صفر تا صد معرفی و خرید سقف باریسول

صفر تا صد معرفی و خرید سقف باریسول

محصولات کناف انواع مختلفی دارند و یکی از این تجهیزات، سقف های باریسول می باشد. امروزه استفاده و نصب این تجهیزات بسیار رایج است. اگر قصد خرید سقف باریسول و نصب آن را دارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید تا این محصول را به شما معرفی کنیم.

نکاتی که پیش از خرید سقف باریسول باید بدانید

سقف باریسول یک نوع سقف کاذب است که توسط کمپانی فرانسوی ساخته و تولید می شود‌. برای ساخت این محصول از فناوری مخصوصی کمک گرفته شده است‌، به همین دلیل این سقف ها کشش زیادی دارند‌‌. سقف باریسول به علت قدرت کشسانی خود، به سقف های کشسان و کششی نیز معروف است.
جالب است بدانید سقف های باریسول به دلیل جنس و کیفیت بالا، وزن کم و سبک بودن،‌ نصب آسان و راحت، امنیت و مقاومت بسیار مشهور شدند.
این مصالح فروش بالایی دارند و در دسته ی پرفروش ترین محصولات کناف می باشند. برای خرید سقف باریسول و نصب کردن آن به سایت کناف آوگون مراجعه کنید. این سایت ارائه دهنده تجهیزات کناف با بهترین کیفیت می باشد. سایت کناف آوگون تنوع بالایی در محصولات خود دارد و شما می توانید تجهیزاتی دیگر کناف مانند عایق رطوبتی کناف، دیوار کناف، کناف پشت تلویزیون، سقف کاذب خود ایستا و…. را از این سایت تهیه کنید‌.

ویژگی های خرید سقف باریسول

پنج مورد از ویژگی های منحصر به فرد سقف باریسول

سقف های باریسول ویژگی های خاصی دارند مانند توانایی تحمل وزن سنگین، توانایی ترکیب شدن با سقف های دیگر،
عایق صوتی یا آکوستیک، تنوع بالا در رنگ و شکل و.. که در ادامه مطلب قصد داریم هر ویژگی را جداگانه به شما توضیح دهیم.

قابلیت آکوستیک

یکی از مهمترین دلایل برای خرید سقف باریسول و نصب آن، ویژگی آکوستیک این تجهیزات می باشد. واژه آکوستیک معادل عایق صوتی است، که این ویژگی باعث جلوگیری کردن از عبور صداهای بیرون منزل به درون منزل، همچنین مزاحمت و آلودگی صوتی را کاهش می دهد و آرامش شما را افزایش می دهد.
این سقف ها از پخش شدن صدا به بیرون، نیز جلوگیری می کنند، بنابراین نصب سقف باریسول در هتل ها و مجتمع های مسکونی بزرگ و پرجمعیت بسیار مفید می باشد.
هنگام خرید سقف باریسول به این نکته دقت کنید که، آکوستیک بودن این تجهیزات ربطی به ضخامت آن ندارد. جالب است بدانید که ممکن است با ضخیم کردن سقف های باریسول، توانایی آکوستیک خود را از دست بدهند‌. بنابراین برای آکوستیک کردن این تجهیزات نباید تغییری در ضخامت آن ایجاد کنید. سقف های باریسول به دلیل قدرت کشسانی بالای خود، عایق صوتی می باشند و از ورود و پخش شدن صدا جلوگیری می کنند.

ترکیب شدن با سقف های دیگر

سقف های باریسول ضخامت کمی دارند و نازک هستند به همین علت می توانند با سقف های دیگر مانند سقف های گچی، سقف های فلزی، سقف های شیشه ای و… ترکیب شوند. به جرئت می توانیم بگوییم که فقط سقف های کاذب باریسول قابلیت ترکیب شدن را دارند و محصولات دیگر کناف، هیچکدام‌ این قابلیت را ندارند.

متنوع بودن رنگ و شکل سقف باریسول

با خرید سقف باریسول احتیاجی به طراحی و یا نقاشی کردن آن ندارید، مانند سقف های فلزی، سقف های گچی، سقف های شیشه ای که به طراحی نیازی ندارند.
شما می توانید به راحتی طرح و نقش مورد نظرتان را، روی این تجهیزات اجرا کنید. حتی شما می توانید طرح های سه بعدی را روی آن ایجاد کنید‌. به همین دلیل است که می گویند، سقف های باریسول تنوع بالایی در طرح و رنگ دارند.

قابلیت تحمل وزن سنگین سقف باریسول

یکی از مهم ترین ویژگی های سقف های باریسول، تحمل وزن سنگین می باشد‌‌. جالب است بدانید که این سقف های به دلیل ویژگی کشسانی خود، می توانند وزن های سنگین را تحمل کنند و ترک نخورند. با خرید سقف باریسول و نصب کردن آن، می توانید آسیب های ناشی از وقوع زلزله و زمین لرزه را کاهش بدهید.
ویژگی کشسانی این تجهیزات باعث افزایش ایمنی و سلامتی می شود. جالب است بدانید هنگام وقوع زلزله و زمین لرزه های شدید، از ریزش سقف و آوار شدن سقف جلوگیری می کند، بنابراین می توانید با خرید سقف باریسول آسیب های احتمالی را کاهش دهید و امنیت را افزایش دهید. پس از وقوع حادثه ای مانند زلزله، می توانید با حرارت دادن به سقف های باریسول، آنها را به حالت عادی خودشان برگردانید.

نورپردازی با سقف باریسول

از دیگر ویژگی های سقف باریسول می توان به نورپردازی آن اشاره کرد. نورپردازی از پشت باعث می شود که سقف باریسول، نور را به صورت یکنواخت، منتشر کند‌.
شما می توانید چراغ هایی مانند ال ای دی و لامپ های دیگر را روی این تجهیزات نصب کنید. جالب است بدانید اگر پوشش کشسان سقف های باریسول، بر روی پنجره یا نورگیر قرار بگیرد، نور می تواند به خوبی از آن عبور کند و منتشر شود. میزان پخش شدن نور از این سقف های کاذب به جنس پارچه ی این تجهیزات وابسته است، بنابراین این تجهیزاتی مانعی در مقابل، انتشار نور ایجاد نمی کنند‌. ‌برای دیدن نمونه کار اجرا شده توسط کناف آوگون همراه ما باشید.

 خرید سقف باریسول
دو مورد از مهم ترین توانایی های سقف باریسول

یکی از مهمترین قابلیت های تجهیزات باریسول، انعطاف پذیری آنها می باشد. این تجهیزات به دلیل قدرت کشسانی بالا، بسیار منعطف می باشند. قابلیت کشسانی این تجهیزات باعث می شود تا در هنگام ایجاد زلزله و ضربه، سقف های باریسول ترک نخورند، آسیب نبینند ‌و پس از مدتی به حالت اولیه خود بازگردند.

از دیگر قابلیت های این سقف می توان به دفع کردن گرد و غبار اشاره کرد. سقف های باریسول دافع گرد و غبار می باشند، به همین دلیل نصب کردن آنها در سقف اتاق عمل و آزمایشگاه ها بسیار ضروری می باشد. جالب است بدانید این تجهیزات مورد تایید سازمان بهداشت و آتش نشانی است‌.

خرید سقف باریسول با قیمت مناسب

همانطور که گفتیم سقف های باریسول داری مزایا و ویژگی های بسیاری می باشند. این سقف ها یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف و سقف های کاذب است.‌ برای خرید سقف باریسول و اطلاع از قیمت آن به سایت کناف اوگون مراجعه کنید‌. سایت کناف آوگون عرضه کننده انواع محصولات کناف می باشد همچنین محصولات این سایت تنوع بالایی دارند. شما می توانید به راحتی بهترین سقف باریسول را در این سایت مشاهده و خریداری کنید.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست