از سقف کاذب کشسان چه می‎ دانید؟

خرید سقف کاذب کشسان
به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی تجهیزات ساختمانی جدیدی به نام‌ سقف های کاذب تولید شدند. این تجهیزات انواع مختلفی دارند و در جنس های مختلفی تولید می شوند. این تنوع سبب می شود که نیازهای گسترده ای را بتوانند پوشش دهند. با توجه به کاربری سازه باید تجهیزات متناسب را خریداری کرد. یکی از آن ها سقف کاذب کشسان می باشد. در ادامه مطلب می خواهیم شما را با سقفهای کاذب کشسان و مزایای آن آشنا کنیم، بنابراین برایخرید انواع سقف کناف همراه ما باشید.

سقف کاذب کشسان چیست؟

همانطور که گفتیم این تجهیزات  یکی از انواع سقف های کاذب هستند. علت نامگذاری این محصول نیز به دلیل قابلیت کشسانی و انعطاف پذیری بالا می باشد. جنس سقف کاذب کشسان از پارچه پی وی سی است و باعث افزایش انعطاف پذیری آن می شود. جالب است بدانید که سقفهای کاذب کشسان در اثر حرارت و گرما کش می اید و برای نصب کردن این تجهیزات در مکان های مختلف، ابتدا به آن ها گرما می دهندو آن را منبسط می کنند.

پس از گرما دادن و کش آمدن سقفهای کاذب کشسان، آن ها را در پروفیل های مخصوصی قرار می دهند و نصب می کنند. گفتنی است که تنوع در دسته های هر یک از انواع سقف کاذب نیز وجود دارد. در ادامه شما را با تنوع دسته کشسان سقف کناف آشنا می کنیم. شما می توانید همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید و با توجه به نیازتان بهترین سقف کاذب و دیوار کناف را تهیه کنید. 

قیمت سقف کاذب کشسان

انواع سقف کاذب کشسان

سقفهای کاذب کشسان انواع مختلفی دارند و تنوع آن ها بسیار بالا می باشد. این تجهیزات در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. محبوب ترین نوع سقف های کاذب کشسان در بازار عبارت هستند از کشسان مات، لاکر، باریسول، فیبر نوری و…‌ . تفاوت انواع سقف های کاذب در کاربرد های آن ها است.
هر کدام از این تجهیزات ویژگی های خاصی دارند که منجر به تفاوت آن ها می شود. برای خرید و انتخاب بهترین سقف کاذب بهتر است ابتدا با ساختار آن ها آشنا شوید. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ساختار سقف کاذب کشسان

همانطور که گفتیم در ساختار این تجهیزات از پارچه ی پی وی سی استفاده شده است. جالب است بدانید که پارچه ی پی وی سی نود درصد ساختار سقفهای کاذب کشسان را تشکیل می دهد. از دیگر تجهیزات به کار رفته در ساختار این تجهیزات می توان به پلاستی سایزر، و افزودنی های مجاز اشاره کرد، که هر کدام از آن ها به تنهایی پنج درصد ساختار این محصول را تشکیل می دهند.
جالب است بدانید بیشتر قابلیت کشسانی این سقف ها، به‌ دلیل وجود پلاستی سایزر می باشد که تنها پنج درصد ساختار سقفهای کاذب کشسان را تشکیل می دهند. ضخامت پارچه های پی وی سی بسیار کم می باشد و نازک هستند، به همین علت وزن بسیار پایینی دارند. پارچه های پی وی سی ضد باکتری می باشند و می توانند قارچ ها و باکتری های موجود در محیط اطراف خود را از بین ببرند. بنابراین اگر به بهداشت سازه اهمیت می دهید از این تجهیزات استفاده کنید.

مزایای نصب کردن سقف های کشسان

سقفهای کاذب کشسان ویژگی و مزایای بسیار زیادی دارند که در ادامه مطلب، آنها را برایتان شرح خواهیم داد. یکی از مهمترین مزایای نصب کردن سقف های کاذب کشسان، قابلیت نورپردازی آن ها می باشد. شما می توانید با نصب سقف های کشسان نورپردازی بسیار زیبایی را در محیط اجرا کنید. برای نورپردازی این تجهیزات می تواند از محصولات مختلف روشنایی مانند ریسه های نور مخفی، لامپ های ال ای دی، ریسه های تزیینی و…. استفاده کنید.
جالب است بدانید کیفیت نورپردازی و میزان روشنایی محیط تاثیر بسیار زیادی در رفتار انسان ‌و روحیه ی آن می گذارد. به طور مثال محیط های کم نور و تاریک باعث افسردگی و کاهش امید در زندگی می شوند. اما محیط های روشن منجر افزایش امید و نشاط در زندگی خواهد شد.

انعطاف پذیری و تنوع سقف کشسان

همانطور که گفتیم سقف های کاذب کشسان بسیار منعطف هستند و انعطاف پذیری بالایی دارند. این تجهیزات به راحتی در مکان های مختلفی نصب می شوند و می توانید از آن ها استفاده کنید. علاوه بر این، بهتر است بدانید که سقف کاذب کشسان و دیگر تجهیزات کناف تنوع بسیار بالایی دارند که از مزایای این تجهیزات محسوب می شود‌. این تجهیزات در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند.
جالب است بدانید که شما می توانید طرح های پیشنهادی و دلخواه خود را بر روی این تجهیزات نصب کنید. اگر از دکوراسیون منزل خود خسته شده اید پیشنهاد می کنیم حتما، به خرید سقف های کاذب کشسان فکر کنید.

عایق صوتی سقف کشسان 

از دیگر مزایای سقف های کاذب کشسان، می توان به مقاومت آن در برابر صوت و آلودگی های صوتی اشاره کرد. این تجهیزات عایق صوتی می باشند و از ورود و خروج صوت از محیط جلوگیری می کنند. سقفهای کاذب کشسان کاربرد بسیار زیادی در مکان های شلوغ مانند هتل ها، رستوران ها، مجتمع های مسکونی، سالن های اجرای موسیقی و تئاتر و… دارد‌. با استفاده کردن از این تجهیزات می توانید آرامش بیشتری را هنگام استراحت کردن حس کنید.

عایق رطوبتی سقف های کشسان

سقف های کاذب کشسان مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و آب دارند، که از مزایای آن ها محسوب می شود‌‌. شما می توانید از این تجهیزات در محیط های مرطوب استفاده کنید، زیرا آب نمی تواند به درون این تجهیزات نفوذ کند و آن ها را تخریب کند.
قیمت سقف کاذب کشسان

راهنمای نصب سقف کاذب کشسان

سقف های کاذب کشسان بسیار سبک هستند به همین دلیل نصب کردن آن ها آسان می باشد‌. در عین حال لازم است بدانید که برای نصب کردن این تجهیزات باید تجربه داشته باشید، زیرا نصب کردن تجهیزات کناف به مهارت خاصی نیاز دارد و کوچکترین خطا در نصب کردن این تجهیزات منجر به خراب شدن کل محصول می شود.
برای نصب سقف کاذب کشسان پیشنهاد می کنیم از نصابان حرفه ای کناف آوگون کمک بگیرید. نصابان حرفه کناف آوگون تجربه ی بالایی در اجرای محصولات کناف دارند به همین علت می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین دقت تجهیزات کناف را نصب کنند‌.

سخن پایانی

همانطور که می دانید سقف های کاذب کشسان کاربرد بسیار زیادی دارند و نصب کردن آن ها بسیار مفید است. این تجهیزات توسط شرکت های مختلف و کمپانی های مختلفی تولید می شود و به بازار عرضه می گردد‌. شرکت کناف آوگون، یک کمپانی ایرانی است که تنها به صورت تخصصی در زمینه تولید و فروش محصولات کناف فعالیت می کند.
شرکت کناف آوگون بالای پانزده سال سابقه در حوزه تولید، نصب، فروش حضوری و غیر حضوری تجهیزات کناف را دارد. شما می توانید با مراجعه کردن به سایت کناف آوگون، بهترین تجهیزات کناف مانند باکس کناف، عایق رطوبتی کناف، سقف کاذب طرح دار و… را مشاهده کنید و سفارش دهید.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست