زیبایی دکوراسیون داخلی با باکس کناف نور مخفی

باکس کناف به وسیله نور مخفی برای دکوراسیون خانه استفاده می شود. باکس کناف انواع متفاوتی دارد مانند، باکس کناف تلویزیون، باکس کناف نور مخفی، باکس آشپزخانه، باکس دیواری، باکس سقف پذیرایی و..
در ادامه مطلب می خواهیم، باکس نور مخفی که از پرفروش ترین باکسهای کناف می باشد را به شما معرفی کنیم.

شماره موبایل کارشناس تیم کناف آوگون برای تماس : 09124352462

صفر تا صد معرفی باکس کناف نور مخفی

باکس های نور مخفی کناف، یکی از پرفروش ترین، باکسهای کناف می باشد. همچنین این محصول کاربردهای زیادی دارد و برای دکوراسیون و تزیین مکان های مختلف از آن استفاده می شود. اگر دکوراسیون خانه شما تکراری شده و از آن خسته شده اید، پیشنهاد می کنیم باکس های نور مخفی را در خانه خود اجرا کنید‌.

 

برای تغییر دکوراسیون منزل، رستوران ها، تالار ها، اتاق پذیرایی، ادارات و… می توان از این باکس ها استفاده کرد. استفاده از این باکس ها در تالار ها، فضایی بسیار مجلل و لوکس را ایجاد می کند. هزینه آن نسبت به سایر، تجهیزات و اکسسوری هایی که برای دکوراسیون استفاده می شود بسیار مقرون به صرفه می باشد. با نصب کردن باکس های نور مخفی با کمترین هزینه بیشترین تغییر و زیبایی را در منزل می تواند ایجاد کنید.

 

باکس های نور مخفی تنها به سقف های معمولی متصل نمی شود، و قابلیت نصب کردن به سقف های کناف و….. نیز دارند. در منازل مختلف، سقف ها و دیوار های اصلی با متریال های متفاوت ساخته می شوند. اما این مورد، هیچ تاثیری بر نصب کردن باکس های نور مخفی نمی گذارد پس بدون نگرانی و محدودیت می توانید آن را نصب کنید‌.

باکس های نور مخفی به راحتی و در کوتاه ترین زمان، با کناف نصب می شوند. همچنین نیاز به هزینه و تایم بالایی ندارند. پس از نصب شدن و پایان کار، شما محو زیبایی و دکوراسیون منزل خود خواهید شد.
جالب است بدانید باکس های نور مخفی نیز، انواع مختلفی دارند و در مکان های مختلف مانند: حمام، بیمارستان، تالار، درمانگاه و… می شوند. متریال باکس های نور مخفی با توجه به مکانی که در آن نصب می شود متفاوت است. بهترین متریال برای دکور سقف، باکس های سقف و طراحی دیوار خشک، کناف می باشد.

باکس کناف پذیرایی کناف آوگون

بهترین مکان برای نصب باکس نور مخفی یک پله و دو پله

انواع دیگری از باکس نور مخفی، نوع یک پله و دو پله آن می باشد. در ادامه مطلب می خواهیم شما را با آنها آشنا کنیم. همچنین مکان مناسب برای نصب هر کدام را جداگانه توضیح دهیم.

باکس نور مخفی یک پله یا (ساده)

این باکس به دلیل سادگی خود، برای نصب کردن در هر مکانی مناسب می باشد. نکته بسیار مهم در نصب کردن باکس های ساده، ارتفاع سقف می باشد. اگر ارتفاع سقف شما کم است، پیشنهاد می کنیم، باکس نور مخفی یک پله یا دور باکس را نصب کنید. اما اگر ارتفاع سقف شما زیاد است، محدودیتی در انتخاب شما وجود ندارد و می توانید انواع باکس کناف را بر روی سقف خود نصب کنید.

باکس نور مخفی دو پله

این باکس ها برای مکان هایی که سقف بسیار بلندی دارد مناسب می باشد. یعنی ارتفاع سقف شما باید بیشتر از ۲۸۰ سانتی متر باشد. باکس های نور مخفی دو پله، ارتفاع سقف را کاهش می دهند و آن را کوتاه تر جلوه می دهند.
این تجهیزات قابلیت نصب در ادارات، شرکتها و مکان های مختلف مانند سالن های اجرا موسیقی و تئاتر و… را دارند. رنگ و طرح های این محصول کاملا به سلیقه شما بستگی دارد، و می توانید باکس های مورد علاقه خود را سفارش دهید.

مزایای نصب کردن باکس کناف و ویژگی های آن

در ادامه مطلب قصد داریم شما را با مزایای باکس های کناف آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

نصب کردن سریع و آسان: باکسهای کناف به راحتی نصب می شوند و نصب کردن آنها به هیچ وجه دشوار نمی باشد.
به همین دلیل زمان کمی برای متصل شدن به سقف و دیوار های اصلی می گیرد. برای همین برای نصب در مکان های مختلف مانند اداره ها، مجتمع های ساختمانی، مجتمع های تجاری و… مناسب می باشند. برای اطلاع از قیمت باکس کناف می توانید با کارشناسان شرکت کناف آوگون تماس بگیرید و نمونه کارهای اجرا شده را ببینید. همچنین محصولات دیگر مانند سقف کناف، دیوار کناف و سقف ضد آتش، عایق رطوبتی کناف را می توانید در این سایت مشاهده و خریداری کنید.

سبک بودن و وزن کم: این تجهیزات وزن بسیار کمی دارند، از این رو حمل و نقل آنها سریع می باشد. همچنین این ویژگی باعث می شود تا تغییری، بر روی وزن ساختمان و سازه صورت نگیرد. به همین دلیل مقاومت سازه و ساختمان را در برابر زلزله، زمین لرزه، ضربه و… تغییر نمی دهد.

باکس کناف آشپزخانه کناف آوگون

 

 

تنوع بالا و قیمت به صرفه

باکس کناف تنوع بالایی در طرح و رنگ دارد. بنابراین می تواند با توجه به دکوراسیون و سلیقه خود، باکس مورد نظر خود را انتخاب کنید. علاوه برتنوع بالا، این تجهیزات قیمت بسیار مناسبی دارند، و مقرون به صرفه می باشد. به همین دلیل نصب کردن آنها از لحاظ اقتصادی بسیار مناسب است.

نورپردازی و انعطاف پذیری

در کنار این باکس ها می توانید ریسه های نور نصب کنید، ترکیب باکس و نور، زیبایی خاصی به منزل، و همچنین دکوراسیون خانه می دهد. ریسه و باکسهای کناف را در رنگ های متفاوت می توانید در خانه نصب کنید.

انعطاف پذیری بالا: تجهیزات باکس کناف بسیار منعطف می باشند، به همین دلیل می توانید در اندازه و ابعاد های مختلف در منزل خود آن را نصب کنید. همچنین این باکس ها در شکل های هندسی مختلف مثل، لوزی، مربع، مستطیل و …. تولید می شوند.

اندازه عرض باکس کناف

پیشانی باکس نور مخفی کناف، نام دیگر عرض باکس های کناف می باشد. این تجهیزات با توجه به ارتفاع سقف ساختمان انتخاب می شوند‌. به این صورت که اگر ارتفاع سقف از دو متر و هشتاد سانتی متر بیشتر باشد، باکس های نور مخفی دو پله و یا بیشتر را می توانید نصب کنید. اما در صورتی که ارتفاع سقف کم باشد، عرض باکس کناف در یک پله اجرا می شود‌.

بهترین باکس کناف را از کجا تهیه کنیم؟

سایت کناف آوگون ارائه دهنده انواع محصولات مربوط به دکوراسیون سقف و کناف می باشد. اگر قصد خرید باکس کناف را دارید می توانید با مراجعه کردن به این سایت، محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست