نکات مهم خرید و اجرای عایق رطوبتی کناف

نکاتی در مورد خرید و اجرای عایق رطوبتی کناف

یکی از مکان های مناسب برای رشد قارچ و باکتری ها، محیط مرطوب و تاریک می باشد. با پیشرفت علم تجهیزاتی به نام، عایق رطوبتی کناف تولید شد، که این مصالح از نفوذ رطوبت و کپک زدن دیوار، سقف جلوگیری می کنند. از این تجهیزات در دیوار ها، سرویس های بهداشتی، حمام ها استفاده می شود. از ویژگی این تجهیزات آن است که از نفوذ رطوبت در ساختمان جلوگیری می کند.

عایق های رطوبتی انواع مختلفی دارند، مانند قیر، گونی، ایزوگام و… . در گذشته به جای عایق رطوبتی کناف، از این مصالح استفاده می کردند. غشای عایق رطوبتی کناف، نازک است به همین دلیل می توانید حتی آن ها را در دیوار های تک لایه کناف نصب کنید.
عایق های رطوبتی مانند قیر و گونی ضخامت بیشتری نسبت به عایق رطوبتی کناف دارند. این تجهیزات را فقط می توانید در دیوار های دو لایه نصب کنید.

با اجرای عایق رطوبتی کناف از ترک‌ خوردگی دیوار جلوگیری کنید

جالب است بدانید پس از خرید و اجرای عایق رطوبتی کناف به راحتی می توانید کاشی را روی آن نصب کنید. کاشی ها توسط چسب مخصوصی به این کناف ها متصل می شوند. تمام محصولات کناف مانند: باکس کناف، سقف کاذب خود ایستا و.‌. بسیار منعطف هستند. بنابراین عایق رطوبتی کناف نیز، بسیار انعطاف پذیر و کشسان می باشد.
این تجهیزات انعطاف خاصی دارند به همین دلیل دیگر بعد از اجرای عایق رطوبتی کناف، نگرانی بابت ترک دیوار‌ نخواهید داشت. ترک های دیوار و سقف در اثر حرارت و رطوبت به وجود می آید اما این تجهیزات در برابر ترک خوردن مقاوم می باشند‌. با خرید و اجرای عایق رطوبتی کناف می توانید از ترک خوردن دیوار و سقف در مقابل رطوبت و حرارت جلوگیری کنید.
این تجهیزات قابلیت چسبندگی بسیار بالایی دارند، به راحتی بر روی سطوح مختلف نصب می شوند.
هنگام نصب کردن عایق رطوبتی کناف، هیچ‌ درز و سوراخی به وجود نمی آید،‌ این محصول به شکل مایع مورد استفاده قرار می گیرد.

اجرای عایق رطوبتی کناف
مزایای عایق‌های رطوبتی

در این مقاله، تا به حال شما راه با عایق رطوبتی کناف آشنا کردیم، اکنون قصد داریم که مزایای نصب کردن این تجهیزات را برای شما شرح دهیم. همچنین علت محبوبیت عایق رطوبتی کناف نسبت به سایر عایق ها را به شما توضیح دهیم.

یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت و اجرای عایق رطوبتی کناف قیمت آن می باشد‌. قیمت اجرای عایق رطوبتی کناف بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. به همین دلیل پرفروش ترین محصول در دسته ی عایق رطوبتی است. قیمت پایین این تجهیزات باعث شده تا خرید و نصب کردن آن از لحاظ اقتصادی بسیار مناسب باشد.

مقاومت بالا دلیل محبوبیت سقف کناف

از مزایای دیگر این تجهیزات می توان به مقاومت بالای آن در برابر نم و فشار بالای آب اشاره کرد. تجهیزات فلزی ساختمان در برابر اکسیژن و رطوبت واکنش می دهند و اکسیده می شوند. قرار گرفتن تجهیزات فلزی در هوای آزاد و رطوبت باعث می شود تا زنگ بزنند و خورده شوند. برای جلوگیری از اکسیده شده تجهیزات فلزی ساختمان می توانید از عایق رطوبتی کناف استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم برای خرید سقف کناف به سایت کناف آوگون مراجعه کنید.

سایت کناف آوگون عرضه کننده انواع محصولات کناف از جمله سقف کاذب ضد آتش، کناف پشت تلویزیون، سقف کاذب خود ایستا،‌ سقف کناف طرح دار و …… است. با وارد شدن به این سایت می توانید انواع محصولات کناف را به همراه قیمت آن ها مشاهده و خریداری کنید.

نصب سریع و آسان عایق رطوبتی

از مزایای دیگر این تجهیزات می توان به نصب سریع و آسان آن ها اشاره کرد. این محصول بدون هیچ گونه دشواری و به راحتی نصب بر روی انواع سطوح نصب می شود‌.
همچنین تجهیزات عایق رطوبتی کناف در برابر ساییده شدن آسیب نمی بینند و اشعه های فرابنفش خورشید، نمی تواند به آن ها آسیبی وارد کند. علاوه بر مکان های مرطوب و شرجی، این تجهیزات در مکان های گرم و آفتابی نیز قابل استفاده می باشند.
به طور کلی عایق رطوبتی کناف را می توانید در هر مکانی، با آب و هوای مختلف نصب کنید و از آن بهره ببرید.

جالب است بدانید اجرای عایق رطوبتی کناف از فرسودگی منزل و استهلاک منزل جلوگیری می کند. تجهیزات عایق رطوبتی کناف استحکام بالایی دارند و در برابر ضربه و زلزله مقاوم هستند. از این تجهیزات می توانیم برای پوشش کف های سیمان و بتنی، و دیوار هایی از این جنس استفاده کنیم.

قیمت اجرای عایق رطوبتی کناف

کاربرد های عایق رطوبتی کناف

از عایق رطوبتی کناف بیشتر در مکان هایی که با آب تماس دارند، استفاده می شود. به طور مثال برای آب بندی استخرها و منبع های آب، برای عایق کردن پشت بام منازل، تزیین قطعه های سفالی و گلی از عایق رطوبتی کناف استفاده می شود.
علاوه بر موارد بالا، از این عایق ها برای پوشش سقف های شیروانی و ایرانتی، پاشنه درب های چوبی، پوشش درز ها و شکاف ها و جلوگیری از نفوذ رطوبت به آن ها استفاده می کنند.

جالب است بدانید، نفود آب به درب های چوبی و منازل چوبی باعث خراب شدن آن ها می شود. نفوذ کردن آب به این تجهیزات به مرور زمان باعث کپک زدن آن ها می شود. کفه و بدنه کولر از فلز و آهن می باشد. همانطور که گفتیم رطوبت به این تجهیزات آسیب می زند. به همین دلیل برای عایق کردن بدنه کولر می توانید از عایق رطوبتی کناف استفاده کنید. با خرید عایق رطوبتی کناف و عایق کردن سازه های در حال ساخت می توانید از آسیب دیدن و زنگ زدن آن ها پیشگیری کنید. با نصب کردن این عایق می توانید یک پوشش صاف و یکدست بر روی انواع سطوح ایجاد کنید. برای دیدن انواع نمونه کار با ما همراه باشید.

بهترین تیم برای اجرای عایق رطوبتی کناف

عایق رطوبتی کناف مزایا و کاربردهای زیادی دارد که در این مقاله به اختصار توضیح دادیم. اگر قصد خرید و اجرای عایق رطوبتی کناف را دارید، پیشنهاد ما به شما سایت کناف آوگون می باشد. تخصص سایت کناف آوگون در حوزه انواع کناف و تجهیزات مربوط به آن می باشد. این سایت فروش بالایی دارد و عایق رطوبتی کناف یکی از پرفروش ترین محصولات این سایت می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع محصولات کناف به این سایت مراجعه کنید.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست