چند روش آسان برای ترمیم کناف که نمی‌دانید!

ترمیم کناف

ترمیم کناف کار بسیار راحتی می باشد و  به دو شکل انجام می شود که بدین صورت است: ترمیم کناف همراه سوراخ و آسیب خفیف.
ترمیم کناف برای آسیب های بزرگ. در ادامه مطلب قصد داریم روش هر کدام از این ترمیم ها را توضیح دهیم، پس با ما همراه باشید. ما در کناف آوگون کنار شما هستیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

روش اول برای ترمیم کناف

برای ترمیم کردن سوراخ های کوچک که در کناف شما ایجاد شده است، (قطر تقریبا 15 سانتی متر ) باید مراحل زیر را انجام دهید.
در مرحله اول دیوار کاذب یا تجهیزات کناف جدید را به اندازه محل سوراخ شده یا آسیب دیده در بیاورید. در مرحله دوم دقت کنید که تجهیزات استفاده شده برای ترمیم کناف سقف باید از سوراخ و محل تخریب شده بزرگتر باشد. بعد از این کار قطعه ی انتخاب شده برای ترمیم کناف را روی دیوار و محل آسیب دیده قرار بدهید و دور تا دور آن را با مداد بر روی دیوار علامت بزنید.

سپس با استفاده از چاقو یا کارتر محل علامت زده روی دیوار را ببرید و مصالح درون آن را تخلیه کنید. هنگام انجام این کار دقت کنید تا تمام چاقو را وارد دیوار نکنید و بسیار ظریف کار خود را انجام دهید.
مرحله سوم در این مرحله سوراخ به وجود آمده را توسط خمیر و مصالح پر کنید. سپس قطعه جدید را بر روی آن قرار بدهید و دوباره روی آن را با خمیر بپوشانید. بعد از خشک شدن خمیر، بر روی آن سمباده بکشید تا خمیر های اضافه از بین برود، و سپس روی محل ترمیم کناف اجرا شده را رنگ کنید.

 

 ترمیم کناف

اگر کناف شما آسیب زیادی دیده است، این روش مناسب شماست

جالب است بدانید، اکثر مراحل این روش مانند روش اول می باشد و تنها تفاوت آنها در مرحله آخرین است.
در مرحله آخر این روش، پس از قرار دادن قطعه جدید بر روی خمیر، و خشک شدن آن یک توری پلاستیکی را به همراه چسب به روی قطعه جدید و دیوار بچسبانید‌.

البته بهتر است اجرای کناف و ترمیم آن را به شخص ماهر بسپارید. اما در صورتی که خودتان قصد انجام این کار را دارید، دقت کنید که این تور باید از محل آسیب دیده بزرگتر باشد و بتواند به دیوار سالم هم بچسبد. پس از این مرحله روی توری را با خمیر بپوشانید و بعد از خشک شدن آن را رنگ کنید تا رنگ دیوار یکدست شود.

 

چند ویژگی کناف که باید بدانید

در ادامه مطلب قصد داریم تا ویژگی ها و مزایای استفاده کردن از کناف را برای شما توضیح دهیم، تا بهتر تصمیم بگیرید. البته شما می توانید با دیدن انواع نمونه کار کناف آوگون ما میزان تاثیر این تجهیزات را در دکوراسیون داخلی ببینید. پس با ما همراه باشید.

  • مقاومت در برابر زلزله

برخلاف تصور اکثر افراد تجهیزات کناف در مقابل زلزله و زمین لرزه، بسیار مقاوم می باشند. این تجهیزات بسیار مستحکم هستند، و در برابر زلزله تخریب نمی شوند. از این رو به کار بردن تجهیزات کناف در مجتمع های مسکونی و تجاری ضروری می باشد. جالب است بدانید که، تجهیزات کناف وزن بسیار سبکی دارند. لذا تاثیری بر روی وزن ساختمان نمی گذارند.

با نصب کردن تجهیزات کناف حتی وزن ساختمان از حالت طبیعی خارج نمی شود، و این عامل سبب می شود تا مقاومت ساختمان در مقابل زلزله از بین نرود. همچنین ایمنی افزایش پیدا می کند. برای خرید و تهیه کردن محصولات کناف مانند: *سقف  کناف طرح دار، باکس کناف، عایق رطوبتی کناف، سقف کاذب ضد آتش، سقف کاذب خود ایستا و…. به سایت کناف آوگون مراجعه کنید.

 

  • نصب سریع و آسان

    یکی از بهترین و مهم ترین ویژگی های کناف، وزن پایین آن می باشد. تجهیزات کناف بسیار سبک هستند به همین دلیل حمل و نقل، و همچنین نصب کردن آنها بسیار آسان و راحت است. نصب کردن لوازم کناف تایم زیادی از شما نمی گیرد و پس از نصب کردن به راحتی می توانید از محیط و فضا استفاده کنید.

 

نصب و ترمیم کناف

 

  • عایق صوتی و حرارتی

    تجهیزات کناف مانند سقف های کاذب کناف، باکس های کناف، دیوار های پوششی کناف و…. عایق صوتی و حرارتی می باشند. بنابراین از پخش شدن صدا و ورود صدا جلوگیری می کند. به کار بردن کناف در آپارتمان ها، مجتمع های مسکونی، سالن های اجرایی موسیقی، تالار ها ‌و….. ضروری می باشد و با این کار میتوانید از آزار همسایه های خود جلوگیری کنید. جالب است بدانید تجهیزات کناف علاوه بر ویژگی ذکر شده، ضد حریق می باشد و در مقابل آتش نمی سوزند.  همچنین از انتشار آتش نیز جلوگیری می کنند.
    لذا به شما پیشنهاد می کنیم در مکان هایی مانند گیم نت، استودیو، سالن های اجرای کنسرت، مجتمع های تجاری و.. که استفاده از سیم و کابل در آنها زیاد می باشد، از کناف استفاده کنید.

تجهیزات سقف کناف و دیوار کناف بازیافت می شوند!

محصولات کناف در صورت آسیب دیدن و خراب شدن، قابلیت ترمیم و بازیافت دارند. با بازیافت کردن محصولات کناف، می توانید روند تولید شدن ابزار را کاهش دهید، همچنین از هدر رفتن و اتمام منابع طبیعی جلوگیری کنید.

علاوه بر این انواعی از محصولات کناف مانند سقف های کناف طرح دار، باکس های کناف و… که برای دکوراسیون داخلی منزل و… استفاده می شود، می توانند نوپردازی بسیار زیبایی را در محیط ایجاد کنند و باعث تغییر دکوراسیون داخلی شوند‌.

قیمت مناسب کناف و ترمیم آسان آن

شاید باور این جمله سخت باشد اما تجهیزات کناف با تمام ویژگی های خود، قیمت مقرون به صرفه ای دارد. بنابراین خرید و نصب کردن محصولات کناف از نظر اقتصادی بسیار مناسب می باشد. برای مشاهده کردن، قیمت انواع محصولات کناف به سایت کناف آوگون مراجعه کنید. شایان ذکر است که این تجهیزات عمر بالایی دارند و ترمیم آسان کناف چه در سقف و چه در دیوار سبب شده است که محبوبیت این تجهیزات بالاتر برود.

 

برای نصب کردن و ترمیم کناف از چه مصالحی استفاده می کنند؟

مصالحی که برای ترمیم کناف و نصب کردن آن استفاده می شود، در برابر رطوبت و آتش سوزی مقاوم می باشند. همچنین مصالح به کار رفته در ترمیم دیوار کپک نمی زنند و از ورود آلودگی و آلاینده ها جلوگیری می کنند‌.
این مصالح عبارت هستند از: صفحات گچی، تایل های معدنی، پشم و چوب، پیچ های فلزی؛ چسب جدا کننده، بتونه درزگیر و….  که برای ترمیم کناف و ساختن سازه های کناف استفاده می شوند.

سخن پایانی

با توجه به ویژگی های محصولات کناف و توضیحات بالا، اگر قصد خرید این تجهیزات را دارید، پیشنهاد می کنیم‌ به سایت کناف آوگون مراجعه کنید. سایت کناف آوگون عرضه کننده انواع محصولات کناف دیوار  و … می باشد‌ و شما می توانید تجهیزات مناسب خود را از این سایت تهیه کنید.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست