نصب سقف کاذب مناسب استخر

نصب سقف کاذب مناسب استخر
سقف کاذب یکی از پر کاربرد ترین تجهیزات ساختمانی می باشد که امروزه به دلایل مختلفی در سازه های ساختمانی اعم از مسکونی و تجاری و تفریحی استفاده می شود. این سقف ها تنوع بسیار بالایی دارند و در رنگ‌ ها و طرح های مختلفی تولید می شوند. شما می توانید این تجهیزات را با توجه به نوع آن در مکان های مختلف نصب کنید.
نصب سقف کاذب مناسب استخر نیز می تواند علاوه بر زیبایی مزایای بسیار دیگری داشته باشند که کیفیت استخر را از لحاظ حرفه ای بسیار افزایش می دهد. لذا اگر به فکر خرید سقف کاذب مناسب استخر هستید؛ ادامه مطلب را از دست ندهید تا با تجهیزات مناسب برای استخر آشنا شوید.

چرا باید سقف کاذب استخر را نصب کنیم؟

عموم مردم فکر می کنند که استفاده از تجهیزات سقف کاذب فقط به دلیل زیبایی و دکوراسیون است. اما باید بدانید که دلایل مهم و جالبی برای نصب کردن سقف کاذب استخر وجود دارد که بسیاری افراد از آن مطلع نیستند و نصب کردن این تجهیزات را بیهوده می دانند. در ادامه به توضیح مختصری از این دلایل می پردازیم. برای خرید انواع سقف کاذب با مشاورین ما در تماس باشید. کناف آوگون مجری برتر دیوار و سقف کاذب با بیش از 100 پروژه و نمونه کار در خدمت شماست.
خرید سقف کاذب مناسب استخر

ثابت ماندن دمای آب

از دلایل کلیدی و مهم نصب سقف کاذب استخر می توان به حفظ دمای آب اشاره کرد. همانطور که می دانید حجم آب استخر بسیار زیاد می باشد. بنابراین تنظیم کردن دمای آب به خصوص در فصل های سرد سال بسیار دشوار می باشد. اگر در فصل های سرد به استخر بروید؛ حتما متوجه این موضوع می شوید که گرم کردن آب استخر و ثابت ماندن دمای آن بسیار دشوار است. بنابراین اگر از سیستم خوبی برای دمای استفاده نکنند، آب به سرعت گرمای خود را از دست می دهد و سرد می شود.
با نصب کردن سقف کاذب مناسب استخر می توانید دمای آب استخر را ثابت نگه دارید و از تغییر آن جلوگیری کنید. سقف کاذب استخر با قرار گرفتن بر روی سقف استخر از خارج شدن هوای گرم و بخار آب جلوگیری می کند و با این عمل به حفظ دمای آب کمک بسیار زیادی می کند.

پاکیزگی و تمیزی

یکی از دلایل دیگر برای خرید و نصب سقف کاذب استخر، جلوگیری از آلودگی و کثیف شدن آب استخر می باشد. این تجهیزات به طور کامل سقف را می پوشانند و از وارد شدن هوای آلوده به استخر جلوگیری می کنند. همانطور که می دانید باران های اسیدی بسیار مخرب و آلوده می باشند، باران های اسیدی می توانند باعث خشک شدن پوست، آسیب به چشم و بینایی، ترک خوردن پوست و… غیره شوند.
بنابراین اگر سقف کاذب استخر را در استخر نصب نکنید، باران های اسیدی و گازهای مضر و سمی موجود در هوا می توانند وارد اب استخر شود و با آن واکنش بدهند. ترکیب شدن این عنصر ها با یکدیگر می تواند آسیب زیادی به پوست بدن شما وارد کند و بیماری های پوستی را ایجاد کند.

دکوراسیون استخر

از دیگر مزایای استفاده از این تجهیزات زیبایی ظاهری و دکوراسیون است. سقف کاذب مناسب استخر تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون و زیبایی استخر می گذارد. این تجهیزات تنوع بسیار بالایی دارند و همچنین در جنس های متفاوتی تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. شما می توانید با خرید و نصب کردن این تجهیزات زیبایی استخر را چندین برابر کنید و مشتری های بیشتری را جذب کنید.

انواع سقف های کاذب استخر را بشناسید

همانطور که گفتیم این تجهیزات در جنس های مختلف تولید می شوند و شما می توانید سقف های کاذب مختلف را در استخر نصب کنید. برای آشنایی با انواع سقف کاذب استخر همراه ما باشید تا بهترین انتخاب را در خرید این تجهیزات داشته باشید.

پی وی سی

سقف های کاذب پی وی سی که به سقف های کاذب ساده نیز مشهور هستند، از تجهیزات مناسب برای سقف کاذب استخر می باشند. این تجهیزات مقاومت بسیار بالایی دارند و بر خلاف جنس عالی آن، قیمت بسیار پایینی دارند. نصب کردن سقف های کاذب پی وی سی در استخر بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. علاوه بر استخر شما می توانید این تجهیزات را در مکان عمومی بزرگ مانند باغ ها و….. نصب کنید. اندازه تایل های سقف کاذب پی وی سی 60 در 60 می باشد و کیفیت بسیار بالایی دارند.

کشسان

سقف های کاذب کشسان یکی از جدیدترین محصولات برای سقف کاذب مناسب استخر؛ می باشند. جالب است بدانید که این تجهیزات بسیار مشابه سقف های کاذب آسمان مجازی هستند به طوری که بسیاری نمی توانند این دو را از هم تفکیک کنند. جنس این محصولات از پارچه های پی وی سی سبک است، که این پارچه ها انعطاف پذیری و کشش بسیار بالایی دارند. جالب این بدانید که این تجهیزات ضد آتش می باشند و هنگام وقوع آتش سوزی آسیب نمی بینند.
سوختن سقف کاذب استخر می تواند آسیب بزرگی به استخر وارد کند که با نصب کردن سقف های کاذب کشسان می توانید از این حادثه جلوگیری کنید. این تجهیزات نورپردازی بسیار زیبایی را در استخر انجام می دهند و می توانند سه نوع نورپردازی را به صورت ترکیبی یا مستقل انجام دهند. نورپردازی این تجهیزات باعث روشنایی استخر می شود و می توانند نور را به صورت یکسان در محیط پخش بکنند.

غالبا سقف های کاذب کشسان را در محیط های کوچک و محدود نصب می کنند. جالب است بدانید این تجهیزات تنوع بسیار بالایی دارند و شما می توانید طرح مورد علاقه خود را سفارش دهید و نصب کنید. سقف های کاذب کشسان نسبت به سقف های کاذب پی وی سی قیمت بیشتری دارند و به همین دلیل در مکان های بزرگ کمتر از این تجهیزات استفاده می شود.

سقف کاذب کناف

یکی دیگر از انواع سقف کاذب استخر، سقف کاذب کناف می باشد. این تجهیزات بر خلاف گچ؛ مقاومت بسیار بالایی در مقابل رطوبت دارند به همین دلیل با برخورد آب، کپک نمی زنند و خراب نمی شوند. این تجهیزات در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند.
همچنین سقف های کاذب کناف قابلیت نورپردازی دارند و می توانید انواع تجهیزات روشنایی را در آن نصب کنید. این تجهیزات سبک هستند از این رو نصب کردن و جا به جایی آن ها در استخر بسیار آسان است. تیم حرفه ای ما با سال ها تجربه در نصب تجهیزات کناف در کمترین زمان ممکن و با استفاده از بهترین متریال، زیبایی را به اماکن مورد نظر شما اعم از تفریحی، تجاری و مسکونی هدیه می دهد. برای استعلام قیمت همین حالا تماس بگیرید.

خرید بهترین سقف کاذب مناسب استخر

همانطور که گفتیم نصب کردن سقف کاذب مناسب استخر فواید و مزایای بسیار زیادی دارد. این تجهیزات در جنس های مختلفی تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند به همین دلیل جنس آن ها تاثیر زیادی در عملکرد محصول دارد. سایت کناف آوگون سال هاست که به صورت تخصصی در زمینه فروش محصولات کناف فعالیت می کند. به همین دلیل محصولات این سایت از کیفیت بالایی برخوردار هستند و فروش بالایی دارند. شما می توانید با مراجعه کردن به سایت کناف آوگون انواع محصولات کناف مانند عایق رطوبتی کناف، سقف کاذب خود ایستا، سقف کاذب ضد آتش و…. را مشاهده کنید و سفارش دهید.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست