم از رنگ‌ های گرم و خنثی استفاده کنید. نورپردازی با رنگ زرد، رنگ‌ یخی، رنگ قرمز و نارنجی برای دکوراسیون کافی شاپ بسیار مناسب است.

سقف کاذب طرح دار

سقف های کاذب طرح دار یکی از پرفروش‌ ترین و محبوب ترین، سقف های کاذب می باشند. این تجهیزات تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ دارند. جالب است بدانید شما می توانید طرح ساخته شده توسط خودتان یا طرح مورد علاقه خودتان را سفارش دهید و آن را بر روی سقف کافی شاپ نصب کنید. سقف های کاذب طرح دار قابلیت نورپردازی دارند و می توانید از ان ها برای نورپردازی کافی شاپ و مکان های مختلف استفاده کنید. نحوه‌ نورپردازی و روشنایی تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون کافی شاپ دارد از این رو پیشنهاد می کنیم حتما از سقف های کاذب برای دکوراسیون داخلی کافی شاپ استفاده کنید.

چگونه تجهیزات کناف دکوراسیون کافی شاپ را نصب کنیم؟

یکی از مزایای نصب کردن تجهیزات کناف نصب سریع و آسان آن ها می باشد. این تجهیزات برخلاف رنگ‌ و گچ به راحتی نصب می شوند و پس از اتمام کار می توانید به راحتی از محیط استفاده کنید. دقت کنید که نصب کردن تجهیزات کناف دکوراسیون کافی شاپ، به مهارت و تجربه نیاز دارد. کوچکترین خطا در نصب کردن این تجهیزات منجر به خراب شدن کل محصول می شود.
بنابراین شما مجبور هستید تا دوباره محصول کناف مورد نظر خود را تهیه کنید. برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، پیشنهاد می کنیم از نصابان حرفه ای کناف برای نصب کردن سقف کناف استفاده کنید. برای پیدا کردن بهترین نصاب کناف به سایت کناف آوگون مراجعه کنید، این سایت دارای کناف کاران حرفه ای می باشد، که می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن و با دقت بالا تجهیزات کناف شما را نصب کنند.
استفاده از کناف برای دکوراسیون کافی شاپ

خرید بهترین تجهیزات کناف برای دکوراسیون کافی شاپ

همانطور که می دانید تجهیزات کناف انواع مختلفی دارند و شما می توانید از آن ها برای دکوراسیون کافی شاپ و رستوران استفاده کنید. تجهیزات کناف توسط شرکت های مختلفی در سراسر دنیا تولید می شود، جنس و کیفیت این تجهیزات بسیار متنوع است. جالب است بدانید که جنس محصول تاثیر بسیار زیادی در عملکرد آن دارد.

از این رو پیشنهاد می کنیم هنگام خرید تجهیزات کناف از بهترین جنس آن استفاده کنید. امروزه خرید بهترین تجهیزات کناف دشوار می باشد. زیرا تعدادی از افراد سودجو و کلاهبردار محصولات بی کیفیت و تقلبی را به نام محصول اورجینال می فروشند و از فروش آن ها سود بسیار زیادی دریافت می کنند.

جمع بندی

شرکت کناف آوگون، یک شرکت ایرانی است که در زمینه تولید و فروش تجهیزات کناف فعالیت می کند. تجهیزات این شرکت دارای تمامی استاندارد های جهان می باشند‌ و کیفیت بسیار بالایی دارند. شرکت کناف آوگون بیش از پانزده سال سابقه، در زمینه تولید و فروش تجهیزات دارد و تنها به صورت تخصصی در زمینه کناف فعالیت می کند.
به همین دلیل تجهیزات این شرکت کیفیت بسیار بالایی دارند. برای خرید بهترین تجهیزات کناف می توانید به سایت کناف آوگون مراجعه کنید که فروشنده محصولات شرکت کناف آوگون می باشد.این سایت تنوع بسیار بالایی در محصولات خود دارد و به راحتی می توانید انواع تجهیزات کناف مانند سقف کاذب لوور، سقف کاذب کشسان، باکس کناف، عایق رطوبتی کناف، سقف کاذب طرح دار و…. را در آن مشاهده کنید و سفارش دهید.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست