آشنایی با خصوصیات کناف ضد آب

انواع کناف ضد آب

تجهیزات کناف پرفروش ترین تجهیزات ساختمانی هستند و نصب کردن آن ها مزایای بسیار زیادی دارد‌. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با یکی از انواع تجهیزات کناف به نام، کناف ضد آب اشنا کنیم. برای آشنایی با سقف کناف ضد آب و ویژگی های کناف ضد آب‌ در ادامه متن همراه ما باشید.

معرفی سقف کناف ضد آب

تجهیزات کناف انواع مختلفی دارند. دلیل تنوع این تجهیزات نیاز های مختلف سازه ها در تناسب و ویژگی های مورد نیاز آن است که بتواند  و کناف ضد آب یکی از انواع آن ها می باشد‌. شما می توانید از این تجهیزات برای تزیین محیط استفاده کنید، یکی از ویژگی های کناف ضد آب‌ از بین بردن عیب و نقص دیوار است.‌ با نصب کناف ضد آب می توانید عیب و نقص های موجود بر روی دیوار یا سقف را به صورت کامل پوشش دهید و از بین ببرید. همین حالا از نمونه کار کناف توسط تیم آوگون دیدن نمایید.
در ساختار این نوع تجهیزات، از پنل های روکش‌ دار گچی یا همان پانل MR استفاده شده است‌. این پانل ها مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارند و بر خلاف گچ هنگام برخورد با آب کپک نمی زنند و خورد نمی شوند، این پانل ها باعث می شوند تا کناف ضد آب در برابر رطوبت عایق شود.
البته در ساختار این تجهیزات از کاغذ کرافت پوششی گچبرگ نیز استفاده شده است. رنگ این کاغذ سبز است و مقاومت بسیار بالایی در مقابل رطوبت دارد. جالب است بدانید که به کناف ضد آب، پنل سبز هم می گویند و این اسم به دلیل به کار رفتن‌ کاغذ کرافت در ساختار آن می باشد.

خرید سقف کناف ضد آب

آشنایی با ویژگی های کناف ضد آب

اکنون در ادامه‌ ی مقاله می خواهیم شما را با ویژگی های کناف ضد آب آشنا کنیم، بنابراین همراه ما باشید. عایق رطوبتیاین تجهیزات به صورت کامل در برابر رطوبت عایق هستند و یکی از ویژگی های کناف ضد آب مقاومت در برابر رطوبت محسوب می شود. شما می توانید این تجهیزات را در مکان های بسیار مرطوب مانند: استخر، حمام، سرویس بهداشتی و مناطق شرجی نصب کنید. پیش از ادامه مطلب برای خرید انواع سقف کناف و استعلام قیمت با ما مشاورین ما تماس بگیرید.

تغییر دکوراسیون با کناف ضد آب

اگر از دکوراسیون منزل یا محل کار خود خسته شده اید پیشنهاد می کنیم حتما به نصب کردن این تجهیزات فکر کنید. این تجهیزات انواع مختلفی دارند و در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. تنوع بالا در طرح و رنگ یکی از ویژگی های کناف ضد آب است، که شما می توانید از آن ها برای تغییر دکوراسیون استفاده کنید. از دیگر ویژگی های کناف ضد آب نصب سریع است، این تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان ممکن نصب می شوند و شما می توانید به راحتی پس از نصب کردن ان ها، از محیط استفاده کنید. اما اگر برای شما قیمت تجهیزات کناف و کاهش هزینه ها مهم است، در ادامه همراه ما باشید.

مقرون به صرفه بودن کناف ضد آب

این تجهیزات به دلیل طول عمر وکیفیت بالا بسیار مقرون به صرفه هستند. کناف ضد آب و دیگر تجهیزات کناف بسیار ارزان می باشند. نصب کردن این تجهیزات نسبت به سایر مصالح های ساختمانی بسیار مقرون به صرفه است، که از مهمترین ویژگی های این تجهیزات به حساب می آید.
علاوه بر تمام این ویژگی ها، تجهیزات کناف بسیار منعطف هستند و انعطاف پذیری بالایی دارند که یکی از ویژگی های کناف ضد آب است‌. شما می توانید به راحتی این تجهیزات را در مکان های مختلفی نصب کنید و از آن استفاده کنید.

چگونه کناف ضد آب را نصب کنیم؟

همان طور که پیشتر خواندید، یکی از مزایای کناف ضد آب و دیگر تجهیزات کناف، نصب آسان و سریع می باشد. این تجهیزات به سرعت نصب می شوند و شما می توانید به راحتی پس از نصب کردن آن ها از محیط استفاده کنید. برای نصب کردن کناف ضد آب به هیچ عنوان خودتان دست به کار نشوید. زیرا نصب کردن این تجهیزات در عین آسان بودن، به مهارت خاصی نیاز دارد.
نصب کردن تجهیزات کناف به دقت زیادی نیاز دارد. زیرا کوچکترین خطا در نصب کردن این محصولات منجر به خراب شدن آن ها می شوند. بنابراین بهتر است برای نصب کردن این تجهیزات، از نصابان حرفه ای کناف کمک بگیرید.‌ شما می توانید برای پیدا کردن بهترین نصابان کناف، به سایت کناف آوگون مراجعه کنید.
نصابان حرفه ای کناف آوگون، تجربه ی بالایی در نصب کردن این تجهیزات دارند و بسیار ماهر هستند. این کمپانی دارای بیست و پنج تیم اجرایی کناف است، که در هر کدام از آن ها یک مهندس معماری به عنوان ناظر حضور دارد. با وجود مهندسان در هر تیم، کار هر تیم به صورت کامل بررسی می شوند و روی فعالیت های تیم نظارت کامل صورت می‌گیرد تا از بروز کوچک ترین خطا جلوگیری شود.
قیمت کناف ضد آب

نحوه خرید سقف کناف

شما می توانید برای خرید تجهیزات از کمپانی کناف آوگون، به نمایندگی آن ها یا سایت کناف آوگون مراجعه کنید. این کمپانی تجهیزات خود را به صورت حضوری و اینترنتی به دست مشتریان خود می رساند، برای خرید بهترین کناف ضد آب پیشنهاد می کنیم به سایت کناف آوگون مراجعه کنید. پس از ورود به‌ این سایت شما می توانید انواع تجهیزات کناف مانند عایق رطوبتی کناف، سقف کاذب خود ایستا، سقف کاذب معرق، باکس کناف و…. را مشاهده کنید و از قیمت آن ها مطلع شوید.
پس از ثبت سفارش در سایت، محصولات شما در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال خواهند شد. جالب است بدانید این کمپانی تمامی محصولات کناف خود را، به سراسر ایران و حتی کشور های حاشیه ایران ارسال می کند، و مشتریان زیادی در دنیا دارد.

سخن پایانی

کاربرد کناف ضد آب به سازه ی خاصی محدود نمی شود می توانید آن ها را در مکان های مختلفی نصب کنید. این تجهیزات توسط شرکت های مختلفی در سراسر دنیا تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. جالب است بدانید که جنس این محصولات در عملکرد آن ها تاثیر بسیار زیادی دارد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم هنگام خرید کناف ضد آب و دیگر تجهیزات کناف از بهترین جنس آن استفاده کنید.
تاکید ما تهیه ی این تجهیزات از جای معتبر است. زیرا امروزه پیدا کردن بهترین کناف ضد آب بسیار دشوار می باشد. تعدادی از فروشندگان سودجو محصولات تقلبی و بی کیفیت را به نام محصول اورجینال می فروشند و از فروش آن ها سود بسیار زیادی دریافت می کنند. شرکت کناف آوگون یک کمپانی ایرانی است که در زمینه ی تولید، فروش و نصب انواع تجهیزات کناف فعالیت می کند‌. این شرکت بیش از پانزده سال سابقه در حوزه فروش و اجرای کناف دارد و تنها به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند. محصولات شرکت کناف آوگون دارای تمامی استاندارد های جهانی است و به‌ همین علت این تجهیزات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست