آشنایی با روش های زیرسازی اصولی سقف کاذب

روش زیرسازی اصولی سقف کاذب کناف
یکی از پرفروش ترین مصالح های ساختمانی امروزه، تجهیزات کناف می باشند. زیرسازی یا همان شاسی کناف، یکی از مهمترین مراحل نصب تجهیزات کناف محسوب می شود. با استفاده از تجهیزات کناف می توانید نورپردازی زیبایی را در محیط ایجاد کنید، برای این کار باید زیرسازی اصولی سقف کاذب کناف را انجام دهید‌. در این مقاله قصد داریم روش زیرسازی اصولی سقف کاذب کناف و مزایای کناف را برای شما شرح دهیم، پس همراه ما باشید. پیش از ادامه ی مطلب لازم به ذکر است که کناف آوگون خدمتی را برای شما فراهم کرده است تا شما عزیزان با کسب مشاوره رایگان از متخصصین ما بتوانید در خرید انواع سقف کناف بهترین تصمیم را بگیرید.

روش زیرسازی اصولی سقف کاذب کناف

برای زیرسازی اصولی کناف باید شاسی کشی را دور تا دور سقف اصلی انجام دهید. پس از این مرحله باید صفحات کناف یا ورقه های کناف را، طبق ابعاد و اندازه های شاسی کشی علامت بزنید و برش دهید. پس از انجام مرحله قبل باید تجهیزات برش خورده را به شاسی کشی متصل کنید. برای اتصال صفحات و ورقه های کناف به شاسی کشی، کافیست از یک دستگاه تفنگی مخصوص استفاده کنید و این سازه ها را به یکدیگر متصل کنید.
اکنون اگر قصد دارید از سقف کاذب کناف برای نورپردازی استفاده کنید، باید مکان های مورد نظر برای تجهیزات نورپردازی را از سقف کاذب کناف جدا کنید. با انجام دادن این کار می توانید از سقف های کاذب کناف برای نورپردازی استفاده کنید و لامپ ها را، بر روی این تجهیزات نصب کنید. دقت کنید پس از اتمام و پایان زیرسازی اصولی سقف کاذب کناف، باید رنگ آمیزی و نورپردازی صفحات گچی کناف را انجام دهید.
تجهیزات کناف به صورت کلی شامل دو مدل هستند، که نام این مدل ها به تربیت: تیپ A و تیپ B است. برای نصب کناف در مکان هایی مانند ساختمان های اداری، مجتمع های مسکونی و… هم از هر دو تیپ A و B استفاده می شود‌. تیپ A کناف، شامل سازه های دو طرفه است و تیپ B دارای سازه های یک طرفه است.
روش زیرسازی اصولی سقف کاذب کناف

مزایای زیرسازی اصولی سقف کاذب کناف و نصب کناف

شاید بهترین ویژگی نصب سقف های کاذب مقاوت در برابر رطوبت است. تجهیزات کناف عایق رطوبتی هستند، این تجهیزات مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارند‌. محصولات کناف برخلاف گچ در برابر رطوبت کپک نمی زنند و خورد نمی شوند. آب و رطوبت نمی تواند به تجهیزات کناف نفوذ کنند، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم اگر در محیط های شرجی و مرطوب زندگی می کنید، حتما این سقف های کاذب را نصب کنید. 
همچنان که در تمام استخر ها وجود این سقف ها را می بینیم. شاید در ابتدا به نظر برسد که قیمت سقف کاذب ضد آب گران است، اما به مروز زمان متوجه خواهید شد که این تجهیزات بسیار مقرون به صرفه هستند. برای استعلام قیمت دیوار کناف و سقف کاذب با ما در تماس باشید.

عایق صوتی سقف کاذب 

از دیگر مزایای زیرسازی اصولی سقف کاذب کناف و نصب محصولات کناف می توان به مقاومت در برابر صوت اشاره کرد. محصولات کناف و دیگر تجهیزات آن مقاومت بسیار بالایی در برابر صوت دارند و آلودگی های صوتی، سر و صدا نمی تواند از این تجهیزات عبور کند‌. محصولات کناف مانند سقف های کاذب کناف و دیوار های کناف، کاربرد بسیار زیادی در مکان عای شلوغ دارند.
لذا اگر در خانواده پر جمعیت و شلوغی زندگی می کنید، پیشنهاد می کنیم حتما از این تجهیزات در بازسازی منزلتان استفاده کنید. با نصب کردن انواع محصولات کناف می توانید، آرامش بیشتری را هنگام استراحت کردن تجربه کنید‌. این تجهیزات در مکان های مختلفی مانند: هتل ها، مجتمع های مسکونی، سالن های اجرای موسیقی، تالار ها و.‌‌…. کاربرد دارند و نصب می گردند.

مقاومت در برابر آتش با زیر سازی سقف کاذب 

یکی دیگر از مزایای زیرسازی اصولی سقف کاذب کناف و نصب سقف های کاذب کناف، مقاومت در برابر حرارت و آتش می باشد. تجهیزات کناف ضد آتش و حرارت هستند و می توانیم بگوییم که تجهیزات کناف در مقابل حرارت عایق هستند. با نصب کردن این تجهیزات شما می توانید مدت زمانی آتش سوزی را کاهش دهید و از پیشرفت آن جلوگیری کنید.
جالب است بدانید احتمال آتش سوزی در مکان هایی که تعداد زیادی سیم، کابل و تجهیزات الکترونیکی وجود دارد، بسیار بالا است. به همین علت پیشنهاد می کنیم حتما در مکان هایی مانند: گیم نت ها، شهر بازی ها، ادارات و…… از محصولات کناف استفاده کنید.

تغییر دکوراسیون سقف کاذب 

سقف های کاذب کناف تنوع بسیار بالایی دارند و می توانید طبق سلیقه خودتان آن ها را نصب کنید. اگر از دکوراسیون منزل و محل کار خود خسته شدید، پیشنهاد می کنیم حتما از تجهیزات کناف برای تغییر دکوراسیون منزل و.. خود استفاده کنید.
علاوه بر این، تجهیزات کناف قابلیت نورپردازی دارند که یکی از، مزایای زیرسازی اصولی سقف کاذب کناف به حساب می آید. با نصب کردن انواع لامپ ها و ریسه ها در این تجهیزات می توانید، نورپردازی بسیار زیبایی را در محیط اجرا کنید.

مقاومت در برابر زلزله سقف کاذب 

سقف های کناف و دیگر تجهیزات مقاومت بسیار بالایی در برابر زلزله و زمین لرزه دارند. این ویژگی یکی از مزایای زیرسازی اصولی سقف کاذب کناف محسوب می شود. این تجهیزات بسیار سبک هستند و پس از نصب کردن آن ها وزن اصلی سازه، ثابت می ماند. ثابت ماندن وزن سازه باعث می شود تا مقاومت آن در برابر زلزله و زمین لرزه افزایش پیدا کند.
روش زیرسازی اصولی سقف کاذب کناف

آیا همه می توانند زیرسازی اصولی سقف کاذب کناف را انجام دهند؟

سقف های کاذب کناف و دیگر تجهیزات آن به سرعت نصب می شوند. دقت کنید که زیرسازی اصولی سقف کاذب کناف و نصب کردن آن به مهارت و تجربه بالایی نیاز دارد. کوچکترین خطا هنگام نصب کردن این تجهیزات منجر به خراب شدن کل محصول می شود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای زیرسازی اصولی سقف کاذب کناف و نصب آن هیچگاه خودتان دست به کار نشوید.
برای زیرسازی اصولی سقف کاذب کناف و نصب کردن تجهیزات از نصابان حرفه ای کناف آوگون، کمک بگیرید. نصابان کناف آوگون تجربه و مهارت بالایی در نصب این تجهیزات دارند. بنابراین این افراد می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت این تجهیزات را نصب کنند. شما می توانید برای پیداکردن نصابان کناف آوگون به سایت کناف آوگون مراجعه کنید.

سخن پایانی

همانطور که گفتیم زیرسازی اصولی سقف کاذب کناف و نصب کردن آن مزایای بسیار زیادی دارد. برای خرید بهترین سقف های کاذب کناف پیشنهاد می کنیم، به سایت کناف‌‌ آوگون مراجعه کنید. کناف آوگون بهترین کمپانی کناف ایران است.
این کمپانی بالای پانزده سال سابقه در زمینه تولید، فروش و نصب کناف دارد. بنابراین تجهیزات این کمپانی از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. شما می توانید با مراجعه کردن به سایت کناف آوگون، انواع تجهیزات کناف مانند سقف های کاذب کناف، سقف های کاذب طرح دار، باکس کناف و…. را مشاهده کنید و سفارش دهید.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست