با انواع طرح های سقف کاذب آشنا شوید.

شناخت انواع طرح های سقف کاذب
سقف های کاذب یکی از تجهیزات کناف می باشد که امروزه استفاده کردن و نصب کردن آن بسیار رایج می باشد. این تجهیزات در طرح و رنگ های مختلف تولید می شود و به بازار عرضه می گردند‌‌. طرح های سقف کاذب  تنوع بالایی دارند و با توجه به سلیقه خودتان می توانید آن ها را نصب کنید. شما می توانید برای خرید و تهیه کردن سقف های کاذب و دیگر تجهیزات کناف مانند باکس کناف، عایق رطوبتی کناف، سقف کاذب ضد آتش، کناف پشت تلویزیون و….. به سایت کناف آوگون مراجعه کنید.‌

انواع طرح های سقف کاذب

همانطور که‌ گفتیم سقف های کاذب در رنگ وطرح های مختلف تولید می شود. طرح های سقف کاذب و همچنین رنگ آن تاثیر زیادی بر دکوراسیون منزل و محل نصب شده می گذارد. اگر از دکوراسیون منزل خود یا محیط کارتان خسته شده اید؛ پیشنهاد می کنیم از خرید سقف های کناف برای ایجاد تغییر کمک بگیرد. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با انواع طرح های سقف کاذب آشنا کنیم؛ پس همراه ما باشید.

معرفی انواع طرح های سقف کاذب
سقف کاذب ساده

یکی از طرح های سقف کاذب، سقف ساده می باشد. این سقف ها را می توانید در اشکال هندسی مختلف مانند مستطیل، مربع، دایره، بیضی و.. سفارش دهید و نصب کنید. جالب است بدانید که سقف های کاذب ساده بر خلاف اسمشان، جلوه ای زیبا و دلنشین به منزل می دهند.

هنگام نصب سقف های کاذب ساده می توانید از ریسه های نور مخفی و لامپهای نور مخفی کمک بگیرید‌. ریسه های نور مخفی نورپردازی بسیار زیبایی را در محیط ایجاد می کنند و ترکیب ریسه ها و سقف کاذب هارمونی بسیار زیبایی ایجاد می کند‌. برای دیدن انواع نمونه کار اجرا شده با ما همراه شوید.

سقف کاذب کناف همراه با چراغ هالوژن

یکی از طرح های سقف کاذب که به راحتی می توانید آن را ایجاد کنید ترکیب این تجهیزات با چراغ های هالوژنی می باشد. شما می توانید چراغ های هالوژنی را با توجه سلیقه خود در سقف های کاذب نصب کنید‌. این تجهیزات را می توانید در مکان های مختلف مانند اتاق خواب، سالن پذیرایی، سالن نشیمن، ادارات و شرکت ها نصب کنید.
برای نصب کردن این تجهیزات در اتاق خواب پیشنهاد می کنیم که پس از نصب کردن سقف کاذب، چراغ های هالوژنی را در مرکز آن قرار دهید. نصب کردن چراغ های هالوژنی در مرکز سقف کاذب برای اتاق خواب بسیار مناسب می باشد و زیبایی آن را چندین برابر می کند‌.
اگر قصد نصب کردن این تجهیزات را در سالن پذیرایی دارید بهتر است چراغ های هالوژنی را دور تا دور آن نصب کنید، این چراغ ها به صورت مخفی در سقف های کاذب نصب می شوند. همچنین می توانید به صورت ترکیبی این تجهیزات را روی سقف خود نصب کنید، یعنی چراغ های هالوژنی را هم می توانید به صورت مخفی و هم در مرکز سقف کنید.
‌‍‌

ویژگی های سقف های کاذب با طرح های مختلف

در ادامه مطلب قصد داریم شما را با ویژگی های سقف های کاذب کناف آشنا کنیم. برای اطلاع از ویژگی سقف های کاذب همراه ما باشید.

طراحی سقف های کاذب همانطور که گفتیم این تجهیزات در طرح های مختلف موجود می باشند. شما می توانید با توجه به سلیقه خود این تجهیزات را سفارش دهید و نصب کنید‌. طرح های سقف کاذب بسیار متنوع است از این رو این محصول برای نصب کردن در مکان های مختلف مانند منزل، اتاق پذیرایی، سالن های اجرای موسیقی و تئاتر، تالار ها و… مناسب می باشد.
انعطاف پذیری سقف های کاذب می توانیم بگوییم که مهم ترین و کلیدی ترین ویژگی سقف های کاذب، انعطاف پذیری آنها می باشد. سقف های کاذب بسیار منعطف می باشند به همین دلیل می توانید انواع طرح های سقف کاذب را اجرا کنید. انعطاف پذیری این سقف ها باعث می شود تا بتوانید آن ها را در مکان های مختلف نصب کنید.

سقف کاذب و عایق صوتی

عایق صوتی جالب است بدانید که تجهیزات کناف و انواع طرح های سقف کاذب، عایق صوتی می باشند‌. این ویژگی باعث می شود تا آرامش بیشتری در منزل خود یا اتاق خواب داشته باشید. سقف های کاذب کناف و دیگر محصولات کناف از پخش شدن صدا به بیرون از منزل و همچنین از ورود آن جلوگیری می کنند. محصولات کناف برای نصب کردن در مجتمع های مسکونی و آپارتمان های پر جمعیت، همچنین هتل ها بسیار مناسب هستند. زیرا آلودگی صوتی را کاهش می دهند‌.

ویژگی طرح های سقف کاذب

سقف کناف ضد زلزله

عایق حرارتی محصولات کناف عایق حرارتی می باشند. تجهیزات کناف و انواع طرح های سقف کاذب از ورود گرما و عبور گرما و سرما جلوگیری می کنند‌. این‌ ویژگی باعث می شود تا در طول سال دمای درونی سازه ثابت بماند‌. جالب است بدانید با نصب کردن تجهیزات کناف هنگام تابستان داخل منزل خنک می ماند و گرما به درون منزل وارد نمی شود‌. با نصب کردن محصولات کناف همچنین هنگام زمستان از ورود سرما و پخش شدن گرما جلوگیری می کنند‌.
تجهیزات کناف ضد زلزله  و انواع طرح های سقف کاذب کناف وزن بسیاری کمی دارند و به همین علت سبک می باشند‌. محصولات کناف باعث افزایش وزن اصلی ساختمان نمی شوند و با نصب کردن آن ها وزن ساختمان ثابت می ماند‌. این ویژگی باعث می شود تا مقاومت ساختمان و سازه هایی که محصولات کناف در آن ها نصب شده، ثابت بماند. تغییر نکردن وزن سازه باعث می شود تا در برابر زلزله و زمین لرزه مقاومت خود را از دست ندهد‌.

بهترین سقف کاذب را از کجا تهیه کنیم؟

همانطور که گفتیم امروزه نصب کردن و استفاده کردن از سقف های کاذب بسیار رایج می باشد. سقف های کاذب و دیگر تجهیزات کناف در جنس های مختلف و طرح های متفاوت تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. کیفیت این تجهیزات بسته به قیمت آنها متفاوت می باشد.
اگر شما قصد خرید سقف کاذب کناف و یا دیگر تجهیزات کناف را دارید؛ پیشنهاد می کنیم به سایت کناف آوگون مراجعه کنید. این سایت تولید کننده و عرضه کننده انواع تجهیزات کناف می باشد، بنابراین برای خرید انواع محصولات کناف و اطلاع از قیمت محصولات به سایت کناف آوگون مراجعه کنید. محصولات این سایت از کیفیت بالایی برخوردار می باشند به همین دلیل برای تهیه کردن بهترین تجهیزات کناف وارد این سایت شوید.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست