استفاده از سقف کاذب داروخانه

انواع سقف کاذب داروخانه
امروزه استفاده کردن از تجهیزات کناف بسیار رایج می باشد. تجهیزات کناف کاربرد و مزایای مختلفی دارند و از آن در نقاط مختلف استفاده می کنند. محصولات کناف تنوع بسیار بالایی دارند و یکی از انواع آن ها سقف کاذب داروخانه می باشد، برای آشنایی با این محصول و انواع ما ادامه مطلب را دنبال کنید.

انواع سقف کاذب داروخانه

سقف کاذب داروخانه انواع مختلفی دارند، و شما می توانید آن ها را در داروخانه خود نصب کنید. جالب است بدانید که سقف کاذب داروخانه به صورت کلی و جامع به دو نوع مختلف تقسیم می شوند. این تجهیزات دارای نوع ثابت و متحرک می باشد، که هر کدام از آن ها ویژگی های و کاربرد های مخصوصی دارد. در ادامه مطلب می خواهیم شما را با سقف کاذب داروخانه متحرک و ثابت به طور کامل آشنا کنیم‌ پس همراه ما باشید. برای خرید و استعلام قیمت سقف کناف با ما همراه باشید.

انواع سقف کاذب داروخانه

آشنایی با سقف کاذب داروخانه ثابت و متحرک

سقف کاذب داروخانه ثابت در دو نوع ساده و طرح دار تولید می شود و در داروخانه ها نصب می شوند. انتخاب سقف کاذب داروخانه ساده یا طرح دار کاملا سلیقه ای می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه خودتان آن ها را انتخاب کنید‌. جالب است بدانید که سقف کاذب داروخانه طرح دار فروش بیشتری نسبت به سقف ساده دارد، این تجهیزات با داشتن طرح های زیبا محیطی زیبا و متفاوت را در داروخانه ایجاد می کنند.
جنس سقف های کاذب ثابت از گچ و سیمان می باشد،‌ اما هنگام ساخت سقف های متحرک از صفحات پروفیل و گچ استفاده می کنند. همچنین شما می توانید سقف های متحرک را در پارکینگ و مجتمع های تجاری استفاده کنید. از نمونه کارهای اجرا شده توسط کناف کاران ما دیدن کنید.

مزایای نصب سقف کاذب در داروخانه

نورپردازی داروخانه یکی از مزیت های نصب سقف کناف در این مکان است که می تواند تاثیر بسزایی در جذب مشتری داشته باشد. نحوه‌ی نورپردازی و روشنایی تاثیر زیادی در محیط داروخانه و دکوراسیون آن دارد. اگر از دکوراسیون داروخانه خود خسته شده اید، پیشنهاد می کنیم حتما از سقف های کاذب داروخانه طرح دار یا ساده، برای تغییر دکوراسیون استفاده کنید.
محصولات کناف قابلیت نورپردازی دارند و شما می توانید برای نورپردازی آن ها از لامپ های مختلف یا ریسه های نور مخفی استفاده کنید. با نصب کردن این تجهیزات زیبایی داروخانه چندین برابر می شود و محصولات داروخانه به خوبی نمایش داده می شوند. علاوه بر این استفاده از نور آبی می تواند آرامش را به مشتریان شما که اغلب افرادی بیمار هستند و حال روحی و شرایط مساعدی ندارند، هدیه کند.

ضد حریق؛ مقاوم در برابر آتش

یکی دیگر از کاربرد های سقف های کاذب داروخانه، ضد حریق کردن محیط می باشد. همانطور که می دانید هنگام ساخت انواع دارو ها از مواد شیمیایی مختلف استفاده می شود. این مواد می توانند هنگام آتش سوزی و برخورد آن ها با آتش، باعث افزایش آتش شوند و در این صورت مهار کردن آن بسیار دشوار می باشد.
سقف های کاذب کناف داروخانه صد حریق می باشند، این تجهیزات می توانند مدت زمان آتش سوزی را کاهش دهند و به سرعت آتش را مهار کنند. سقف های داروخانه از انتشار آتش جلوگیری می کنند به همین دلیل با اجرای این تجهیزات، آوار های ناشی از آتش سوزی و صدمه های آن کاهش پیدا می کنند. شما می توانید علاوه بر بیمه کردن ساختمان خود، ابتدا با فکر پیشگیری به خرید سقف کاذب فکر کنید. 

افزایش مقاومت سقف کاذب داروخانه در برابر زلزله 

جالب است بدانید سقف های کاذب داروخانه و دیگر تجهیزات کناف، بسیار سبک می باشند و وزن پایینی دارند. با نصب کردن این محصول در داروخانه وزن اصلی سازه تغییری پیدا نمی کند و ثابت می ماند. ثابت ماندن وزن سازه باعث می شود تا مقاومت سازه و داروخانه در برابر زلزله و زمین لرزه کاهش پیدا نکند.

همچنین این تجهیزات باعث می شوند تا مقاومت سازه افزایش پیدا کنند بنابراین آوارهای ناشی از زلزله کاهش و ایمنی ساختمان افزایش پیدا می کند. برای افزایش مقاومت سازه در برابر زلزله، پیشنهاد می کنیم حتما از محصولات کناف استفاده کنید. 

نحوه نصب کناف سقف در داروخانه

جالب است بدانید یکی از مزایای سقف های کاذب کناف نصب آسان و سریع آن می باشد. پس از نصب این محصول می توانید به راحتی از محیط استفاده کنید. برای نصب کردن سقف های کاذب داروخانه به هیچ عنوان خودتان به دست به کار نشوید. زیرا کوچکترین اشتباه در نصب کردن این تجهیزات باعث خراب شدن کل محصول می شود و شما مجبور هستید آن ها را دوباره تهیه کنید. 
پیشنهاد می کنیم برای نصب کردن سقف های کاذب داروخانه از کناف کاران حرفه ای کمک بگیرید. کناف کاران حرفه ای تجربه بسیار بالایی در اجرای انواع تجهیزات کناف دارند و می توانند آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت نصب کنند. سایت کناف آوگون دارای کناف کاران حرفه ای می باشد و با مراجعه کردن به این سایت می توانید از آن ها کمک بگیرید‌. علاوه بر این تیم کناف آوگون از تمام نصابان با تجربه دعوت به همکاری می کند تا در کنار ما در شهر خودتان، فعالیت خود را ادامه دهید.
انواع سقف کاذب داروخانه

راهنمای خرید بهترین سقف کاذب برای داروخانه

همانطور که می دانید سقف کاذب داروخانه و دیگر تجهیزات کناف کاربرد و مزایای مختلفی دارند. این تجهیزات توسط کمپانی های مختلف در کشور های مختلف تولید می شوند و با کیفیت و جنس های متفاوتی به بازار عرضه می گردند. شرکت کناف آوگون یک شرکت ایرانی است که انواع مختلف محصولات کناف را تولید می کند.
محصولات این شرکت دارای تمامی استانداری های جهانی می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. جنس تجهیزات کناف در عملکرد آن ها تاثیر بسیار زیادی می گذارد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای نصب کردن، تجهیزات کناف از بهترین جنس آن استفاده کنید. شرکت کناف آوگون بیش از پانزده سال است که تنها به صورت تخصصی در زمینه تولید و فروش تجهیزات کناف فعالیت می کند، به همین دلیل شما می توانید برای خرید بهترین سقف کاذب و تجهیزات کناف به سایت کناف آوگون مراجعه کنید.
امروزه به دلیل افزایش مشغله های کاری و زندگی زمان برای خرید محصولات مختلف بسیار محدود می باشد. شما می توانید برای خرید محصولات کناف به راحتی در منزل یا محل کار خود با استفاده از یک لپ تاب یا گوشی وارد سایت کناف آوگون شوید و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید. پس از سفارش محصول می توانید آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. محصولات سایت کناف آوگون تنوع بسیار بالایی دارند و با مراجعه کردن به این سایت می توانید انواع محصولات کناف مانند: باکس کناف، سقف کاذب خود ایستا، سقف کاذب مغازه، عایق رطوبتی کناف و… را مشاهده کنید و از قیمت آن ها مطلع شوید.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست