آنچه باید درباره فروش و اجرای عایق صوتی کناف بدانید

آنچه باید درباره فروش و اجرای عایق صوتی کناف بدانید

ما دائماً درگیر صداها هستیم. صداهای خواسته و ناخواسته بر کیفیت زندگی ما تأثیر می گذارد. صداها گاهی اوقات باید کاملاً قابل درک باشند، اما گاهی اوقات اینطور نیست، یا حتی غیرقابل شنیدن هستند. آلودگی صوتی می تواند باعث مشکلات سلامتی مانند کم خوابی، استرس، فشار خون بالا و بیماری های قلبی عروقی شود. به همین دلیل است که علاوه بر آکوستیک خوب، به دنبال بهترین اجرای عایق صوتی برای یک محیط زندگی و کار ایده آل هستید. پانل های پشمی چوب دیوار و سقف کناف، روشی ایده آل برای ایجاد یک محیط با صدای خوب کمک می کنند. ما در این مقاله درباره راهنمای فروش و اجرای عایق صوتی کناف و همچنین ویژگی عایق صوتی کناف، کاربرد عایق صوتی کناف توضیح می دهیم.

تاثیر فضای آکوستیک بر زندگی روزمره

اگرچه افراد زیادی متوجه آن نیستند، اما آکوستیک یک فضایی است که از اهمیت بالایی برخوردار است. آکوستیک خوب، تعادل، آرامش و راحتی را به اتاق شما می آورد. راه حل های مختلفی برای هر نوع فضا به وجود می اورد مثل: مدارس، سالن های ورزشی، ادارات و …

عایق صدا کناف و اکوستیک برای راحتی مطلوب

عایق صدا کناف و آکوستیک بهبود یافته حدود 7 درصد افزایش بهره وری را به ما ارائه می دهد و آن را به یکی از مهم ترین عوامل در رفاه در محل کار و خانه تبدیل می کند. چه یک اتاق جلسه، یک منطقه مرکز تماس یا یک رستوران تجاری، هر منطقه شرایط خاص خود را برای آکوستیک دارد. محدوده آکوستیک Organic به شما کمک می کند تا آکوستیک مورد نظر خود را ایجاد کنید.

دیوار آکوستیک کناف - نصب و اجرای دیوار آکوستیک

پانل های سقفی آکوستیک

در بسیاری از پروژه ها پانل های پشمی چوبی به عنوان روکش زیرانداز انتخاب می شوند. در پارکینگ ها و همچنین سطوح زیرین بالکن ها، پنل های پشمی چوبی به دلیل ترکیب منحصر به فردی که ارائه می دهد انتخاب می شوند. پانل های پشمی چوبی عایق صوتی و حرارتی هستند و در عین حال یک پوشش زیباشناختی، بادوام و ایمن هستند.
شما می توانید پانل های سقفی آکوستیک ما را مستقیماً روی بتن یا با یک حفره در برابر یک سیستم چوبی یا فلزی نصب کنید. بسته به روش نصب انتخاب شده، عملکرد آکوستیک متفاوت خواهد بود.

پانل های دیواری آکوستیک

پانل های پشمی چوب را می توان به خوبی به عنوان تزئین دیوار برای کاهش مزاحمت یا بهبود آکوستیک در یک فضا استفاده کرد. با توجه به ساختار فیبر باز، آنها به عنوان تخته عایق صدا کامل عمل می کنند.
پشم چوب یک مصالح ساختمانی بادوام است. تمام پانل های پشم چوب دارای درجه آتش سوزی یورو B به عنوان استاندارد هستند.

پشم معدنی آکوستیک

پشم معدنی آکوستیک یکی دیگر از محصولات ضروری در ساخت و ساز است که برای درمان حفره های کف، دیوارها و سقف ها استفاده می شود و به دلیل کیفیت حرارتی و آکوستیک خود بسیار محبوب است. رول های حرارتی اغلب چگالی کمتری دارند، ممکن است 10 کیلوگرم در متر مکعب را مشاهده کنید که تأثیر کمی در ارائه بهترین کاهش صدا دارد.

قابلیت پشم معدنی اکوستیک

پشم معدنی آکوستیک سبک وزن است، بارزترین ویژگی آن توانایی آن در جذب موثر سر و صدا در حفره ها است، همچنین به کاهش حاشیه ها در مناطقی که صدا مسیر جایگزینی بین تیرچه های کفپوش و قاب را دارد، کمک می کند. وقتی مشکلات نویز فراتر از نویز پس‌زمینه افزایش می‌یابد، پشم معدنی آکوستیک را با سیستم‌های عایق صوتی خود ترکیب می‌کنیم تا بتوانیم نویزهایی را مدیریت کنیم، که حتی سرسخت‌ترین صداها را نیز پوشش می‌دهند. اصول اساسی دیگری برای به دست آوردن بهترین عایق صوتی ممکن وجود دارد.

جرم: افزودن مواد متراکم برای کاهش انرژی صوتی، به عنوان مثال، افزودن لایه ها در ترکیب با گچ تخته ضد صدا.
جداسازی: قطع تماس با پارتیشن یا پارتیشن ها با استفاده از گیره های جداسازی صدا
میرایی: تبدیل ارتعاش به گرما از طریق استفاده از مواد انعطاف پذیر و الاستیک

دیوار عایق صوتی کناف - عایق های صوتی کناف شرکت کناف آوگون

عایق صوتی کناف چیست ؟

همیشه و در همه جا سر و صدای بلند آزار دهنده بوده و افراد نیز به دنبال راهی برای کاهش آلودگی صدا هستند.
ما همیشه در پی این هستیم که آرامش و رفاه را به خانه های خود برگردانیم. یکی از موثرترین روش های کاهش یا از بین بردن صدای اطراف از خانه خود این است که از عایق صوتی کناف استفاده کنیم. که امروزه این روش جزو یکی از موثر ترین روش های تایید شده توسط کارشناسان می باشد.
عایق کناف با تکنولوژی که دارد این امکان را فراهم می کند که میزان صدای جذب شده توسط دیواره ها را به حداکثر میزان ممکن برساند. این کار نیز توسط یک عایق انجام می شود. یکی از بهترین و کارا ترین عایق هایی که می توانیم از آن استفاده کنیم، عایق صوتی کناف است. این دیوار کناف قابلیت جذب ارتعاشات صدا را دارد و همین موضوع باعث شده افراد برای کاهش صدا از این عایق استفاده کنند. این عایق کناف قابلیت دو طرفه جذب صدا را دارد که هم صدا از ورود صدا به ساختمان و همچنین خروج صدا به بیرون نیز جلوگیری می کند. عایق کناف جزو یکی از پرطرفدارترین عایق های صوتی محسوب می شود.

مزایای عایق صوتی کناف

در این مقاله درباره عایق های صوتی کناف و کاربرد این محصول آشنا شدید. زیر به برخی از ویژگی های عایق صوتی کناف اشاره شده است:
• کاهش بسیار زیاد آلودگی های صوتی در داخل آپارتمان، ویلا و محل کار شما
• کاهش 90% از خارج شدن صدا از محل زندگی وکار شما
• کاهش صدای بین واحدهای آپارتمان هایی که دیوارهای نازکی دارند و صدا به راحتی از آن ها عبور می کند.

فروش و اجرای عایق های صوتی کناف

اجرای عایق صوتی کناف برای کاهش آلودگی صدا روشی ایده ال است که باید تحت نظر کارشناسان فنی انجام شود. اگر شما نیز قصد اجرا و نصب عایق صوتی کناف برای محل کار و خانه خود دارید. می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خرید عایق صوتی کناف

اگر شما هم برای کاهش آلودگی صدا در محل کار و خانه خود هستید می توانید از عایق های صوتی کناف به عنوان روشی برای کاهش صدا استفاده کنید . اگر قصد خرید عایق صوتی کناف را دارید می توانید با شماره های داخل سایت با کارشناسان ما جهت مشاوره و خرید آنلاین کمک بگیرید. سپس اقدام به نصب و اجرا عایق صوتی کناف کنید.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست