استفاده از سقف کاذب پاسیو

خرید سقف کاذب پاسیو
امروزه یکی از پرطرفدارترین سقف های کاذب؛ سقف کاذب پاسیو می باشد. اگر علاقه مند به آشنایی با این محصول هستید با ما همراه باشید. سقف های کاذب پاسیو؛ تجهیزاتی شفاف می باشند که نور می تواند به راحتی از آن ها عبور کند. این تجهیزات باعث روشنایی محیط می شوند و نورپردازی زیبایی را ایجاد می کنند. با استفاده کردن از این تجهیزات می توانید در مصرف برق صرفه جویی کنید و هزینه های استفاده از تجهیزات الکترونیکی را کاهش دهید. سقف کاذب پاسیو کاربرد های فراوانی دارد و شما می توانید آنها را در مکان های مختلف مانند: منزل، ادارات، مجتمع های مسکونی، مجتمع های تجاری و تفریحی و… نصب کنید.

مزایای نصب سقف کاذب پاسیو

کاهش آلودگی و محافظت از محیط زیست کلیدی ترین مزایای سقف های پاسیو، حفاظت از محیط زیست و کاهش آلودگی می باشد. این تجهیزات نورگیر هستند و با عبور نور در محیط باعث روشنایی می شوند. بنابراین با استفاده کردن از این تجهیزات هنگام صبح و ظهر نیازی به روشن کردن چراغ ندارید. همانطور که می دانید تجهیزات الکترونیک برای روشنایی از انرژی برق استفاده می کنند؛ برای تولید برق از منابع مختلفی در محیط زیست استفاده می شود. برای خرید انواع سقف کناف با متخصصین ما در کناف آوگون تماس حاصل نمایید. 
لذا با نصب کردن این تجهیزات می توانید از هدر رفتن این منابع جلوگیری کنید. همچنین با استفاده کردن از این محصولات می تواند از هدر رفتن انرژی خورشیدی جلوگیری کنید و استفاده از آن را به حداکثر برسانید. همچنین لوازم الکترونیکی با عملکرد خود گازی های کربن دی اکسید و.. تولید می کنند که شامل گاز های گلخانه ای می باشند. افزایش گازهای گلخانه ای باعث افزایش گرمای زمین می شود که خطراتی مانند آب شدن یخ های قطبی را به همراه دارد.

قیمت سقف کاذب پاسیو
بهداشت محیط و عایق رطوبتی

جالب است بدانید سقف کاذب پاسیو از ورود انواع حشرات، پرندگان، خزندگان و جانور های دیگر جلوگیری می کند و با این عمل باعث افزایش بهداشت محیط و امنیت می شود. سقف کاذب پاسیو و انواع مختلف آن عایق رطوبتی می باشند. این تجهیزات از نفوذ باران، برف، تگرگ و… جلوگیری می کنند. سقف پاسیو در مقابل رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد و رطوبت هرگز نمی تواند به داخل آنها نفوذ و به این تجهیزات آسیب وارد کند.
از دیگر ویژگی این تجهیزات جنبه ی دکوراسیون و تزیینی ان است که در زیبایی منزل شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود. اگر از دکوراسیون منزل خود خسته شده اید می توانید از این تجهیزات برای تغییر دکوراسیون استفاده کنید. با نصب سقف کاذب پاسیو می توانید ظاهری زیبا و مدرن را ایجاد کنید. این تجهیزات کاربرد زیادی در گلخانه، حیاط، بالکن و… دارند.
 همانطور که گفتیم سقف پاسیو تنوع بسیار بالایی دارد، در ادامه مطلب قصد داریم شما را با یک نوع از سقف کاذب پاسیو آشنا کنیم. برای اطلاع از انواع سقف پاسیو همراه ما باشید.

