انتخاب سقف کاذب محیط های مرطوب

سقف کاذب استخر کناف آوگون
امروزه استفاده از سقف های کاذب بسیار رایج می باشد. زیرا این تجهیزات مزایا و کاربرد های بسیار زیادی دارند. سقف های کاذب تنوع بسیار بالایی دارند و شما می توانید آن ها را در مکان های مختلف نصب کنید. در ادامه مطلب قصد داریم شما را با سقف کاذب محیط مرطوب آشنا کنیم، بنابراین همراه ما باشید.

معرفی مناسب ترین سقف کاذب محیط مرطوب

سقف های کاذب محیط مرطوب، تجهیزاتی هستند که نسبت به دیگر سقف های کاذب، مقاومت بیشتری در برابر رطوبت دارند. این تجهیزات به گونه ای ساخته شدند که مقاومت خود را در برابری پوسیدگی ناشی از رطوبت حفظ کنند. شما می توانید این تجهیزات. را در سرویس های بهداشتی، حمام و استخر و….. نصب کنید. این تجهیزات در انواع مختلفی با توجه به نیاز شما نیز تولید می شوند. برای خرید انواع سقف کناف با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سه نوع از سقف کاذب محیط مرطوب

سقف کاذب محیط مرطوب انواع مختلفی دارند که در ادامه مطلب شما را با سه نوع از آن ها آشنا می کنیم. برای مشاوره و استعلام قیمت انواع تجهیزات کاذب کافی است با ما تماس بگیرید. از نمونه کارهای اجرا شده توسط تیم نصابان ما دیدن کنید.

سقف کاذب استخر
سقف کاذب طلقی

سقف های کاذب طلقی یکی از انواع سقف های کاذب می باشند که برای نصب کردن در محیط های مرطوب کاملا مناسب هستند. این تجهیزات قیمت بسیار پایینی دارند و ارزان هستند، به همین دلیل نصب کردن این تجهیزات از لحاظ اقتصادی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
سقف های کاذب طلقی تنوع بسیار بالایی در رنگ و طرح دارند، بنابراین شما می توانید طرح مورد علاقه خود انتخاب کنید و سفارش دهید. این تجهیزات در بین معماران و مهندسان بسیار محبوب می باشد و فروش بسیار بالایی دارند. جنس سقف های کاذب طلقی غالبا از جنس پلی کربنات می باشد، به همین دلیل این تجهیزات عایق رطوبتی می باشند.

سقف نواری دامپا

یکی از بهترین سقف های کاذب که برای نصب کردن در محیط های مرطوب مناسب می باشد، سقف نواری دامپا است. جالب است بدانید سقف های نواری دامپا کاملا ضد آب می باشد و مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و آب دارند. این تجهیزات بر خلاف گچ هنگام برخورد با آب آسیب نمی بینند و پوسیده نمی شوند.
ساختار سقف های کاذب نواری دامپا از جنس آلومینیوم می باشد. آلومینیوم به سبک ترین فلز مشهور است و از آن در صنعت هواپیما سازی نیز استفاده می شود. فلز آلومینیوم بر خلاف آهن، کاملا ضد زنگ می باشد. این فلز با اکسیژن محیط و آب واکنش نمی دهد، بنابراین اکسایش پیدا نمی کند و زنگ نمی زند.

سقف کاذب پی وی سی

جالب است بدانید که معروف ترین و محبوب ترین سقف کاذب محیط مرطوب، سقف کاذب پی وی سی می باشد. این تجهیزات تنوع بسیار بالایی دارند و برای نصب کردن در محیط های مرطوب مانند حمام و استخر و… مناسب می باشد. شما می توانید برای خرید انواع سقف کاذب محیط مرطوب به سایت کناف آوگون مراجعه کنید.
شرکت کناف آوگون تولید کننده و عرضه کننده انواع تجهیزات کناف می باشد، شما می توانید با ورود به این سایت انواع تجهیزات کناف مانند سقف کاذب خود ایستا، باکس کناف، سقف کاذب ضد آتش، سقف کاذب طرح دار، عایق رطوبتی کناف و…. را مشاهده کنید و از قیمت آن مطلع شوید.

مزایای استفاده از سقف کاذب محیط مرطوب

یکی از مزایای نصب کردن این تجهیزات مقاومت در برابر زلزله و زمین لرزه می باشد. سقف های کاذب محیط مرطوب و دیگر تجهیزات کناف بسیار سبک می باشند. با نصب کردن این تجهیزات وزن اصلی سازه و ساختمان تغییر نمی کند و ثابت می ماند، به همین دلیل سازه مقاومت خود را در برابر زلزله و زمین لرزه از دست نمی دهید.
با نصب کردن این تجهیزات می تواند مقاومت سازه را افزایش دهید و همچنین آوار های ناشی از زلزله را کاهش دهید. سقف های کاذب به سرعت نصب می شوند و شما می توانید به راحتی از محیط استفاده کنید. سبک بودن این تجهیزات باعث می‌شود تا جا به جایی و نصب آن در محیط آسان شود.
سقف کناف و رطوبت

نحوه ی نصب سقف کاذب محیط مرطوب 

کمی پیش گفتیم که یکی از مزیت های نصب کردن تجهیزات کناف، نصب آسان و سریع آن به دلیل سبک بودن می باشد. نصب کردن سقف کاذب محیط مرطوب در کنار آسان بودن، به مهارت و تجربه بالایی نیاز دارد. کوچک ترین اشتباه در نصب کردن این تجهیزات باعث می شوند تا کل محصول خراب شود و دیگر نتوانید از آن استفاده کنید.
به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای نصب کردن انواع تجهیزات کناف و سقف های کاذب هیچگاه خودتان دست به کار نشوید. بهترین راه برای نصب کردن این تجهیزات، کمک گرفتن از نصابان حرفه ای کناف می باشد. نصابان حرفه ای کناف تجربه بالایی در نصب کردن انواع تجهیزات کناف دارد. این افراد می توانند به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات کناف شما را نصب کنند. برای کمک گرفتن از نصابان حرفه ای می توانید به سایت کناف آوگون مراجعه کنید. سایت کناف آوگون دارای کناف کاران حرفه ای در نقاط مختلف تهران، کرج و…. می باشد.

سقف کاذب محیط مرطوب با کیفیتی بی نظیر

همانطور که پیش تر گفتیم سقف کاذب محیط مرطوب کاربرد و مزایای بسیار زیادی دارد. این تجهیزات توسط شرکت های مختلف با کیفیت و جنس های متفاوتی تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. جنس و کیفیت انواع سقف های کاذب در عملکرد آن ها، تاثیر زیادی می گذارد،
به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از بهترین سقف های کاذب در محیط مرطوب استفاده کنید. امروزه پیدا کردن و خرید بهترین تجهیزات کناف و سقف های کاذب بسیار دشوار می باشد، زیرا تعدادی از افراد کلاه بردار محصولات بی کیفیت و تقلبی را به نام محصول اورجینال به مشتریان می فروشند. این افراد سودجو محصولات بی کیفیت را چندین برابر قیمت اصلی خود می فروشند و از فروش آن سود هنگفتی دریافت می کنند.

جمع بندی

شرکت کناف آوگون تولید کننده و عرضه کننده انواع تجهیزات کناف می باشد. این شرکت بالای پانزده سال سابقه در زمینه تولید، فروش، نصب تجهیزات کناف دارد. شرکت کناف آوگون تنها به صورت تخصصی در زمینه محصولات کناف و سقف های کاذب فعالیت می کند، به همین دلیل محصولات این سایت از بالاترین کیفیت برخوردار هستند.
شما می توانید به راحتی و تنها با استفاده کردن از گوشی هوشمند یا لپ تاب، وارد سایت کناف آوگون شوید و محصول کناف مورد نیاز خود را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. برای خرید و اطلاع از قیمت تجهیزات کناف و سقف های کاذب وارد سایت کناف آوگون شوید.‌

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست