دیوار کناف، نصب و اجرا انواع کناف دیوار

دیوار کناف یکی از بهترین و محبوب‌ترین گزینه‌ها برای طراحی داخلی است. این دیوارها از صفحات گچی و فلزی یا آلمینیومی ساخته می‌شوند و مزایای زیادی دارند. از مزایای دیوار کناف، زیبایی، استحکام، انعطاف‌پذیری آن است. این دیوارها را می‌توان به شکل ها و انواع و اقسام طرح ها اجرا کرد و به فضای داخلی جلوه‌ای مدرن یا کلاسیک و شیک بخشید. به عنوان مثال، می‌توان از دیوار کناف برای ایجاد دیوار یکپارچه یا دیوار دو جداره و انواع قفسه‌های کتاب، طاقچه‌ها، نورپردازی مخفی و سایر ویژگی‌های تزئینی استفاده کرد.

تلفن دفتر : 02146138529
شماره موبایل: 09124352462
سقف کناف

دیوار کناف و ویژگی هایش

دیوار کناف بهترین گزینه‌ برای افرادی است که به دنبال یک دیوار زیبا، سبک، مستحکم، انعطاف‌پذیر و مقرون به صرفه هستند.

دیوار کناف، سازه ساختمانی سبک و انعطاف پذیر:

صفحات گچی و شبکه‌های فلزی یا آلمینیومی، راز استحکام و انعطاف‌پذیری:

  • صفحات گچی از مواد معدنی و کاغذ و کارتون ساخته شده اند و استحکام و مقاومت بالایی در برابر تحمل ضربه و فشار دارند.
  • شبکه‌های فلزی، اسکلت و شاکله اصلی دیوار کناف را تشکیل می‌دهند و انعطاف‌پذیری و قابلیت تغییر شکل را به آن می‌بخشند.

دیوار کناف گامی نوین در طراحی داخلی

دیوار کناف یک سازه عالی در صنعت ساخت‌وساز شناخته می‌شود، کاربردهای متنوع ای دارد. این فناوری، به دلیل انعطاف‌پذیری، سبکی، و سهولت نصب، به طور فزاینده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه، به برخی از کاربردهای اصلی دیوار کناف اشاره می‌کنیم.

طراحی داخلی و دکوراسیون: دیوارهای کناف به دلیل قابلیت شکل پذیری و انعطاف پذیری که دارند، امکان طراحی‌های خلاقانه و متنوعی را در فضاهای داخلی فراهم می‌آورند. از دیوار کناف می‌توان برای ایجاد فضاهایی با طرح‌های مدرن و کلاسیک و جذاب استفاده کرد.

جداسازی فضاها: در محیط‌هایی که نیاز به تقسیم‌بندی فضای داخلی وجود دارد، دیوارهای کناف به عنوان یک راه‌حل سریع و کارآمد عمل می‌کنند، و تیم کناف آوگون به سرعت و دقت این کار را برای شما انجام می دهد.

بازسازی و تعمیرات: در پروژه‌های بازسازی، دیوارهای کناف به دلیل آسانی در نصب و حمل، گزینه‌ای خوب و مناسب برای تغییر سریع و کم هزینه فضاها به شمار می‌روند. این دیوارها امکان دسترسی آسان به تاسیسات الکتریکی و لوله‌کشی را فراهم می‌کنند.

دیوار کناف مدرن
انواع دیوار کناف

مزایای نصب دیوار کناف

نصب دیوار کناف دارای مزایای زیادی است که آن را به یک انتخاب هوشمندانه در ساخت و دکوراسیون تبدیل می کند. در ادامه به برخی از مزایای نصب دیوار کناف اشاره خواهیم کرد

وزن دیوار کناف

دیوارهای کناف به علت ساختار سبک خود، وزن کمتری نسبت به دیوارهای سنتی دارند. تا هزینه حمل و نقل کمتری نسبت به دیگر مصالح ساختمانی سنتی مانند آجر دارند بصرفه تر باشد. همچنین سرعت نصب دیوار کناف کمتر بوده و نیاز به داربست را کاهش می دهد و به برش کمک می کند.

وزن سبک صفحات گچی: یک صفحه 120*240 اینچی کناف دیوار حدود 5 کلیو گرم است که این ویژگی باعث می‌شود که وزن کمتری روی سازه‌های بنا شده وارد شود.

تیم کناف آوگون، به عنوان یکی از پیشتازان در این صنعت، با بهره‌گیری از دانش فنی و تجربه‌ای چشمگیر در اجرای کناف و دیوارها و سقف‌های کناف، نقش مهمی در پیشبرد استانداردهای کیفی و نوآوری در این حوزه ایفا می‌کند. این تیم با ارائه خدمات متنوع از جمله طراحی، اجرا و مشاوره، به مشتریان خود کمک می‌کند تا فضاهایی عملی، زیبا و مطابق با آخرین استانداردهای ساخت‌وساز ایجاد کنند.

نکات محاسبه هزینه اجرای دیوار

 هزینه اجرای دیوار کناف به نوع آن و ابعاد آن بستگی دارد. این تجهیزات در مساحت ده متر مربع با ضخامت پنج سانتی متر، فروخته می شوند و نصب‌ می شوند. در صورت کاهش یا افزایش ابعاد، هزینه اجرای دیوار نیز افرایش یا کاهش پیدا می کند. البته میزان دقت و تخصص نصاب ها می تواند کمی بر این قیمت ها اثر بگذارد. پیشنهاد ما به شما سپردن نصب انواع دیوار به تیم متخصص و ماهر کناف آوگون است. 

اجرای دیوار کناف

تیم حرفه ای و ماهر آوگون، آماده ی اجرای کناف با انواع طرح ها و سبک دیزاین، در هرکجا که نیاز باشد. بهترین متریال را برای دیزاین محیط، و سلیقه شما با استفاده از بهترین جنس ورقه کناف موجود در بازار ایران. اجرا و پیاده سازی میکنند.

دیوار کناف
دیوار کناف
دیوار کناف

قیمت دیوار کناف

قیمت و اجرای کناف نسبت مشخصه هایی متغیر می باشد.به متراژ دیوار و سقف، ارتفاع دیوار ها، طرح و متریال مصرفی مورد نظر شما بستگی دارد. که چه میزان پنل کناف، سازه کناف مصرف شده است و از چه نوع پنل کناف و با چه قطری، مورد نیاز شما می باشد.  قیمت کناف نیز تغییر میکند، برای اطلاعات بیشتر و اجرای کناف  با ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن دفتر : 02146138529
شماره موبایل: 09124352462

اجرای دیوار کناف ارزان با کناف آوگون

همانطور که گفتیم دیوار های کناف انواع مختلفی دارند و بسیار متنوع می باشند. این تجهیزات توسط شرکت های مختلفی در سراسر دنیا تولید می شوند. تجهیزات به کار رفته برای ساخت دیوار های کناف در شرکت های مختلف، متفاوت است. قیمت دیوار به ساختار و مواد به کار رفته در آن بستگی دارد. به همین دلیل قیمت این تجهیزات در شرکت های مختلف، متفاوت است.

تیم اجرای کناف

تیم حرفه ای و ماهر آوگون، با تجربه چندین ساله و رزومه کاری قوی در مکان ها و فضاهای متفاوت آماده برای اجرای کناف در تهران با انواع طرح های مختلف می باشد. تیم اجرای کناف آوگون با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین پنل کناف، بهترین  دکوراسیون کناف راه به مشتریان خود ارائه میکند.

خرید انواع دیوار کناف ساده با بهترین کیفیت

هنگام خرید محصولات کناف سعی کنید از بهترین کیفیت و جنس آن استفاده کنید. شرکت کناف‌‌ آوگون یکی از بهترین شرکت های ایرانی است که در حوزه ی، طراحی، تولید، فروش و نصب انواع محصولات کناف فعالیت می کند. این کمپانی بیش از شانزده سال سابقه در زمینه کناف دارد و از بهترین دستگاه ها و مصالح برای تولید محصولات خود استفاده می کند‌. به همین دلیل محصولات کناف‌‌ آوگون‌ از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مشتریان زیادی در ایران و کشور های حاشیه ی ایران دارند.

 

دیوار کناف برای خانه

آشنایی با انواع دیوار گرم کناف‌‌

آیا می دانید کدام دیوار کناف برای سازه ی شما مناسب است؟ آیا با دیوار کناف گرم کناف آشنایی دارید؟ پس همراه ما باشید. محصولات کناف یکی از انواع مصالح های ساختمانی هستند، که امروزه استفاده از آن ها بسیار رایج می باشد. این تجهیزات انواع مختلفی دارند و دیوار های کناف، یکی از انواع محصولات کناف می باشند.

آشنایی با دیوار تاسیساتی کناف

دیوار تاسیساتی کناف کاربرد های بسیار زیادی دارند و شما می توانید آن ها در مکان مختلف نصب کنید. از این تجهیزات در اکثر مواقع برای پوشاندن لوله ها و سیم ها استفاده می شود. یکی دیگر از کاربرد های دیوار تاسیساتی کناف در محیط های مرطوب است. همانطور که گفتیم این تجهیزات عایق رطوبتی می باشند به همین برای نصب کردن در محیط های مرطوب بسیار مناسب می باشند.

مزایا و نصب دیوار دکوراتیو کناف

  • برش آسان با استفاده از یک تکنیک ساده امتیازدهی و ضربه محکم و ناگهانی.
  • بدون نیاز به پیش حفاری.
  • شعاع خمش 1 متر در اندازه کامل تخته.
  • آماده برای کاشی کاری – فقط یک لایه برای پایان کاشی کاری لازم است.
  • از کاشی کاری تا 50 کیلوگرم بر متر مربع پشتیبانی می کند.
  • کیفیت سطح تا لول Q4 قابل دستیابی است.

پارتیشن بندی با دیوار کناف

پارتیشن بندی با دیوار کناف با توجه به عملکرد دیوار های غیر باربر انجام می شود. این تجهیزات بسیار سریع و به راحتی نصب می شوند. صفحات دیوار های کناف وزن بسیار پایینی دارند و سبک هستند، این صفحات بر روی مقطع های فلزی نصب می شوند‌. این مقطع های فلزی به شکل c یا u هستند، و در واقع ساده ترین نوع دیوار های جدا کننده می باشند.

تعدادی از صفحه های کناف که بر روی قطعه های فلزی نصب می شوند دارای لبه های خم شونده هستند، بر روی این قطعه های فلزی نوار و‌ خمیر های درزگیر قرار می دهند. پارتیشن بندی با دیوار کناف مزایای بسیار زیادی برای خانه و سازه دارد. شما می توانید قبل از هر خرید، از مشاوره رایگان متخصصین ما بهره مند شوید و در خرید دیوار کناف بهترین تجهیزات را انتخاب کنید.

فهرست