هر آنچه درباره سقف کاذب لوور آلومینیومی باید بدانید

خرید سقف کاذب لوور آلومینیومی
سقف کاذب لوور آلومینیومی، یکی از انواع سقف های کاذب می باشد. این سقف ها در دسته سقف های کاذب نواری قرار می گیرند و به شکل باز اجرا می شوند. جالب است بدانید که این سقف ها انواع مختلفی دارند و هنگام نصب کردن آن ها از تیغه‌ های آلومینیومی، کامپوزیت، چوبی و… استفاده می شود. در ادامه با این دسته بیشتر آشنا خواهید شد.

آشنایی با سقف کاذب لوور 

نام دیگر سقف های لوور، سقف تیغه ای است و کاربرد های فراوانی دارند. شما می توانید این تجهیزات را در مکان های مختلف نصب کنید، اما بیشترین کاربرد این سقف ها در مکان های عمومی، مکان های تجاری مانند شرکت ها می باشد.
این سقف ها انعطاف پذیری بالایی دارند و در طرح های مختلف تولید می شوند. به همین دلیل شما می توانید آن ها را به شکل قوسی، متحرک، ترکیبی و… نصب کنید. سقف های کاذب لوور قابلیت نورپردازی دارند و سقف کاذب لوور آلومینیومی یکی از انواع آن می باشد که می توانند روشنایی محیط را چندین برابر کنند. از نمونه کارهای اجرا شده توسط تیم حرفه ای کناف آوگون دیدن نمایید.
قیمت سقف کاذب لوور آلومینیومی

آشنایی با انوع سقف کاذب لوور

سقف کاذب لوور در دو نوع چوبی و آلومینیومی تولید می شود و به بازار عرضه می گردد. در ادامه مطلب قصد داریم شما را با انواع این تجهیزات آشنا کنیم، در ادامه مطلب همراه ما باشید. اگر تصمیم به خرید سقف کناف دارید همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید تا به صورت کاملا رایگان از تخصص آن ها بهره مند شوید.

سقف کاذب لوور آلومینیومی

یکی از انواع سقف های لوور، سقف های آلومینیومی لوور می باشند. برای نصب کردن این تجهیزات اکثرا از تیغه های آلومینیومی استفاده می کنند. ضخامت تیغه های این سقف ها بسیار کم می باشد و در حدود یک و نیم میلی متر تا دو میلی متر است. این تجهیزات قابلیت شست و شو دارند، شما می توانید با نصب سقف های لوور آلومینیومی به راحتی آن ها را تمیز کنید‌.
فلز به کار رفته در این تجهیزات، فلز آلومینیوم می باشد. فلز آلومینیوم به فلز سبک مشهور می باشد و از آن در ساخت هواپیما استفاده می شود. جالب است بدانید که فلز آلومینیوم نسبت به سایر فلز ها مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی دارد. فلز آلومینیوم بر خلاف آهن، اکسایش پیدا نمی کند و زنگ نمی زند؛ به همین دلیل می توانید در نقاط مختلف کشور این تجهیزات را نصب کنید. پرکاربردترین سقف کاذب لوور، سقف لوور آلومینیومی است و این محصول فروش بسیار بالایی دارد. 

سقف کاذب لوور چوبی

جالب است بدانید که سقف های لوور چوبی، پس از سقف های لوور آلومینیومی پر کاربردترین نوع سقف کاذب لوور می باشند. شما می توانید این تجهیزات را در مکان های مختلف مانند منزل، سالن پذیرای، ادارات، مغازه ها، اتاق خواب، کافه ها، رستوران ها و..‌ نصب کنید. استفاده کردن از سقف های لوور چوبی، باعث زیبایی چند برابر منزل شما می شود.
اگر از دکوراسیون منزل و…. خود خسته شده است، پیشنهاد می کنیم به نصب کردن این تجهیزات فکر کنید‌. تیغه های این سقف ها چوبی هستند و ظاهر گرم و دلنشینی در محیط ایجاد می کنند. شما می توانید رنگ این چوب ها را با سلیقه خود انتخاب کنید. همانطور که گفتیم فلز آلومینیوم بسیار سبک است بنابراین سقف های لوور آلومینیومی از سقف های لوور چوبی بسیار سبک تر هستند.
وزن سقف های چوبی از سقف های لوور آلومینیومی بیشتر است، اما نسبت به سایر سقف های کاذب این تجهیزات بسیار سبک می باشند، زیرا چگالی آن ها پایین است. دقت کنید که سقف های کاذب لوور در دو نوع مختلف تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند.

نوع اول این تجهیزات از جنس ترموود است، این تجهیزات بعد از نصب شدن رنگ‌ می شوند. نوع دوم سقف های لوور چوبی، از جنس چوب پلاست می باشند، این نوع بر خلاف نوع اول نیازی به رنگ آمیزی پس از نصب ندارد. سقف های لوور چوبی پلاست بسیار سبک می باشند، و پس از سقف کاذب لوور آلومینیومی سبک ترین سقف کاذب است.

نکات مهم در نصب سقف های لوور آلومینیومی

نصب کردن سقف های کاذب مانند سقف لوور آسان می باشد. این سقف ها به سرعت نصب می شوند و شما می توانید از محیط استفاده کنید. هنگام نصب کردن این تجهیزات دقت کنید که هیچگاه خودتان دست به کار نشوید، زیرا نصب کردن سقف های لوور آلومینیومی به مهارت نیاز دارد. برای نصب کردن این تجهیزات پیشنهاد می کنیم از نصابان حرفه ای کمک بگیرد.
نصابان حرفه ای مهارات و تجربه بسیار زیادی در نصب کردن این تجهیزات دارند. این افراد می توانند به سرعت و در کوتاه ترین زمان ممکن سقف های لوور آلومینیومی را نصب کنند. برای پیدا کردن نصاب حرفه ای می توانید به سایت کناف آوگون مراجعه کنید. این سایت دارای کناف کاران حرفه ای می باشد، که شما می توانید برای نصب کردن انواع تجهیزات کناف، از آن ها کمک بگیرید.

خرید سقف کاذب لوور آلومینیومی

خرید بهترین سقف کاذب لوورآلومینیومی

همانطور که می دانید سقف کاذب لوور آلومینیومی یکی از بهترین تجهیزات کناف می باشد و نصب کردن آن ها مزایای بسیار زیادی دارد. این تجهیزات در طرح های مختلف با جنس های متفاوت تولید می شود، جنس این محصولات در عملکرد آنها تاثیر بسیار زیادی دارد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای نصب کردن سقفهای کاذب لوور از بهترین جنس استفاده کنید.
امروزه پیدا کردن بهترین سقف لوور آلومینیومی بسیار دشوار می باشد، زیرا تعدادی از افراد سودجو محصول تقلبی و بی کیفیت را با نام محصول اصلی می فروشند. این افراد محصولات بی کیفیت را چندین برابر قیمت اصلی خود می فروشند و از فروش آن سود بسیار زیادی دریافت می کنند. با توجه به کمبود وقت و افزایش مشغله های زندگی، زمان برای خرید کردن بسیار محدود است.

جمع بندی سقف کاذب لوور آلومینیومی

شما می توانید به راحتی در خانه با استفاده از یک گوشی هوشمند یا لپ تاب وارد سایت کناف آوگون شوید و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید. سایت کناف آوگون عرضه کننده و فروشنده انواع تجهیزات کناف می باشند، این سایت سال هاست به صورت تخصصی در حوزه فروش محصولات کناف فعالیت می کند.
محصولات سایت کناف آوگون از کیفیت بالایی برخوردار هستند، به همین دلیل شما می توانید بهترین سقف کاذب لوور آلومینیومی را از این سایت سفارش دهید و و با بهترین کیفیت تحویل بگیرید. با مراجعه کردن به سایت کناف آوگون شما می توانید انواع تجهیزات کناف مانند سقف کاذب مغازه، سقف کاذب خود ایستا، عایق رطوبتی کناف، باکس کناف آوگون و.. را مشاهده کنید و از قیمت آن مطلع شوید.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست