سقف کناف و سقف کاذب کناف؛ ترکیبی از زیبایی و کیفیت.

سقف کناف، به عنوان یک سازه ساختمانی جدید، جایگزینی عالی برای سقف‌های قدیمی و سنتی گچی و رابیتس به حساب می‌آید. این سقف‌ها که از صفحات گچی و فریم های فلزی ساخته می‌شوند، سقف کاذب کناف علاوه بر زیبایی، عایق صوتی و حرارتی خوبی هم هستند و در حفظ دما و مدیریت صدا در فضاهای بسته موثر اند. استفاده از سقف کاذب کناف امکان خلاقیت در طراحی را فراهم می‌آورد؛ از طرح‌های ساده و کلاسیک تا پیچیده و مدرن. همچنین، این سقف‌ها به راحتی قابل تعمیر و نگهداری هستند و با توجه به تنوع رنگ و بافت، می‌توانند با هر سبک دکوراسیون داخلی هماهنگ شوند. استفاده از سقف کناف در فضاهای مختلف نه تنها به زیبایی بیشتر کمک می‌کند بلکه باعث بهبود کیفیت فضا و افزایش راحتی می‌شود.

تلفن دفتر : 02146138529
شماره موبایل: 09124352462

سقف کاذب کناف چیست؟

زمانی که وارد یک ساختمان می‌شوید اولین چیزی که نظرتان را به سمت خود جلب می‌کند چیست؟ بدون شک در ابتدا نگاهی به دکوراسیون داخلی آن می‌اندازید و از سقف تا کف آن را وارسی می‌کنید. زیباتر کردن سقف از جمله کارهایی است که معماران داخلی در طول سال‌های متوالی به دنبال آن بوده‌اند. سقف کاذب یکی از این موارد است که به عنوان پوششی برای سقف اصلی به حساب می‌آید و آن را چشم‌نوازتر می‌کند.

انواع مختلفی از سقف کاذب در دنیای معماری به کار می‌رود که یکی از آن‌ها سقف کاذب کناف است. بهتر است بدانید که کناف صفحه‌ای روکش‌دار از جنس گچ است که سبک‌تر از سایر عناصر است و حمل بسیار ساده‌ای دارد. به کمک این نوع سقف می‌توانید طرح‌های متنوعی را به نمایش بگذارید و بر زیبایی ساختمان‌تان بیفزایید.

سقف کناف
سقف کاذب کناف

استفاده از سقف کاذب کناف چه مزایایی دارد؟

خوب حالا که تا حدودی با سقف کاذب کناف‌ آشنا شدیم می‌توانیم به سراغ مزایای این نوع سقف برویم و ببینیم اجرای آن در ساختمان‌ها چه مزایایی می‌تواند داشته باشد. اولین ویژگی که برای این نوع سقف کاذب باید لحاظ کنیم مقاوم بودنش در برابر زلزله است. نحوه اتصال پانل‌ها به پروفیل‌ها به صورتی اجرا می‌شود که از قدرت و نیروی زلزله می‌کاهد و مقاومت ساختمان‌ را در برابر این بلای طبیعی افزایش می‌دهد.
دومین ویژگی که سقف‌های کناف را از سایر سقف‌های کاذب متمایز می‌کند سبک بودن عناصر تشکیل‌دهنده آن است. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم کناف عنصر سبکی است و همین امر باعث می‌شود حمل آن به سادگی انجام شود. در چنین شرایطی دیگر مجبور نیستید از چندین کارگر استفاده کنید و به راحتی با تعداد نفرات کمتر هم می‌توانید کار را به پیش ببرید.
انواع کناف اتاق
کناف سقف آشپزخانه

مزایای سقف های کاذب کناف

علاوه بر مواردی که بیان کردیم سقف کاذب کناف مزایای دیگری هم دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ایکون خانه
  • پایداری و دوام سقف کناف
    سقف کاذب کناف به دلیل استفاده از متریال‌های با کیفیت و مقاوم، عمر طولانی دارند و در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت بالایی دارند.
  • تحول در فضاهای داخلی با سقف کناف
    سقف کاذب با توجه به ویژگی‌های بی‌نظیر خود، تحولی عمیق در طراحی فضاهای داخلی ایجاد کرده‌اند. از نورپردازی گرفته تا کاربردهای عملی و زیبایی‌شناختی، این سقف‌ها امکانات زیادی را برای خلق فضاهایی جذاب و کاربردی فراهم می‌آورند.
ایکون سبز رنگ خانه
  • سبک و کم‌وزن: حمل‌ و نقل و نصب آسان، کاهش بار مرده ساختمان
  • مقاوم در برابر زلزله: انعطاف‌پذیری بالا در برابر لرزش‌ها، حفظ امنیت ساکنین
  • عایق صوتی و حرارتی: ایجاد فضایی آرام و ساکت، کاهش مصرف انرژی
  • قابلیت اجرا در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف: متناسب با هر سلیقه و دکوراسیونی، ایجاد فضایی زیبا و منحصر به فرد
  • نصب سریع و آسان: صرفه‌جویی در زمان و هزینه، مناسب برای پروژه‌های فوری
  • قیمت مناسب: مقرون به صرفه بودن، انتخابی اقتصادی برای تغییر دکوراسیون خانه یا ساخت و ساز
ایکون رنگی خانه
  • نوآوری در طراحی با سقف کناف
    سقف های کناف، علاوه بر زیبایی، کاربردهای متنوعی دارند. از جمله می‌توان به بهبود عملکرد حرارتی و صوتی اشاره کرد که در نهایت منجر به افزایش راحتی و آسایش در فضاهای داخلی می‌شود.
  • تنوع در متریال و رنگ
    یکی از بهترین ویژگی‌های سقف کناف، تنوع رنگ‌هاست که امکان سفارشی‌سازی برای هر سلیقه و نیازی را فراهم می‌کند. این
    باعث می‌شود تا طراحان ما بتوانند خلاقیت بیشتری در پروژه‌های خود به کار ببرند.
  • نورپردازی مدرن با سقف کناف
    نورپردازی یکی از جنبه‌های کلیدی در طراحی داخلی است و سقف کاذب با امکان طراحی‌های خاص نورپردازی، فرصت‌های جدیدی را برای خلق فضاهای دلنشین و جذاب فراهم می‌کند.

ابزار های اجرای سقف کناف‌

مراحلی مختلفی در نصب و اجرای سقف کناف وجود دارد که حتما باید با ظرافت و دقت انجام شوند. در مرحله اول برای اجرای سقف کناف، باید طول و عرض سقف را به صورت دقیق اندازه گیری کنید. پس از اندازه گرفتن طول عرض سقف، نقشه ی سقف را طراحی کنید. یکی دیگر از کار هایی که در این مرحله باید انجام دهید، مشخص کردن نحوه قرارگیری و چیدمان تایل ها می باشد.
شما باید نحوه قرارگیری تایل ها را، بر روی کاغذ طراحی کنید تا بتوانید با توجه به آن تایل های سقف کاذب کناف‌‌ را نصب کنید. همچنین در این مرحله علاوه بر طراحی محل نصب تایل ها، باید ارتفاع سقف کاذب را تعیین کنید. اگر ارتفاع سقف منزلتان زیاد است می توانید با نصب کردن درست، سقف های کاذب کناف ارتفاع آن را کاهش دهید و تغییر بزرگی در دکوراسیون داخلی منزلتان، ایجاد کنید. سقف های کاذب کناف معمولاً ده تا پانزده سانتی متر، پایین تر از سقف اصلی نصب می شوند، اما شما می توانید با توجه ارتفاع سقف سازه ی خود، آن ها را نصب کنید و ارتفاع آن را تعیین کنید.

برای اجرای هر طرحی در دنیای معماری ابزارهای خاصی نیاز خواهد بود. اجرای سقف کاذب نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای اینکه سقف شما با کناف پوشانده شود ابزارهای مختلفی نیاز است. این ابزارها عبارتند از:

  • دستگاه‌های برش مختلف همچون دستگاه برش قرقره‌ای
  • جک‌های بالابر و نگهدارنده برای حمل تجهیزات کناف
  • جعبه ابزار برای اجرای طرح‌های مختلف کناف
  • ظرف مناسب برای آماده کردن بتونه و سایر مواد مورد نیاز
  • انواع مختلف سنباده

انواع سقف کناف که باید با آن‌ها آشنا باشید

زمانی که صحبت از معماری سقف به میان می‌آید باید فاکتورهای مختلفی مدنظر قرار گیرد. یکی از نکات مهم و اصلی اجرای سقف‌کناف، انتخاب عنصری است که سبک باشد و شکل دادن به آن کار سخت و پیچیده‌ای نباشد. در میان سقف‌های کناف دو نوع کناف ساده و دکوراتیو این دو فاکتور را در دل خود جای داده‌اند و می‌توانند انتظار معماران را به خوبی برآورده کنند.
سقف‌های کناف ساده از صفحات گچی فشرده‌ای تشکیل می‌شوند که به صورت‌های مختلف همچون مسطح، ساده یا حتی پلکانی نصب می‌شوند. در مقابل، سقف‌های کناف دکوراتیو طرح‌های ویژه و جذاب‌تری دارند و می‌توانند ظاهر ساختمان شما را به طرز باورنکردنی تغییر دهند. اینکه از کدام نوع سقف کنافی استفاده می‌کنید به شما و نیازهایتان بستگی دارد.‌‎قیمت کناف، بستگی به قطر، وزن پنل و مقدار مصرفی دارد که با توجه به متراژ محیط و مقدار پنل کناف که مصرف میشود توسط تیم اجرای کناف متغیر می باشد. برای اجرای کناف در تهران با ما تماس حاصل فرمایید.

اجرای سقف کناف
کناف سقف لاکچری

نصاب کناف سقف

اجرای سقف کناف‌‌ به مهارت و دقت بالایی نیاز دارد، کوچک ترین خطا در نصب سقف های کناف، باعث خراب شدن آن ها می شود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای اجرای سقف کناف از نصابان و کناف کاران حرفه ای کمک بگیرید، تخصص این افراد در نصب محصولات کناف می باشد. برای پیدا کردن بهترین نصاب کناف، پیشنهاد می کنیم به سایت کناف آوگون مراجعه کنید.
کناف کاران حرفه ای، مهارت بالایی در نصب محصولات کناف دارند. این افراد می توانند تجهیزات شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت نصب کنند. پس از نصب کردن تجهیزات کناف‌‌ می توانید به راحتی از محیط استفاده کنید. شرکت کناف آوگون دارای بیست و پنج تیم اجرایی حرفه ای است، که در هر تیم یک مهندس معماری به عنوان ناظر وجود دارد. وجود مهندس ناظر در تیم باعث می شود، تا از بروز هر گونه خطا در نصب کناف جلوگیری شود.

قیمت کناف سقف چگونه محاسبه می‌شود؟

کناف سقف یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در ایران است که برای اجرای انواع سقف کاذب، دیوار کناف، نورپردازی و دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت کناف در سال 1403 تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله نوسانات قیمت دلار، قیمت مصالح ساختمانی، دستمزد نصابان و طرح و نوع کناف مورد نیاز، متغیر است.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت سقف کناف

  • متراژ کار: اولین و مهم‌ترین عامل تأثیرگذار بر قیمت کناف، متراژ کار است. هرچه متراژ کار بیشتر باشد، قیمت کناف نیز بیشتر خواهد شد.
  • نوع کناف: کناف‌ها در انواع مختلفی از جمله کناف ساده، کناف ضد حریق، کناف ضد آب و کناف آکوستیک تولید می‌شوند. قیمت هر یک از این انواع کناف با توجه به ویژگی‌های آن‌ها متفاوت است.
  • طرح و پیچیدگی کار: طرح و پیچیدگی کار نیز بر قیمت کناف تأثیر می‌گذارد. هرچه طرح کار پیچیده‌تر باشد، قیمت کناف نیز بیشتر خواهد شد.
  • کیفیت مصالح: کیفیت مصالح نیز بر قیمت کناف تأثیر می‌گذارد. استفاده از مصالح با کیفیت بالاتر، قیمت کناف را افزایش می‌دهد.
  • دستمزد نصاب: دستمزد نصابان نیز بر قیمت کناف تأثیر می‌گذارد. نصابان با تجربه و ماهر، دستمزد بیشتری دریافت می‌کنند.

قیمت سقف کناف در سال 1403

با توجه به عوامل تأثیرگذار بر قیمت سقف کناف، قیمت کناف در سال 1403 در محدوده 200 تا 400 هزار تومان به ازای هر متر مربع است. البته این قیمت‌ها به صورت تقریبی بوده و ممکن است در مناطق مختلف کشور متفاوت باشد.

نتیجه‌گیری

با توجه به مطالب گفته شده، قیمت سقف کناف در سال 1403 تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. بنابراین، برای اطلاع از قیمت دقیق کناف سقف، با شرکت کناف آوگون تماس بگیرید.

قیمت سقف کناف

ایده و اجرا سقف کاذب کناف

حتماً هنگام نوسازی فضای داخلی خانه خود به بازسازی دیوارها، درها، چراغ ها و کف خانه خود فکر کرده اید. یکی از نکات مهمی که ممکن است در هنگام اجرا سقف کناف از آن غافل شوید، می‌تواند اضافه کردن رنگ خاصی به سقف شما باشد.
سقف های کاذب کناف در ایجاد ظاهری دلپذیر به خانه شما نقش بسیار مهمی دارند سقف‌ها فضای داخلی ساده و زیبا را ایجاد می‌کنند.

سقف کاذب کناف

انتخاب طرح های سقف کناف در هنگام اجرا سقف کناف از مشتری پرسیده می شود و از طرح های مدرن منحنی گرفته تا طرح های سنتی پیچیده وجود دارد.
در هنگام اجرا سقف کناف باید به یک سری نکات توجه کنیم. در واقع طرح های سقف کاذب با توجه به فضا متفاوت است. سقف اتاق خواب پیچیده تر است. سقف اتاق نشیمن در هنگام اجرا سقف کناف نیاز به شکل و نور نوآورانه زیادی دارد و باید دلنشین و جذاب باشد.
سقف کاذب حمام بسیار ساده تر است و پر از نور خوب است. سقف آشپزخانه لازم نیست بیش از حد کاربردی باشد.
به طور کلی توجه به این نکته که کدام قسمت خانه نیاز به استفاده از سقف کناف دارد نیز یکی از مسائلی است افراد در هنگام اجرا کناف با آن مواجه می شوند. انتخاب طرح دلخواه سقف کناف، مصالح مورد نیاز و انتخاب یک شرکت مناسب و با تجربه برای اجرا سقف کاذب کناف به صورت حرفه ای از نکاتی است که در هنگام اجرا باید به ان توجه کنیم.
اجرا کناف نیاز به مهارت لازم و کافی می باشد و باید توسط یک متخصص ایجاد و اجرا شود.

سقف کاذب کناف

نمونه کار ها

خرید سقف کناف
شرکت کناف آوگون

مجموعه کناف آوگون مجری انواع پروژه های کناف در سرتاسر ایران. کناف آوگون با بیش از 15 سال سابقه در زمینه اجرای کناف به صورت حرفه ای، با در اختیار داشتن تیم های با تجربه و متخصص موفق به اجرای پروژه های بزرگی در تمام کشور شده است. شما میتوانید طرح دلخواه خود را از نمونه کار ها انتخاب کنید و یا طرح دلخواه خود را با مهندسین ما در میان بگذارید. جهت ارتباط با مجموعه کناف آوگون از طریق آدرس مجموعه و یا شماره تماس زیر میتوانید اقدام کنید.

سخن نهایی

با پیشرفت فناوری دنیای معماری نیز دستخوش تغییرات فراوانی شده است. یکی از همین تغییرات ورود عناصر جدید به دکوراسیون داخلی است. دکوراسیون کناف،سقف کاذب کناف و دیوار کناف از جمله موارد منحصر به فردی است که اگر به درستی اجرا شود می‌تواند بر زیبایی و مقاومت ساختمان‌تان بیفزاید و جلوه ویژه‌ای به آن ببخشد. در این مقاله به طور مختصر این موضوع را بررسی کردیم. برای مشاوره رایگان و اطلاع دقیق از هزینه ها با مشاورین ما تماس بگیرید.

جدیدترین مدل سقف کناف و نکات آن

یکی از بهترین ایده ها برای طراحی دکوراسیون سقف خانه ها، کناف سقف می باشد. یکی از مهمترین عناصر در طراحی دکوراسیون خانه، سقف است که باید به آن توجه زیادی شود، چرا که در معرض دید است. امروز از جدید ترین طرح های کناف سقف برای تزیین و طراحی سقف خانه یا محل کار و… استفاده می شود.

جدید ترین طرح های کناف سقف عبارت از سقف کناف پذیرایی ساده، سقف کناف پذیرایی کلاسیک، سقف کناف پذیرایی مستطیلی، سقف کناف آشپزخانه هستند. سقف های کناف به صورت بدون درز و یکپارچه می باشند. اگر به دنبال طراحی متنوع سقف خانه خود هستید پیشنهاد می شود از جدیدترین طرح های کناف سقف استفاده کنید، چرا که طرح های جدید کاملا بروز هستند و می توانند ظاهر خانه شما را مدرن و چشم نواز کنند‌.

جدیدترین طرح سقف کناف، مدل های کناف گرد بیشتر در اتاق خواب ها، آشپزخانه و پذیرایی استفاده می شوند. می توانید کناف های که به شکل دایره های تودرتو تولید شده اند را برای طراحی سقف آشپزخانه استفاده کنید.‌ سقف کناف مدل گرد طرح ها و رنگ های مختلفی هستند.

یک روش جدید در طراحی دکوراسیون ایرانی استفاده از سقف کناف می باشد. توجه کنید که در ایران از سقف کناف بیشتر از سایر نقاط جهان استفاده می شود، چرا که ایرانیان علاقه شدیدی به طراحی و تزیین سقف دارند و اگر به عمارات ها و خانه های که با معماری ایرانی طراحی شده اند هم نگاهی بی اندازید متوجه می شوید بیشترین قسمتی که تزیین شده است سقف و دیوار ها می باشند.‌ آشپزخانه ها از مهم ترین بخش خانه های ایرانی به شمار می رود که در طراحی دکوراسیون ایرانی به آن توجه بسیار زیادی می شود، چرا که این قسمت بیشتر از سایر بخش های خانه در نقطه دید و معرض دید مهمانان قرار دارد.

چگونه سقف کناف ساده را نصب کنیم؟

همانطور که گفتیم یکی از مزایای نصب سقف کناف ساده، نصب آسان و سریع آن ها می باشد. سقف های ساده و دیگر تجهیزات کناف به سرعت نصب می شوند و شما می توانید پس از نصب کردن این تجهیزات، به راحتی از محیط استفاده کنید. برای نصب کردن انواع مختلف تجهیزات کناف، پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان خودتان دست به کار نشوید‌. زیرا کوچک ترین خطا هنگام نصب این محصول منجرب به خراب شدن کل محصول می شود.
در صورت خراب شدن محصولات کناف، شما مجبور هستید تا آن ها را دوباره تهیه کنید و نصب کنید‌. که این امر باعث افزایش هزینه های مالی می شود‌. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای نصب کردن تجهیزات کناف حتما از نصابان حرفه ای کناف کمک بگیرید. برای پیدا کردن بهترین نصاب کناف می توانید به سایت کناف آوگون، یا نمایندگی های کناف آوگون در استان خود مراجعه کنید.
سایت کناف آوگون دارای بیست و پنج تیم اجرایی و کناف کاران حرفه ای در سراسر ایران می باشد. این افراد تجربه بسیار بالایی در نصب کردن تجهیزات کناف دارند، به همین علت می توانند محصولات کناف را در کوتاه ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت نصب کنند‌. جالب است بدانید که درون هر تیم اجرایی، یک مهندس معماری وجود دارد که بر فعالیت های تیم نظارت می کند. این عملکرد باعث می شود تا از بروز کوچک ترین خطا هنگام طراحی و اجرای محصولات کناف، جلوگیری شود.

بهترین سقف کناف ساده را از کجا تهیه کنیم؟

همانطور که گفتیم تجهیزات کناف و سقف های ساده کناف مزایا و کاربرد های فراوانی دارند. این محصولات توسط شرکت های مختلفی در سراسر جهان تولید می شوند و به دست مشتریان می رسد. شرکت کناف آوگون یک شرکت ایرانی است که در حوزه ی تولید، فروش و نصب محصولات کناف فعالیت می کند‌‌. این شرکت تنها به صورت تخصصی در زمینه کناف مشغول می باشد، به همین دلیل محصولات آن از بالاترین کیفیت برخوردار هستند.
برای خرید بهترین سقف کناف ساده در ایران و کشور های حاشیه ایران، پیشنهاد می کنیم به سایت کناف آوگون مراجعه کنید. پس از ورود به این سایت شما می توانید انواع تجهیزات کناف مانند سقف کاذب خود ایستا، عایق رطوبتی کناف، باکس کناف و…‌ را مشاهده کنید و سفارش دهید.

مدل های جدید سقف کناف اتاق کودک

یکی از عوامل تاثیر گذار در دکوراسیون اتاق کودک، تزئینات به کار رفته در دیوار و سقف اتاق کودک است. سقف کناف اتاق کودک یکی از تجهیزاتی است که با استفاده از آن می توانید دکوراسیون اتاق کودک را تغییر دهید. در ادامه این مقاله می خواهیم شما را با این تجهیزات و مزایای نصب کردن آن ها آشنا کنیم بنابراین همراه ما باشید.

همانطور که می دانید کودکان به بازی کردن علاقه بسیار زیادی دارند و اغلب زمان آن ها صرف بازی کردن در اتاق می شود. دکوراسیون اتاق کودک تاثیر بسیار زیادی در روحیه ی کودکان می گذارد. به همین دلیل باید به دکوراسیون اتاق کودک توجه کنید. سقف کناف اتاق کودک یکی از تجهیزاتی است که می توانید برای تزیین دکوراسیون اتاق کودک از آن ها استفاده کنید.
سقف های کناف اتاق کودک انواع مختلفی دارند و در طرح های مختلفی تولید می شوند. شما می توانید این تجهیزات را با توجه به سلیقه کودک تان سفارش دهید و نصب‌ کنید. از نمونه سقف کناف اجرا شده توسط تیم ما دیدن نمایید. جالب است بدانید که سقف های کناف اتاق کودک در طرح هایی مانند گل، ستاره، برگ، خورشید، ماه و….. طراحی می شوند. حتی شما می توانید طرح مورد علاقه کودک تان را سفارش دهید و بر روی این تجهیزات اجرا کنید.
هنگام سفارش سقف های کناف اتاق کودک توجه کنید‌ که رنگ و طرح آن با تخت و سایر تجهیزات اتاق کودک هماهنگی داشته باشد. هارمونی ایجاد شده در اتاق کودک بسیار در روحیه او تاثیر گذار خواهد بود. لذا پیشنهاد می کنیم که حتماً از رنگ های شاد و روشن، برای دکوراسیون اتاق کودک خود استفاده کنید‌. به طور مثال رنگ های پاستلی برای اتاق کودکان، بسیار مناسب هستند.
آشنایی با انواع طراحی سقف کناف

اگر از بین طرح های سقف های کناف موجود، نتوانستید انتخاب کنید و هیچ کدام از آن ها باب میلتان نبود، می توانید از طراحان کناف آوگون کمک بگیرید تا طراحی سقف کناف شما را انجام دهند. طراحان این کمپانی با توجه به سلیقه شما و دکوراسیون داخلی منزل یا محل کارتان، طراحی سقف کناف شما را انجام می دهند و سقف های کناف با طرح های مختلفی را برای شما طراحی می کنند. طراحی سقف در این روش شامل هزینه می باشد، که کاملاً مناسب می باشد.
بعضی از افراد دوست دارند تا طراحی سقف کناف منزلشان را خودشان انجام دهند، در این روش شما می توانید طرح، طراحی شده ‌توسط خودتان یا حتی عکس مورد نظرتان را سفارش دهید، تا طراحی سقف با توجه به آن صورت بگیرد. شما می توانید در این روش عکس مورد علاقه تان را نیز بر روی سقف های کاذب و دیوار کاذب کناف اجرا کنید.

آشنایی با سقف کناف سرویس بهداشتی
دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام امروزه بسیار حائز اهمیت است، و بسیاری از افراد به فکر تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی می باشند‌. خرید سقف های کناف و استفاده از آن در سرویس بهداشتی امروزه بسیار رایج می باشد، با نصب سقف های کناف سرویس بهداشتی می توانید دکوراسیون محیط را تغییر دهید. این تجهیزات زیبایی محیط را چندین برابر می کنند و یک دکوراسیون مدرن و لوکس را ایجاد می کنند.
مراحل و هزینه های ترمیم سقف کناف

اگر سقف های کناف منزل شما آسیب دیده اند یا ترک خورده اند‌، نباید آن را نادیده بگیرید و باید برای ترمیم آن ها اقدام کنید. سقف های کناف به شکل های مختلفی می توانند آسیب ببیند و به ترمیم کردن، احتیاج پیدا کنند. اکنون شما را با نحوه ترمیم کردن این تجهیزات در برابر آسیب های مختلف آشنا می کنیم، پس برای خرید انواع سقف کناف و سفارش نصب این تجهیزات همراه ما باشید.‌

انواع سقف کناف آشپزخانه

سقف های کناف آشپزخانه یکی از پر فروش ترین محصولات ساختمانی می باشند. در زمان های قدیم از گچ بری و نقاشی های بزرگ برای تزیین آشپزخانه استفاده می کردند. اما امروزه از سقفهای کناف آشپزخانه برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه استفاده می کنند، این تجهیزات انواع مختلفی دارند و طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند. بنابراین شما می توانید با توجه به سلیقه خودتان سقفهای آشپزخانه را نصب کنید‌. حتی شما می توانید طرح مورد علاقه خودتان را روی انواع سقف کناف آشپزخانه اجرا کنید و سفارش دهید. این سقف ها ظاهر بسیار جذاب و خاصی را به آشپزخانه می دهند و جذابیت آشپزخانه را چندین‌ برابر افزایش می دهند.

انواع طراحی سقف کناف مدرن
همانطور که گفتیم سقف های کاذب مدرن، یکی از تجهیزات کناف‌‌ هستند. این محصولات انواع مختلفی دارند و در طرح، و رنگ های متفاوتی تولید می‌ شوند و به بازار عرضه می گردند. این تجهیزات ظاهر بسیار شیکی به منزل می دهند و محیط را چندین برابر قبل، زیباتر می کنند. سقف های کاذب مدرن شامل طرح هایی با خطوط صاف و گوشه دار هستند. این سقف ها به طور عمده در شکل مستطیل یا مربع تولید می شوند و می توانید از چراغ های تو کار و ریسه های نور مخفی برای نورپردازی آن ها استفاده کنید.
جالب است بدانید که با نصب کردن سقف های کاذب می توانید، عیب و نقص های سقف اصلی را بپوشانید و همچنین ارتفاع آن را کاهش دهید. در ادامه قصد داریم شما را با قابلیت های سقف های کاذب آشنا کنیم. این تحهیزات انواع مختلفی دارند و آشنایی با آن ها می تواند شما را در انتخاب درست کمک کند. شما می توانید برای خرید انواع سقف کاذب با مشاورین ما تماس بگیرید تا بهترین تجهیزات را به شما معرفی کنند. 
فهرست