آشنایی با سقف کاذب آسمان مجازی

خرید سقف کاذب آسمان مجازی
یکی از تجهیزات پر کاربرد پرفروش محصولات کناف، سقف کاذب آسمان مجازی می باشد. این تجهیزات تنوع بسیار بالایی دارند و امروزه نصب آن ها بسیار رایج می باشد، در ادامه مطلب قصد داریم شما را با این تجهیزات و مزایای این دسته از محصولات کناف آشنا کنیم پس همراه ما باشید.

سقف کاذب آسمان مجازی چیست؟

سقف های کاذب آسمان مجازی از پرطرفدارترین سقف های کناف می باشند. این تجهیزات تنوع بسیار بالایی دارند و طرح های بسیار زیبایی مانند گل، کهکشان، آسمان، آکواریوم، اسلیمی و… دارند. همچنین شما می توانید عکس و طرح ساخته شده یا انتخاب شده توسط خودتان را سفارش دهید.
سقف کاذب آسمان مجازی کاربرد های بسیار زیادی دارد. غالبا در تمامی استخر ها‌ از این محصولات استفاده می کنند، زیرا دکوراسیون زیبایی را در استخر ایجاد می کنند. سقف های کاذب آسمان مجازی بسیار منعطف هستند و شما می توانید آن ها را در اندازه های مختلف سفارش دهید. برای سفارش و خرید سقف کاذب با بهترین کیفیت با ما همراه باشید.

قیمت سقف کاذب آسمان مجازی

مزایای نصب کردن سقف کاذب آسمان مجازی

حمل و نقل آسان یکی از مهمترین دلایل محبوبیت و فروش بالای تجهیزات کناف هستند. سقف های کاذب آسمان مجازی و دیگر سقف های کاذب، وزن بسیار پایینی دارند. از این رو حمل و نقل آن ها بسیار آسان می باشد. شما می توانید برای حمل کردن این محصول از وسیله های حمل و نقل کوچک استفاده کنید و هزینه های ناشی از حمل و نقل را کاهش دهید. مشاورین ما برای ارائه هر گونه نظر تخصصی به صورت رایگان منتظر تماس شما هستند. از نمونه کار اجرا شده توسط تیم آوگون دیدن کنید.

نصب آسان و سریع سقف کاذب آسمان مجازی 

همانطور که گفتیم تجهیزات کناف بسیار سبک می باشند به همین علت شما می توانید هنگام نصب این تجهیزات به راحتی آن ها را جا به جا کنید و در مکان مناسب خود قرار دهید. سقف های کاذب به سرعت نصب می شوند و پس از آن می توانید از محیط استفاده کنید. اگر زمان کافی برای تغییر دکوراسیون ندارید، این تجهیزات بهترین پیشنهاد برای شما هستند.
عایق رطوبتی
سقف کاذب آسمان مجازی عایق رطوبتی می باشد. این تجهیزات با نفوذ آب و رطوبت به داخل آن ها آسیب نمی بینند و خراب نمی شوند. مقاومت بالای سقف های کاذب ‌آسمان مجازی در برابر رطوبت باعث می شوند تا بتوانید آن ها را در محیط های مرطوب مانند: استخر، سرویس بهداشتی، حمام، مطب، اتاق های عمل و… نصب کنید.
جالب است بدانید بسیاری از دندانپزشکان و مغازه داران برای مطب و مغازه ی خود از سقف آسمان مجازی استفاده می کنند، زیرا این تجهیزات زیبایی محیط را چندین برابر می کنند.

مقاومت در برابر زلزله

سقف های کاذب آسمان مجازی به دلیل سبک بودن تغییری در وزن اصلی سازه و ساختمان ایجاد نمی کنند. بنابراین وزن اصلی سازه پس از نصب کردن این تجهیزات ثابت می ماند. ثابت ماندن وزن اصلی سازه منجر به افزایش مقاومت سازه در مقابل زلزله و زمین لرزه می شود. این تجهیزات، ایمنی سازه را افزایش می دهند و نصب کردن آن ها بسیار مفید می باشد. با نصب سقف های کاذب آسمان مجازی می توانید آوار های ناشی از زلزله را کاهش دهید.‌

نورپردازی

از دیگر مزایای نصب کردن سقف های کاذب آسمان مجازی می توان به قابلیت نورپردازی آن ها اشاره کرد. این تجهیزات قابلیت نورپردازی دارند و تاثیر بسیار زیادی در روشنایی محیط می گذارند. جالب است بدانید که روشنایی و کیفیت نورپردازی تاثیر بسیار زیادی در اخلاق و رفتار انسان می گذارد.
محیط های روشن باعث افزایش انرژی، امید به زندگی و فعالیت روزانه می شوند.

اما محیط های تیره و تاریک بر خلاف محیط های روشن، باعث کاهش انرژی می شوند. قرار گرفتن در محیط های تیره در طولانی مدت منجر به افسردگی و بی حوصلگی می شوند. علاوه بر این تاثیر نورپردازی در دکوراسیون به حدی است که می تواند سبب ایجاد خطای دید در ابعاد ساختمان شود. از این رو قابلیت نورپردازی سقف کناف بسیار مهم است.

شیوه نصب کردن سقف کاذب آسمان مجازی

سقف های کاذب آسمان مجازی به سرعت و در کوتاه ترین زمان ممکن نصب می شوند و شما می توانید از فضا استفاده کنید. نصب کردن این تجهیزات بسیار آسان می باشد. اما به مهارت و تجربه خاصی نیاز دارد. کوچک ترین خطا در نصب این تجهیزات منجر به خراب شدن کل محصول می شود و شما مجبور هستید تا دوباره آن ها را تهیه کنید.

از این رو پیشنهاد می کنیم هیچ گاه برای نصب سقف کاذب آسمان مجازی خودتان دست به کار نشوید. برای نصب کردن سقف های کاذب آسمان مجازی پیشنهاد می کنیم از کناف کاران حرفه ای کمک بگیرید. کناف کاران حرفه ای یا همان نصابان حرفه ای تجربه بسیار بالایی در نصب کردن، سقف های کاذب دارند. این افراد می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن و بهترین شکل تجهیزات کناف شما را نصب کنند. سایت کناف آوگون دارای نصابان حرفه ای در نقاط ایران می باشد، شما می توانید برای کمک گرفتن از نصابان حرفه کناف به این سایت مراجعه کنید. همچنبن شما می توانید از سراسر کشور به ما بپیوندید و جزو تیم ما باشید.

نصب سقف کاذب آسمان مجازی

بهترین سقف کاذب آسمان مجازی را از کجا تهیه کنیم؟

همانطور که گفتیم سقف کاذب آسمان مجازی بسیار پر فروش می باشد و نصب کردن آن مزایای بسیار زیادی دارد‌. جالب است بدانید که این محصولات توسط شرکت های مختلفی در ایران و خارج از ایران تولید می شوند، و جنس و کیفیت آنها متفاوت می باشد. جنس و کیفیت این تجهیزات در عملکرد آنها نقش بسیار مهمی دارد از این رو پیشنهاد می کنیم، حتما هنگام نصب این تجهیزات بهترین جنس آن را تهیه کنید.
امروزه به دلیل افزایش فروشندگان سودجو و کلاهبردار پیدا کردن بهترین سقف کاذب آسمان مجازی بسیار دشوار می باشد. افراد کلاهبردار محصولات بی کیفیت را به‌ جای محصول با کیفیت و اورجینال، و چندین برابر قیمت اصلی خود کالا می فروشند و از فروش آن سود هنگفتی دریافت می کنند.
شرکت کناف آوگون تولید کننده انواع تجهیزات کناف با بهترین جنس و کیفیت می باشد. این شرکت بالای پانزده سال سابقه در زمینه تولید و فروش تجهیزات کناف دارد و تجهیزات این شرکت دارای تمام استاندارد های جهان می باشد. به همین علت شما می توانید بهترین تجهیزات کناف را در سایت کناف آوگون تهیه کنید.

کلام آخر

سایت کناف آوگون دارای انواع محصولات کناف می باشد. برای خرید انواع تجهیزات کناف مانند عایق رطوبتی کناف، سقف کاذب خود ایستا، سقف کاذب ضد آتش، سقف کاذب آسمان مجازی، باکس کناف، سقف کاذب طرح دار و…. و اطلاع از قیمت به این سایت مراجعه کنید‌. برای خرید تجهیزات کناف کافیست از یک تلفن هوشمند یا لپ تاب استفاده کنید و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید، پس از ثبت سفارش محصول شما در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد و می توانید آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست