قیمت کناف خرید کناف

خرید کناف برای بازسازی ساختمان و همینطور طراحی داخلی آن رواج بسیار زیادی دارد. یکی از مهم ترین سوالاتی که در مورد این محصول وجود دارد، قیمت آن است. اگر شما هم قصد خرید کناف را دارید و می خواهید در مورد قیمت کناف اطلاعاتی داشته باشید، ادامه مطالب کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد. پیشنهاد می دهیم ادامه مطالب را از دست نداده و با ما همراه باشید.

تلفن دفتر : 02146138529
شماره موبایل: 09124352462

قیمت کناف چطور مشخص می شود؟

در کشور ما متاسفانه قیمت هیچ چیز ثابت نیست، کناف هم مانند محصولات دیگری که می بینیم، قیمتش متغییر و با توجه به فاکتورهای مشخص می شود. اگر قصد خرید کناف را دارید در ادامه فاکتورهایی که بر روی قیمت تاثیر می گذارند را توضیح می دهیم. این فاکتورها می توانند کم و زیاد شوند.

  • نوع پنل کناف

اولین موضوعی که بر روی قیمت تاثیر می گذارد، انتخاب نوع پنل است. دقت داشته باشید که پنل کناف انواع مختلفی دارد، این انواع را در ادامه توضیح می دهیم تا با آن بیشتر آشنا شوید. در اینجا باید بگوییم که اگرچه با توجه به یک فاکتور نمی توان در مورد قیمت کلی یک محصول نظر دارد، اما کناف ضد حریق و ضد رطوبت قیمت بالاتری دارد.

یکی از بهترین انواع کناف که می توانید در قسمت های مختلفی از آن استفاده کنید، همین نوع ضد حریق و ضد رطوبت آن است. البته در ادامه انواع کناف را بیشتر توضیح می دهیم تا ویژگی های هر کدام از آنها را بهتر و بیشتر بشناسید.

  • کیفیت کناف

کناف های موجود در بازار برندهای مختلفی دارند که هر کدام از آنها هم دارای کیفیت خاصی هستند. خوب باید بگوییم که هرچه کنافی که خریداری می کنید، کیفیت بالاتری داشته باشد، طبیعتا باید هزینه بیشتری هم بابت آن بپردازید.

به این موضوع دقت داشته باشید که قیمت بالا لزوما به معنی کیفیت خوب نیست. در بعضی از موارد می بینیم که شخص از قیمت ها اطلاعی ندارد و به سادگی فریب خورده و هزینه بالایی را برای کنافی با کیفیت معمولی می پردازد.

در حالت کلی باید بگوییم که یک محصول با کیفیت از آن جایی که از متریال با کیفیت هم ساخته شده و معمولا هم وارداتی است و قیمت دلار بر روی آن تاثیر می گذارد، قیمت بالاتری نسبت به یک کناف با کیفیت معمولی دارد.

  • متراژ

طبیعتا هنگام خرید هر چیزی که اندازه و متراژ دارد، هرچه متراژ آن محصول بیشتر باشد، در نهایت شما هم هزینه بیشتری را برای خرید باید بپردازید. برای خرید کناف هم باید به این موضوع دقت کرد. البته باز هم باید بگوییم که فقط یک فاکتور در این مورد تاثیرگذار نیست.

مثلا شما یک متر کناف ضد حریق و ضد رطوبت بخرید، باید هزینه بیشتری را بپردازید نسبت به زمانی که قصد خرید دو متر کناف معمولی را دارید. البته لازم به ذکر است که فقط این دو عامل بر روی قیمت تاثیر نمی گذارد و ما اینجا فقط برای اینکه مثال را درک کنید اینطور توضیح دادیم.

لیست قیمت کناف
قیمت کناف اداری
قیمت کناف سقف
قیمت کناف ضد حریق
قیمت کناف سقف ساده
قیمت کناف تابستان 1403
  • هزینه زیرسازی

مورد دیگری که در رابطه با قیمت کناف باید به آن توجه داشته باشید، هزینه ای است که برای زیرسازی باید بپردازید. برای اجرای کناف به زیرساز مناسب هم نیاز دارید. این زیرساز را مهندس اجرا می تواند مشخص کند. عوامل مختلفی بر روی قیمت زیرساز تاثیر می گذارد که در اینجا فرصتی برای توضیح آن ها نیست. به طور کلی شما به این موضوع دقت داشته باشید که زیرساز کناف هم از جمله فاکتورهایی است که بر روی قیمت نهایی کار تاثیر خواهد داشت.

  • موقعیت نصب کناف

یکی از مهم ترین مواردی که در قیمت کناف تاثیر دارد اما در زمان خرید کناف کمتر کسی به آن توجه می کند، موقعیت نصب و قرارگیری کناف است. به طور معمول همه آدم های عادی این تصور را دارند که کناف به صورت دیواری و سقفی نصب می شود و موقعیت دیگری ندارد اما باید بگوییم که در بعضی از موارد شاهد موقعیت های خاصی هم هستیم.

در این موقعیت های خاص (مهم نیست کناف به صورت دیواری یا سقفی اجرا می شود) شاهد این هستیم که شما باید هزینه بیشتری را برای نصب بپردازید. در بعضی از موارد به زیرسازی خاصی هم نیاز دارید و حتی گاهی مصالح جانبی هم بیشتر مصرف خواهید کرد.

متناسب با طرح اجرایی احتمالا متراژ کنافی هم که خریداری می کنید، بیشتر خواهد بود. همه این موارد در کنار هم باعث می شود که اگر یک موقعیت خاصی برای نصب کناف دارید، مجبور شوید که هزینه بیشتری را برای اجرا بپردازید.

 

  • نصب کناف

شاید برای شما جالب باشد که نحوه نصب کناف می تواند بر روی قیمت آن تاثیر بگذارد. اگر این سوال برایتان پیش آمده که کناف را چطوری و به چه شکلی نصب می کنند، باید بگوییم که اصلا نگران نباشید در ادامه این موارد را هم شرح خواهیم داد.

لازم به ذکر است که هرچه در نهایت طرح پیچیده تری بخواهید، هزینه اجرای آن هم بیشتر خواهد بود. البته هزینه اجرا هم به موارد متعددی بستگی دارد. این موارد هم به طور کامل شرح خواهیم داد، بابت این موضوع نگران نباشید.

  • طراحی

کناف ها سازه های پیش ساخته ای هستند که به شما این امکان را می دهند که طرح های خاصی را بر روی سقف و دیوارها اجرا کنید. حالا هرچه طرح انتخابی شما خاص تر و سخت تر باشد، در نهایت باید هزینه بیشتری هم برای طراحی و همینطور اجرای آن بپردازید.

البته هزینه طراحی ارتباطی به قیمت کناف ندارد، اما بر روی هزینه نهایی که شما پرداخت می کنید، تاثیر خواهد داشت. به همین دلیل در اینجا به این مورد هم اشاره کرده ایم. در بعضی از موارد می بینیم که برای اجرای طرح های خاص به متریال بیشتری هم نیاز خواهد بود.

در بعضی از موارد هم شاهد این هستیم که محل نصب کناف رطوبت بالایی دارد و باید حتما از انواع خاص کناف با کیفیت بالا استفاده کرد. در اینجاست که می بینیم قیمت کناف به چه موارد مختلفی بستگی داشته و هر کدام از آنها بر روی دیگری هم تاثیر می گذارند.

  • هزینه های جانبی

در کنار مواردی که بر روی قیمت کناف تاثیر می گذارند و در هنگام خرید کناف باید به آنها توجه کرد، یک سری هزینه هم وجود دارد که آنها را به عنوان هزینه جانبی می شناسیم. این هزینه ها متناسب با هر پروژه ای با دیگری متفاوت خواهد بود. مثلا هزینه ای که برای جابه جایی کناف های خریداری شده می پردازید، در این مجموعه جای می گیرند. نیازی به توضیح بیشتر در مورد این موضوع نیست اما دقت داشته باشید که این هزینه ها هم وجود دارند و مبلغی را برای آن کنار بگذارید.

دستمزد اجرای کناف

اگر بخواهیم واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم، دستمزد اجرا ارتباطی با قیمت کناف ندارد، اما از آنجایی که در هنگام خرید کناف بهتر است که از تمام هزینه های جانبی مطلع باشید، به این موضوع هم اشاره کرده ایم. اجرای کناف در ظاهر کار ساده ای است اما باید بگوییم که اصلا اینطور نیست.

اجرای کناف (سقفی و دیواری) به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد. اگر شخصی که این کار را انجام می دهد، تخصص کافی نداشته باشد، بعد از مدت زمان کوتاهی کناف ظاهر بسیار بدی پیدا می کند. به همین دلیل پیشنهاد می دهیم که حتما از یک شخص کاربلد برای این کار کمک بگیرید.

لازم به ذکر است اگر بخواهید شخصی کاربلد و متخصص کار نصب کناف را برایتان انجام بدهد، طبیعتا دستمزد قابل توجهی هم دریافت خواهد کرد. البته این مورد هم نرخ خاصی دارد و هر کسی نمی تواند هر مبلغی که می خواهد دریافت کند.

باید بگوییم شاید در ابتدا تصور کنید که نیازی نیست هزینه بیشتری بپردازید، اما همین مثلا صرفه جویی در هزینه می تواند باعث شود که هزینه های دیگری که برای خرید کناف کرده اید، هدر برود. به همین دلیل پیشنهاد می دهیم که بابت این موضوع به صرفه جویی فکر نکنید و فقط کیفیت کار برایتان مهم باشد.

مطالح جانبی برای اجرای کناف

برای اجرای کناف (مهم نیست کناف سقفی باشد یا بخواهید آن را به صورت دیواری اجرا کنید) به مصالح دیگری هم نیاز خواهید داشت. ما این مصالح را در اینجا به عنوان مصالح جانبی معرفی کرده ایم. مثلا برای نصب کناف به بتونه و گچ نیاز خواهید داشت.

حالا هرچه مقدار بیشتری مصالح برای این کار استفاده کرده و این مصالح کیفیت بالاتری هم داشته باشد، خوب طبیعتا باید هزینه بیشتری هم برای آن بپردازید. البته این هزینه مقدار چشم گیری نیست و به عنوان هزینه های فرعی به حساب می آید.

لیست قیمت کناف
قیمت کناف متری
قیمت کناف سقف پذیرایی
تلفن دفتر : 02146138529
شماره موبایل : 09124352462
قیمت کناف اداری
قیمت و خرید انواع کناف
تلفن دفتر : 02146138529
شماره موبایل : 09124352462

در خرید کناف قیمت آن به چه اندازه مهم است؟

در حال حاضر شاهد این هستیم که برای انجام هر کاری باید در ابتدا یک برآورد هزینه انجام شود. حالا سوال اینجاست، هنگامی که می خواهید کناف کاری کنید، توجه به قیمت کناف تا چه اندازه مهم است؟ اصلا غیر از قیمت در زمان خرید کناف باید به چه مواردی دقت داشت؟
خوب در ابتدا باید بگوییم که قیمت مهم تر از آن چیزی است که تصور می کنید. در بسیاری از پروژه ها همه چیز خوب پیش رفته تا زمانی که صحبت از قیمت و هزینه نهایی شده است. اگرچه کناف کاری نسبت به دیگر مصالح و مزیت هایی که برای شما دارد، مقرون به صرفه است، اما نمی توان گفت که قیمت پائینی هم دارد.
حالا نکته اینجاست که در هنگام خرید کناف بیشتر از آنکه به قیمت توجه کنید، باید به کیفیت محصول خریداری شده و همچنین شخصی که برای نصب انتخاب می کنید، دقت داشته باشید. چرا؟ در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

نکات مهم قبل از خرید و اجرای کناف

کناف از آن دسته مصالحی است که به صورت پیش ساخته وجود دارد و سپس با مصالحی دیگر مانند بتونه و گچ بر روی زیرساز موجود نصب می شود. حالا اگر مصالح جانبی یعنی بتونه و گچ کیفیت خوبی نداشته باشند، کناف خریداری شده فاقد کیفیت قابل قبولی باشد، یا کسی که کار نصب را انجام می دهد، مهارت کافی نداشته باشد، شاهد بروز حادثه های غیرقابل جبرانی خواهیم بود.
مثلا اگر کناف سقفی را با مشخصات بالا (کیفیت پایین و…) خریداری کرده اید، بعد از مدت زمانی شاهد ریزش سقف خواهید بود. حالا اگر شخصی هم زیر مصالح سقوط کرده حضور داشته باشد، شاهد این هستیم که خسارت های جانی هم پیش خواهد آمد.
با توجه به همین مثال ساده دیگر نیازی نیست در مورد اهمیت توجه به کیفیت و… چیزی بگوییم به این موضوع دقت داشته باشید که با اندکی سهل انگاری و مثلا صرفه جویی کردن در قیمت ها می توانید حادثه ای ناگوار برای خود و خانواده تان به وجود آورید. حادثه ای که به سادگی می توان از بروز آن جلوگیری کرد.
حالا شما ترجیح می دهید همان اول کار کمی هزینه بیشتر بپردازید و با آرامش زندگی کنید یا همیشه دلهره و نگرانی داشته باشید؟ همانطور که در مطالب بالا هم گفتیم نه تنها کیفیت کناف بلکه اینکه چه کسی هم آن را نصب و اجرا می کند، بر روی استانداردهای نهایی آن تاثیر خواهد داشت. به همین دلیل پیشنهاد می دهیم که در زمان خرید کناف حتما به دنبال یک استادکار ماهر و کاربلد برای اجرای آن هم باشید.

قیمت کناف سقف ساده پذیرایی
قیمت و خرید کناف ضد حریق
قیمت انواع کناف خرداد 1403

چطور قیمت کناف را کاهش بدهیم؟

ما ایرانی ها همیشه به دنبال راهی هستیم که قیمت هر چیزی را کاهش بدهیم، یعنی با کمترین قیمت بهترین کیفیت و نتیجه را داشته باشیم. برای خرید کناف هم می توانید باتوجه به نکات خاصی هم استانداردهای لازم را رعایت کرده و هم اینکه قیمت را تا جایی که می شود، کاهش بدهید.

ایکون خانه

در چنین حالتی پیشنهاد می دهیم که اصلا به این فکر نباشید که از مصالح با کیفیت پائین استفاده کرده یا از شخصی که دستمزد کمتری می گیرد، برای نصب کناف کمک بگیرید. این دو مورد از مهم ترین مواردی هستند که اصلا بر روی کیفیت آنها نباید هیچ گونه ریسکی انجام داد.
اگر می خواهید هزینه ها را کاهش بدهید، می توانید از طرح های ساده استفاده کنید. مثلا باید بگوییم که طرح هایی که حالت منحنی هستند، باعث می شوند که در نهایت هزینه بیشتری را برای خرید کناف و اجرای آن بپردازید. طرح های دکوراتیو هم دقیقا همینطوری هستند.

ایکون سبز رنگ خانه

در حالی که اگر یک طرح ساده و خطی را انتخاب کنید، هزینه نهایی شما هم به شدت کاهش پیدا می کند. به یاد دارید در مطالب بالا گفتیم که فاکتورهای موثر بر روی قیمت همگی با هم تاثیر می گذارند؟ انتخاب طرح های ساده نه تنها در زمان طراحی هزینه ها را کاهش می دهد، بلکه بر روی فاکتورهای دیگر هم تاثیر می گذارد.
مثلا یک طرح ساده و خطی داشته باشید، متراژ نهایی کار کمتر می شود، مصالح جانبی کمتری استفاده خواهید کرد،

ایکون رنگی خانه

نصب و اجرای آن ساده تر خواهد بود و در نتیجه دستمزد کمتری هم برای اجرای آن باید بپردازید. این ها در مقایسه با یک طرح منحنی یا دکوراتیو است.
پیشنهاد ما این است که اگر به دنبال کاهش هزینه ها هستید، مواردی که در بالا گفتیم را رعایت کنید. کاهش کیفیت کناف خریداری شده فقط باعث می شود که خطرات بسیاری برای شما وجود داشته باشد و انجام این کار اصلا منطقی و درست نیست

نکات مهم در مورد قیمت کناف در پروژه ها

در بعضی از پروژه ها شاهد این هستیم که اجرای کناف نقش بسیار مهمی بر عهده دارد. یعنی مهندس طراح برای زیبایی بیشتر دکوراسیون داخلی از کناف سقفی و همینطور کناف دیواری به مقدار قابل توجهی استفاده کرده است.
در چنین پروژه هایی چطور باید برای قیمت توافق کرد؟
در ابتدا باید بگوییم که فاکتورهای گفته شده در بالا همگی در اینجا هم موثر هستند. یعنی کیفیت کناف، متراژ آن و… همگی بر روی قیمت نهایی تاثیر می گذارند اما اینجا یک نکته مهم دیگر هم وجود دارد، اینکه شما در حجم و مقیاس بالا می خواهید کار را اجرا کنید.
معمولا در چنین حالتی روش های مختلفی برای توافق وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم و معمولا در هنگام خرید کناف و همینطور توافق با استادکار می توانید تخفیف های خوبی هم بگیرید. طبیعتا هرچه قدر حجم کار شما بیشتر باشد، تخفیف بهتری هم می توانید بگیرید.
به این موضوع دقت داشته باشید که اگرچه حجم کار و متراژ آن بالاست اما شما نباید جزئیات را فراموش کنید. در بعضی از موارد می بینیم جزئیات به ظاهر ساده می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر روی نتیجه نهایی داشته باشد.
حالا هنگامی که حجم کار اجرایی بالا ست، این تغییرات می توانند تاثیرات مختلفی داشته باشند. به همین دلیل پیشنهاد می دهیم که از همان ابتدای کار به جزئیات توجه داشته باشید تا از نوع مشکلی در آینده جلوگیری کنید. از قدیم گفته اند که پیشگیری بهتر از درمان است، پس از همان ابتدای کار از بروز مشکلات جلوگیری کنید.

نکاتی که درباره قیمت کناف باید به آنها توجه کنید

  • یکی از نکاتی که باید در پروژه ها و توافقات به آن توجه کنید، محاسبه قیمت کناف است. در مطالب بعدی گفتیم که قیمت را چطور می توانید مشخص کنید. پیشنهاد می دهیم که همان ابتدای کار برآورد قیمت کنید. این کار باعث می شود که از همان ابتدای کار بدانید که چه هزینه ای را باید بپردازید و به اصطلاح اگر می خواهید چانه بزنید، همان اول کار به آن فکر کنید.
    البته باید بگوییم که در بعضی از موارد می بینیم که بعد از اتمام کار هزینه بیشتری نسبت به برآورد اولیه باید بپردازید و این هم کاملا طبیعی است. اول اینکه ما در ایران زندگی می کنیم و افزایش قیمت ها و تغییر آنها برای هر کدام از ما کاملا عادی و طبیعی شده است.
  • دوم اینکه گاهی در هنگام انجام کار شاهد بروز مشکلی هستیم که باعث افزایش هزینه ها می شود. مثلا شاید در هنگام اجرای کار کناف افتاده و مجبور شوید که محصول دیگری را خریداری کنید، یا طرح اجرایی بیشتر از آنچه فکر می کردید، پرتی داشته است. تمام این موارد باعث می شود که هزینه ها نسبت به آن چیزی که محاسبه کرده اید، تغییر کند.
  • نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، تنظیم قرارداد و امضای آن است. متاسفانه در بسیاری از پروژه ها شاهد این بودیم که یکی از طرفین در انتهای کار حرفایش را عوض کرده است. در چنین حالتی مسلما طرف مقابل متضرر خسارت مالی یا حتی جانی خواهد شد.
    به همین دلیل پیشنهاد می دهیم که تمام توافق های انجام شده و هر چیزی که فکر می کنید مهم است را حتما مکتوب کرده و هر دو طرف آن را امضا کنید. در این حالت هر کدام از طرفین قرارداد باید یک نسخه از آن را داشته باشند.
  • به این موضوع دقت داشته باشید که حیطه فعالیت خودتان را هم به صورت کامل و با جزئیات در قرارداد ذکر کنید. مثلا اگر هزینه جابه جایی و حمل و نقل را خودتان بر عهده می گیرید، حتما این موضوع را هم در قرارداد بنویسید. هر نکته و موضوعی که فکر می کنید در آینده می تواند باعث بروز مشکل یا مشکلاتی شود را حتما ذکر کرده و برای آن به توافق برسید.
  • در مورد برند کنافی که می خواهید استفاده کنید هم به توافق برسید. اگر خرید کناف را از یک برند باکیفیت انجام بدهید، طبیعتا باید قیمت بالاتری هم بپردازید. در بعضی از موارد کارفرما خودش برند خاصی در نظر دارد و اگر استفاده از آن به مشکل بربخورد، خواسته خودش را قبول نمی کند. به همین دلیل پیشنهاد می دهیم که حتما این موارد را در قرارداد ذکر کنید.
  • در هنگام نوشتن قرارداد و توافقات انجام شده، حتما بندی را به زمان بندی و تحویل پروژه اختصاص بدهید. لازم به ذکر است که این موضوع دلیل اصلی بسیاری از مشکلاتی است که بین کارفرما و پیمان کار پیش می آید. با نوشتن دقیق زمان تحویل پروژه این مشکل هم به سادگی قابل حل خواهد بود.

هزینه درز گیری در اجرای کناف

هزینه های درزگیری هم نکته دیگری است که در مورد قیمت کناف باید به آن توجه داشته باشید. باید بگوییم که قیمت کناف به صورت مستقیم ارتباطی با این مورد ندارد اما در هنگام اجرای پروژه این موضوع می تواند باعث بروز مشکلاتی شود. به همین دلیل بهتر است که همان ابتدای کار در موردش توافق کنید.
نکته دیگری که باز هم به صورت غیر مستقیم بر روی قیمت کناف تاثیر می گذارد، زمان تحویل کار است. شاید برای شما جالب باشد که هرچه زمان تحویل یک پروژه سریع تر باشد، هزینه نهایی هم بیشتر خواهد بود چون معمولا نیرو کار بیشتری هم نیاز است.

انواع پنل های کناف

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که نوع پنل ها بر روی قیمت کناف تاثیر می گذارد و شما هنگام خرید کناف باید به این موضوع مهم هم دقت داشته باشید. در این قسمت می خواهیم توضیح مختصر در مورد انواع کناف ارائه بدهیم تا اطلاعات کافی در مورد این موضوع داشته باشید.
در ابتدا باید بگوییم که در نوع کناف باید فاکتور دسته بندی را مشخص کنید. مثلا کناف ها را می توان باتوجه به اندازه آن ها دسته بندی کرد. در این حالت قاعدتا هرچه اندازه کناف بزرگ تر باشد، قیمت خرید آن هم بیشتر خواهد بود، چون وزن سنگین تری هم دارد. لازم به ذکر است که برای انتخاب اندازه کناف باید به کاربرد آن توجه داشته باشید. مهندس اجرا و طراح پروژه اندازه کناف مورد نیاز هم مشخص خواهند کرد.
فاکتور بعدی که دسته بندی کناف وجود دارد، نحوه نصب کناف است که در ادامه این موضوع را به طور کامل شرح خواهیم داد و در اینجا به این موضوع نمی پردازیم. فاکتور بعدی که در دسته بندی اهمیت دارد، جنس کناف است.
در مطالب بالا اشاره کردیم که کناف ضد حریق و ضد رطوبت داریم. باید بگوییم که کناف ها از لحاظ جنس به چهار دسته تقسیم می شوند. کناف معمولی، کناف ضد حریق، کناف ضد رطوبت و در نهایت کناف ضد حریق و ضد رطوبت این چهار دسته هستند.
کناف معمولی ارزان ترین نوع بوده و قیمت کناف ضد حریق و ضد رطوبت از دیگر جنس ها بیشتر است. در هنگام خرید کناف باید به جنس آن توجه خاصی داشته باشید، این موضوع می تواند در آینده مشکلات زیادی را برای شما به وجود آورد

قیمت و خرید کناف اداری
قیمت کناف متری

انواع روش های نصب کناف

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنیم، روش هایی است که برای نصب کناف استفاده می شود. ساده ترین و ارزان ترین روش نصب کناف، پیوسته یا همان فلت است. مثلا شخصی می خواهد فقط ارتفاع سقف را کاهش دهد. در چنین حالتی شما می توانید از کناف معمولی به صورت فلت برای این کار استفاده کنید و طبیعتا هزینه کم تری هم باید بپردازید.
حالا اگر از روش های دیگری مانند مراکشی بخواهید برای دکوراسیون داخلی استفاده کنید، طبیعتا قیمت کناف هم بیشتر می شود. این که از چه روشی و چطوری استفاده خواهد شد، موضوعی است که به طرح انتخابی شما و نظر مهندس پروژه بستگی خواهد داشت.
توجه داشته باشید که روش های نصب کناف گسترده است. با توجه به طرح انتخابی شما و همینطور با توجه به نظر مهندس پروژه متفاوت خواهد بود. همانطور که گفتیم هر چه طرح شما پیچیده تر باشد، منحنی بیشتر داشته و دکوراتیو باشد، در نهایت هزینه بیشتری هم باید بپردازید

نتیجه گیری

در مطالب بالا سعی بر این داشتیم که در مورد قیمت کناف و همینطور خرید کناف اطلاعاتی را بیان کنیم. فاکتورهای متعددی بر روی قیمت کناف تاثیر می گذارند که در مطالب بالا به این فاکتورها اشاره کرده ایم. همانطور که در مطالب بالا گفتیم، این موارد در کنار هم بر روی قیمت تاثیر می گذارند.
نوع کناف، طرحی که انتخاب می کنید، روش اجرای آن، جنس کناف، متراژی که برای کناف کاری در نظر گرفته اید، شخصی که این کار را برای شما انجام می دهد، کیفیت کناف خریداری شده، موقعیتی که می خواهید کناف شود و… همگی بر روی قیمت نهایی تاثیر خواهد داشت.
در ادامه مطالب به این موضوع اشاره کردیم که در زمان خرید کناف اگر فقط به قیمت توجه داشته باشید چه مشکلاتی برای شما پیش می آید. از آنجایی که قیمت و هزینه همیشه مهم است، در ادامه مطالب گفتیم که چطور می توان با حفظ استانداردها قیمت نهایی را کاهش داد. همانطور که گفتیم هر چه طرح ساده تر باشد، در نهایت هزینه کمتری هم باید بپردازید.
در ادامه مطالب گفتیم که در هنگام توافق بر روی قیمت و هزینه باید به چه نکاتی توجه کرد. توجه به این نکات در ظاهر ساده است و اهمیت چندانی ندارد اما این موارد می تواند برای شما مشکل ساز شود. به همین دلیل نکات مهم را کامل توضیح داده ایم که به آن ها توجه شود.
در نهایت هم انواع کناف و روش های نصب آن را توضیح داده ایم تا در مورد این موضوع هم اطلاعاتی داشته باشید. اگر هر سوال دیگری در مورد این موضوع دارید آن را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت به آن پاسخ دهیم

قیمت کناف پیش ساخته سقف

نمونه کار ها

خرید عمده کناف برای سقف
شرکت کناف آوگون

مجموعه کناف آوگون مجری انواع پروژه های کناف در سرتاسر ایران. کناف آوگون با بیش از 15 سال سابقه در زمینه اجرای کناف به صورت حرفه ای، با در اختیار داشتن تیم های با تجربه و متخصص موفق به اجرای پروژه های بزرگی در تمام کشور شده است. شما میتوانید طرح دلخواه خود را از نمونه کار ها انتخاب کنید و یا طرح دلخواه خود را با مهندسین ما در میان بگذارید. جهت ارتباط با مجموعه کناف آوگون از طریق آدرس مجموعه و یا شماره تماس زیر میتوانید اقدام کنید.

فهرست