معرفی سقف کاذب پاسیو پلی کربنات

یکی از انواع سقف پاسیو، سقف کاذب پلی کربنات می باشد. در ساخت این تجهیزات از پلی کربنات استفاده شده است به همین دلیل می توان این محصول را نوعی سقف کاذب طلقی در نظر بگیرید. جالب است بدانید تجهیزات پلی کربنات به سه دسته تقسیم می شوند که این دسته ها شامل پلی کربنات موج دار، پلی کربنات مشبک و پلی کربنات تخت توپر می باشد.
تمام پلی کربنات ها به صورت یک لایه یا چند لایه؛ تولید می‌ شوند و به بازار عرضه می گردند. پلی کربنات های معمولی، روکش محافظ در برابر پرتو های فرا بنفش (Uv) ندارند، و هنگام تابش نور خورشید به آن ها تغییر رنگ می دهند. طلق های پلی کربنات بدون روکش، نسبت به سایر تجهیزات پلی کربنات کدر هستند و شفافیت کمتری دارند؛ اما این محصولات انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند. سقف کاذب پاسیو پلی کربنات ویژگی آنتی استاتیک دارند. ویژگی آنتی استاتیک باعث می شود تا گرد و غبار های موجود در هوا، به روی آن ها ننشیند و جذب آن ها نشود. تجهیزات پلی کربنات در مدل های شفاف به بازار عرضه می شوند و تنوع رنگی بسیار بالای دارند. سقف های کاذب پلی کربنات به صورت یکپارچه به روی نورگیر ها نصب می شوند.

خرید سقف کاذب پاسیو
مزایای سقف کاذب پلی کربنات

این تجهیزات مزایای بسیار زیادی دارند. به طور مثال تجهیزات پلی کربنات وزن بسیار کمی دارند و سبک هستند به همین دلیل نصب آن ها راحت می باشد. جالب است بدانید بر خلاف سبک بودن؛ این تجهیزات مقاومت بسیار بالایی در مقابل در برابر سرما و گرما دارند و باعث می شوند تا دمای محیط درون ثابت بماند. از دیگر مزایای این محصولات می توان به‌ تنوع و رنگ‌بندی گسترده آن ها اشاره کرد. با خرید و نصب سقف و دیوار کناف در کمترین زمان ممکن بیشترین تغییر را در ساختمان خود ایجاد نمایید. برای دیدن انواع نمونه کار اجرا شده توسط نصابان ماهر و با تجربه ی کناف آوگون با ما همراه باشید.
این سقف های کاذب باعث افزایش روشنایی محیط می شوند که از مهمترین ویژگی آن ها محسوب می شود. پرتو های نور می تواند به راحتی از محصولات پلی کربنات عبور کند و محیط را روشن کند. از دیگر مزایای این محصول می توان به مقاومت شیمیایی بالای آن ها در مقابل مواد شوینده و شیمیایی اشاره کرد. همچنین این تجهیزات در مقابل خش و ضربه بسیار مقاوم می باشند و طول عمر بالایی دارند.

بهترین سقف کاذب پاسیو را از کجا تهیه کنیم؟

همانطور که می دانید سقف پاسیو یکی از پرفروش‌ ترین محصولات سقف کاذب می باشد. این تجهیزات تنوع بسیار بالایی دارند و کاربرد های مختلفی دارند. سقف پاسیو با کیفیت های مختلفی تولید می شود و به بازار عرضه می گردد. کیفیت و جنس این تجهیزات در عملکرد آن ها تاثیر زیادی می گذارد. به همین دلیل هنگام تهیه کردن این محصولات حتما به جنس آن ها دقت کنید. اگر برای خرید و انتخاب تجهیزات متناسب با فضای خود اطلاعات کافی ندارید همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید.
اگر قصد خرید و نصب کردن بهترین سقف پاسیو را دارید، پیشنهاد می کنیم به سایت کناف آوگون مراجعه کنید. سایت کناف آوگون عرضه کننده و فروشنده انواع تجهیزات کناف و سقف کاذب می باشد. این سایت چندین سال است که فقط در حوزه ی فروش محصولات کناف و سقف کاذب به صورت تخصصی فعالیت می کند؛ به همین دلیل محصولات این سایت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. شما می توانید برای خرید سقف پاسیو و اطلاع از قیمت آن به سایت کناف آوگون مراجعه کنید. سایت کناف آوگون تنوع بالایی در محصولات خود دارد و همچنین شما می توانید انواع تجهیزات کناف مانند سقف کاذب خود ایستا، باکس کناف، سقف کاذب ضد آتش، عایق رطوبتی کناف، سقف کناف طرح دار و… را از این تهیه کنید.

مقالات مشابه

دیوار های پوششی کناف

انواع دیوار های پوششی کناف

یکی از پرفروش ترین تجهیزات کناف، دیوار های کناف می باشند. دیوار های کناف مانند محصولات کناف، انواع مختلفی دارند…
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست